• Kon ik het niet laten mijn username in de naam van deze Pokémon te veranderen.
    Dus...



    Wat vinden jullie? :3
    En wat betekenen jullie usernames?


    26 - 02 - '16

    Rewrite schreef:
    (...)

    Haha, nee, dankjewel xd I was just kidding.
    Die tijd die ik daarop moet wachten, kom ik wel door.
    Want ik heb de gave om erg druk te zijn ook al is hetgene waar ik druk mee ben helemaal niks xd
    Dus komt goed :)

    Wel awesome dat je naar Japan gaat!
    Waarschijnlijk heb ik dan al ruim een paar duizend keer gezegd, maar blijft awesome. :)
    Wel langs gaan bij de goden in Osaka :D


    Ik maakte ook maar een grapje hoor. :') Serieus, mijn koffer gaat niet dicht kunnen als ik weer terug moet. ><
    Yeah, it sure is. :3 En ga ik proberen, gehehe. Ik ga sws wel een keer naar Osaka dus als ik daar ben moet ik er gewoon even langs. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Flex! Pokémon, nice... Mijn naam is de officiële naam van de iconische Sherlock Holmes-Hoed :Y) Al wordt die in de boeken niet genoemd.


    Tijd voor koffie.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik maakte ook maar een grapje hoor. :') Serieus, mijn koffer gaat niet dicht kunnen als ik weer terug moet. ><
    Yeah, it sure is. :3 En ga ik proberen, gehehe. Ik ga sws wel een keer naar Osaka dus als ik daar ben moet ik er gewoon even langs. ^^


    Haha, doe Jun de groeten :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Deerstalker schreef:
    Flex! Pokémon, nice... Mijn naam is de officiële naam van de iconische Sherlock Holmes-Hoed :Y) Al wordt die in de boeken niet genoemd.

    I like ;3
    En thanks


    26 - 02 - '16

    Leuke naam ;D

    Tsja.
    Mijn naam is Japans voor; Troost vinden in/met liefde spelen
    Maar ik koos 'm voor de eerste betekenis natuurlijk x'D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    Leuke naam ;D

    Tsja.
    Mijn naam is Japans voor; Troost vinden in/met liefde spelen
    Maar ik koos 'm voor de eerste betekenis natuurlijk x'D


    Dankjewel!
    Jouw username heeft een prachtige betekenis (;


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Dankjewel!
    Jouw username heeft een prachtige betekenis (;


    Hahaha vond ik ook wel maar over een maandje verander ik 'm maar weer denk ik xd


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik ben om heel eerlijk te zijn totaal niet van de Pokemon. Ik vind 't echt 3 x niks :x Het beest kan wel schattig zijn.. maar ja.

    Mijn naam is de dochter van Lucifer.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 10:41 ]


    † Love? I want to sleep.

    Satana schreef:
    Ik ben om heel eerlijk te zijn totaal niet van de Pokemon. Ik vind 't echt 3 x niks :x Het beest kan wel schattig zijn.. maar ja.

    Mijn naam is de dochter van Lucifer.


    Dat kan, ieder heeft een eigen mening :3


    26 - 02 - '16

    Rewrite schreef:
    Dat is een pokemon? :O
    Wow, ik loop echt ontzettend achter xd
    Waar zijn de pokemons van mijn generatie? :P
    Blijft dan echt alleen pikachu over? :P



    mijn naam is van doctor who van Rose Tyler


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."