• Hallo iedereen!
    Vanmiddag RT'e iemand dit filmpje in mijn tijdlijn op twitter:


    Blijkbaar kan je dus gratis sims 2 met alle uitbreidingspakketten downloaden! Ik heb wat extra informatie opgezocht voordat ik het ging downloaden en wat blijkt, het is echt!
    http://tweakers.net/nieuws/97456/ea-maakt-sims-2-ultimate-edition-tijdelijk-gratis.html
    Ik heb net origin gedownload en een account aangemaakt. Daarna heb ik de code I-LOVE-THE-SIMS (Zie filmpje waar) en nu is hij aan het downloaden :) Momenteel zit ik op 89%!

    Ik wilde dit even delen en hoop dat jullie hem ook gaan downloaden! (Actie is geldig t/m 31 juli)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 18:08 ]


    Treat people with kindness

    Kahuna schreef:
    (...)

    Hij staat boven aan je beeldscherm, dus waar meestal Safari, Archief etc. staat maar je moet dan even je beeld kleiner maken en dan op games drukken. Sorry van de vage uitleg.

    Edit; Geen idee eigenlijk, het hindert wel want ik heb dat bij meer spellen ;c



    Ohhh thanks en ja bij mij ook


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nadine23x schreef:
    (...)

    hmm... heb jij een mac? Het ziet er namelijk anders uit bij mij... Bij mij staat er namelijk linksboven origin en als ik daar op klik spel toevoegen
    Ik weet niet of het ook voor mac was btw


    Ja ik heb een Mac


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ExpectoPatronum schreef:
    (...)

    Ja ik heb een Mac


    Oh ik zie nu staan dat het alleen PC ondersteund.. dus geen mac :(


    Treat people with kindness

    Het duurt wel lang voor het is geladen... Dat is normaal, neem ik aan?


    El Diablo.

    Bohen schreef:
    Het duurt wel lang voor het is geladen... Dat is normaal, neem ik aan?


    Bij mij ook hoor ;)


    Treat people with kindness

    Leuk ;d. Alleen jammer dat het de mac niet ondersteund :'D.Moet dus nodig gauw die windows erop gooien xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    "Downloaden ... 1%" Het is wel ongelooflijk sloom. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik krijg de hele tijd ''deze code is al gebruikt''. Wat moet ik doen? :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Ik krijg de hele tijd ''deze code is al gebruikt''. Wat moet ik doen? :c

    Weet je zeker dat je op de juiste pagina zit? Maak anders even een screenshot?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Weet je zeker dat je op de juiste pagina zit? Maak anders even een screenshot?


    Waarschijnlijk staat de game al in je lijst. Klik eens op mijn games? Staat hij daartussen dan hoef je hem alleen nog maar te downloaden. Gewoon op het spel klikken!


    Treat people with kindness

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Weet je zeker dat je op de juiste pagina zit? Maak anders even een screenshot?




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk staat de game al in je lijst. Klik eens op mijn games? Staat hij daartussen dan hoef je hem alleen nog maar te downloaden. Gewoon op het spel klikken!


    Heeeeeeeeeee, that's right! Thank you so much! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja, het is heel wat gedoe om aan de download te raken. Kun je daarna dat programma trouwens wissen waarmee je het hebt gedownload, of werkt het dan niet? Want ik heb liefst zo min mogelijk troep op mijn pc.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oooh mijn laptop moet het wel redden. Schijnbaar neemt het spel 12GB in beslag en heb ik nog over de 200 GB over. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    C0BAIN schreef:
    Ja, het is heel wat gedoe om aan de download te raken. Kun je daarna dat programma trouwens wissen waarmee je het hebt gedownload, of werkt het dan niet? Want ik heb liefst zo min mogelijk troep op mijn pc.


    Tuurlijk! Je kan alles uninstaleren ;)


    Treat people with kindness