• ja ,dat was dus mijn&&Cynthia's ideetje =D

    Hoe het werkt
    de mensen die meedoen wisselen msn uit en dan gaan we op de besloten dag (Datum nog onbekend ,word wel op een zaterdag) op msn in zon gesprek mt sn allen. en dan gaan we griezelfilms kijken , bijv Gotica, dan zet iedereen gotica op en via msn kun je dan gwn praten,net of je bij elkaar bent =D

    Ik heb die films niet..
    Geen probleem ^^
    Ik ken een site , daarop kun je films zoeken en gratis afspelen. Je hbt duss geen schijfje of tv of dvdspeler fseu nodig ^^ Je moet wel engels kunnen ,want alle films op die site zijn engels zonder ondertiteling ^^

    horrors/thrillers alleen kijken vind ik eng..
    Nodig een vriendin uit voor een slaapfeestje.
    Dan doenn jullie dus samen mee, en zit je ook niet alleen thuis te griezelen ^^

    inschrijven
    Stuur mij een pb met je naam en waarom je graag mee wilt doen. Inschrijven kan tot Woensdag 5 november ^^

    Vragen??
    Vragen kunnen gestelt worden in dit topic ;)

    Datum
    Hebben we nog niet, we weten alleen zeker dat het op een zaterdag is. Datum bespreken we nog met iedereen die meedoet :P


    Mensen die meedoen:
    cynthia
    ik
    Selina
    Michelle
    Ymke
    Mariëlle
    Patricia
    Lisa
    Bo
    Tanyaa
    Noël
    Claraa
    NOUK
    BUBBLE

    IEDEREEN DIE MEEDOET:
    Mij toevoegen : chaniiii@live.nl
    en vanafond (5 nov.) om 8 uur online komen en Qmsn VOOR je msnnaam zetten ^^ wel doen haor!


    Crack a bottle

    IK MEE DOENN!! En dan ga ik vriendin uitnodige gnagna

    IK :D
    Maar dan kan ik die avond niet slapen (huil)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    IK :D
    Maar dan kan ik die avond niet slapen (huil)

    drm nodig je vriendinnetje uit, hoef je niet te slapen kan je de hele tijd praten met het grote licht aan

    Ik denk dat ik wel mee wil doen. Kan ook zijn dat ik er niet ben, dan is het me niet gelukt de laptop mee naar boven te sneaken.
    MAAR TOCH: IK SCHRIJF ME IN!!!!!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    jippi de lijst word langer xd Okay , Kunnen jullie morgen rond 8 uur s'avonds online zijn?? Dan bespreken we de datum ^^
    Inschrijven kan nog steeds hea ^^


    Crack a bottle

    Dude, mijn naam heeft puntjes op de eerste e xD
    Ik weet dat ik vervelend ben
    Tuurlijk kan ik morgen rond 8 uur online komen! Maar dan zal ik wel eerst alle msn-adressen moeten weten...


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Chaniiii@live.nl ^^
    Voeg maar toe xD En dan morgenavond 8 uur even vooraan je msn naam: Qmsn zetten xD dan voeg ik die mensen toe in son gesprek met zn allen. dus als je dat niet voor je msnnaam hbt staan word je duss lkkr niet teogevoegt (A)


    Crack a bottle

    Chaniiii@live.nl ^^
    Voeg maar toe xD En dan morgenavond 8 uur even vooraan je msn naam: Qmsn zetten xD dan voeg ik die mensen toe in son gesprek met zn allen. dus als je dat niet voor je msnnaam hbt staan word je duss lkkr niet teogevoegt (A)

    dan ga ik dat niet mogen vergeten dan

    (...)
    dan ga ik dat niet mogen vergeten dan

    Moet je in je agenda sgrijven xD gaak ook doenxD
    But , Die andere kindjes die meedoen ,als die dit dan niet lezen?? xD


    Crack a bottle

    Ik ga het nu lekker doen!!!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Duss dan wordt het: Qmsn ~*Mariëlle*~


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    (...)
    Moet je in je agenda sgrijven xD gaak ook doenxD
    But , Die andere kindjes die meedoen ,als die dit dan niet lezen?? xD


    Dan moet je een pb sturen


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Duss dan wordt het: Qmsn ~*Mariëlle*~

    GheGhe xD idd (K)
    But ,Peepz ,ik smeer hem <33 En ga mn dood te gemoed.. Ja morgen gaak met mn seurende ZEIKENDE oma de stad in voor een jas aangezien zij de enige is die boeit dat ik doodvries,, En dan .. kan ik dat gezeik van der niet meer aan en ga ik dood >< Maar mijn geest gaat nog wel mee doen met de Qhorror meeting hoar :P Baai <33


    Crack a bottle

    Veel plezier!!!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    (...)
    GheGhe xD idd (K)
    But ,Peepz ,ik smeer hem <33 En ga mn dood te gemoed.. Ja morgen gaak met mn seurende ZEIKENDE oma de stad in voor een jas aangezien zij de enige is die boeit dat ik doodvries,, En dan .. kan ik dat gezeik van der niet meer aan en ga ik dood >< Maar mijn geest gaat nog wel mee doen met de Qhorror meeting hoar :P Baai <33

    jij niet mogen sterven want dan doe ik dat ook