• ja ,dat was dus mijn&&Cynthia's ideetje =D

    Hoe het werkt
    de mensen die meedoen wisselen msn uit en dan gaan we op de besloten dag (Datum nog onbekend ,word wel op een zaterdag) op msn in zon gesprek mt sn allen. en dan gaan we griezelfilms kijken , bijv Gotica, dan zet iedereen gotica op en via msn kun je dan gwn praten,net of je bij elkaar bent =D

    Ik heb die films niet..
    Geen probleem ^^
    Ik ken een site , daarop kun je films zoeken en gratis afspelen. Je hbt duss geen schijfje of tv of dvdspeler fseu nodig ^^ Je moet wel engels kunnen ,want alle films op die site zijn engels zonder ondertiteling ^^

    horrors/thrillers alleen kijken vind ik eng..
    Nodig een vriendin uit voor een slaapfeestje.
    Dan doenn jullie dus samen mee, en zit je ook niet alleen thuis te griezelen ^^

    inschrijven
    Stuur mij een pb met je naam en waarom je graag mee wilt doen. Inschrijven kan tot Woensdag 5 november ^^

    Vragen??
    Vragen kunnen gestelt worden in dit topic ;)

    Datum
    Hebben we nog niet, we weten alleen zeker dat het op een zaterdag is. Datum bespreken we nog met iedereen die meedoet :P


    Mensen die meedoen:
    cynthia
    ik
    Selina
    Michelle
    Ymke
    Mariëlle
    Patricia
    Lisa
    Bo
    Tanyaa
    Noël
    Claraa
    NOUK
    BUBBLE

    IEDEREEN DIE MEEDOET:
    Mij toevoegen : chaniiii@live.nl
    en vanafond (5 nov.) om 8 uur online komen en Qmsn VOOR je msnnaam zetten ^^ wel doen haor!


    Crack a bottle

    het zal toch wel moeilijk zijn om op een korte periode ene vriendin nog kunnen uit te nodigen

    het zal toch wel moeilijk zijn om op een korte periode ene vriendin nog kunnen uit te nodigen

    hseu??
    We gaan het volgende week fseu of over 2 weken fseu pas houden ,duss tijd genoeg lieffie :P


    Crack a bottle

    (...)
    hseu??
    We gaan het volgende week fseu of over 2 weken fseu pas houden ,duss tijd genoeg lieffie :P

    aja

    idd, tijd genoeg!!!xD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Gothika is een geweldige film vind ik. Maar dat komt door mijn voorkeur voor psychologische thrillers. En ja, ik heb TBS ook gezien :']


    No growth of the heart is ever a waste

    kunnen we dat anders nu zaterdag niet doen? of de zondag
    want dan heeft iedereen toch verlengt weekend?

    shit telaat x3

    hseu verlengt weekend?
    En dit weekend ben ik bij mn egoïstische vader en daar mag ik nooit langer dan tot half 12 opblijven en dat is te kort ><
    Duss dit weekend kan niet :$
    Maar ik hb egt serieus nog 0 inschrijvingen binnen hea! damn ,, mensen sgrijf je gwn in ><


    Crack a bottle

    IK WIL MEEDOEN <33


    Take My Hand Take A Breath ...

    hseu verlengt weekend?
    En dit weekend ben ik bij mn egoïstische vader en daar mag ik nooit langer dan tot half 12 opblijven en dat is te kort ><
    Duss dit weekend kan niet :$
    Maar ik hb egt serieus nog 0 inschrijvingen binnen hea! damn ,, mensen sgrijf je gwn in ><

    verlengt weekend
    you now; maandag en dinsdag thuis

    en anders kom je toch gwn naar mij
    doen we het vanuit mijn huisie

    ja Cyn ,tis dat je soo digtbij woont xD


    Crack a bottle

    ik heb dan een volleybal wedstrijd op alle zaterdagen :S :'(

    ja Cyn ,tis dat je soo digtbij woont xD

    EGT HE
    gwn de straat oversteken
    was het maar waar

    @Kim ,tog niet de hele avond ?? xD Tot hoelaat dan??


    Crack a bottle