• "Ik wil niet naar Nederland, want het is een klein landje."

    Dit zei een vriendin van mij, hoe zij erbij komt, heeft zij ook weer van een vriendin.
    Maar dit gaat voor mij echt te ver. Eerst denkt hij dat hij wat is bij de meisjes, met zijn lelijke babyface. En nu opeens wilt hij niet naar Nederland komen. Ik bedoel, denkt hij dan alleen maar aan geld geld geld?!! Dit is voor mij echt een toppunt. Nee, ben geen fan. En inderdaad het gaat mij niks aan. Maar ik bedoel, denkt hij soms dat hij alles is en alles. Wat vinden jullie?


    Nothing last forever, if we both know hearts can change

    Ik vindt hem dom heb je wel eens geziewn hoe hij danst hij denkt dat hij heel wat is maar als je ook bij mij op school vraagt iedereen vindt hem vreselijk


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    Als dit inderdaad waar is, vind ik dit ook te ver gaan. Maar er is geen bewijs, dus geloof ik het niet.

    Als hij da echt heeft gezegd vind ik da wel grof, tis toch niet omda we in een klein land wonen da je daar geen fans hebt..
    Btw ik zelf woon in België :p


    Stop wishing, Start doing..

    Hij is gewoon zwaar verwend, en arrogant. En ja hij denkt dat ie alles is, terwijl hij totaal NIKS is.


    Sometimes it's best not to care.

    Wss is die uitspraak verzonnen door een hater :')


    -

    CACHAREL schreef:
    Als dit inderdaad waar is, vind ik dit ook te ver gaan. Maar er is geen bewijs, dus geloof ik het niet.


    Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

    Ik mag Justin Bieber sowiezo niet. Hij is inderdaad erg arrogant en van mij apart hoeft hij niet hier te komen. Maar je hebt inderdaad fans hier, en wat gaan die dan wel niet denken...


    Maybe part of loving is learning to let go...

    MakeBelieve schreef:
    Wss is die uitspraak verzonnen door een hater :')


    None but ourselves can free our minds.

    Niet naar Nederland omdat het klein is. Klein maar met ontzettend veel inwoners. Laat hem daar maar eens naar kijken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    LoversLove schreef:
    "Ik wil niet naar Nederland, want het is een klein landje."

    Dit zei een vriendin van mij, hoe zij erbij komt, heeft zij ook weer van een vriendin.
    Maar dit gaat voor mij echt te ver. Eerst denkt hij dat hij wat is bij de meisjes, met zijn lelijke babyface. En nu opeens wilt hij niet naar Nederland komen. Ik bedoel, denkt hij dan alleen maar aan geld geld geld?!! Dit is voor mij echt een toppunt. Nee, ben geen fan. En inderdaad het gaat mij niks aan. Maar ik bedoel, denkt hij soms dat hij alles is en alles. Wat vinden jullie?


    Maar je weet het toch niet zeker of hij dat gezegd heeft? Ze kunnen het ook gewoon verzonnen hebben. Ik zou dat niet zo snel geloven...


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    E-go.

    Meer stelt hij niet voor. :')


    We'll never be as young as we are tonight

    Lijkt me niet dat je dat zomaar kunt zeggen als artiest. Ik denk niet dat het waar is. ;p


    Save me with your love tonight.

    Btw, mijn vriendin en ik hadden een keer een filmpje gezien waarin hij geinterviewd werd, en daar zei hij nadat hij in Nederland had opgetreden, dat hij van zijn 'Dutch-fans' houd... (nerd)

    ( dus dat kan hij ook niet zomaar hebben gezegd he )


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    CACHAREL schreef:
    Als dit inderdaad waar is, vind ik dit ook te ver gaan. Maar er is geen bewijs, dus geloof ik het niet.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik denk niet dat het waar is want hij zou naar Nederland komen en volgens was kaartverkoop bijna aan het beginnen ofzo. Ik ben geen fan dus ik weet het ook niet zeker


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain