• [RPG] The Apocalypse • Supernatural [speeltopic]







    Het is 2009 en de Apocalypse is begonnen. Sam Winchester heeft Lilith vermoordt en heeft door Ruby daarna ja gezegd tegen Lucifer. Dean Winchester heeft op zijn beurt, door Castiel en Zachariah, ja gezegd tegen Michael. Daarom heeft Bobby Singer jullie hulp nodig. Hij zoekt 8 moedige Hunters, 4 vrouwen en 4 mannen om de wereld te redden.



    De Teams:
    1
    1. Heather Guinevere Todd • Inermis
    2. Zachary Gamble • Pennybags
    2
    1. Adira Gabriella Romano • Parrish
    2. Xander Talon • Handles
    3
    1. Taylor Smith • MoonEye
    2. Reese Teresa Monchetti • Tolkien


    De andere rollen:
    - Bobby Singer • MarkOfCain
    - Dean Winchester/Michael • Tolkien
    - Jo Harvelle • Handles
    - Crowley • MarkOfCain
    - Gabriel • WillNotLearn
    Als jouw personage, Ellen of Lucifer/Sam zou tegenkomen dan spelen jullie hen zelf


    Belangrijke Meldingen:
    • Ik meld in het praattopic of via pb wanneer we de 'bestaande' rollen nodig hebben, hierbij bedoel ik als jullie andere personages tegenkomen, jullie kunnen posten wanneer jullie willen maar ik waarschuw als jullie een Hunter tegenkomen dit door het volgende puntje -
    • Ik, als Bobby, geef de Hunters een case, de eerste cases staan hieronder, onder de spoilerknop, soms geef ik jullie een case die ook in de serie gebruikt (bv die met de Four Horsemen of met Gabriel, Lucifer etc) maar vaak geef ik gewoon een plaats en een vage omschrijving en mogen jullie helemaal vrij zijn, ik wissel bij ieder groepje af.
    Case Heather en Zachary: Jullie krijgen een bestaande, 5x02, de aflevering met de Horsemen War, bevindt zich in Riverpass, Colorado, Jo speelt hier ook in mee!
    Case Adira en Xander: in Queensbury, New York, er zijn een paar mysterieuze moorden gebeurd, voor monster zijn jullie compleet vrij
    Case Taylor en Reese: in Boston, Massachusetts, een geest case, vrij voor de rest

    • Het is juli, dus geen sneeuw onderweg! (;


    Regels en Informatie:
    -Bij de bestaande personages waarschuw ik als we ze nodig hebben via een pb of in een topic, bijvoorbeeld als Hunter a en b Lucifer tegenkomen
    -Minimum 200 woorden
    - Er moet minstens één post tussen zitten voor je weer reageert
    - max 2 personages per persoon.
    - Niet de personages van anderen besturen, behalve als je toestemming hebt.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's, iedereen heeft wel minpunten.
    - Reserveringen blijven 72 uur staan.
    - Het verhaal speelt zich af in seizoen 5 van Supernatural
    - Het is het best als je Supernatural al volgt , zo niet dan zijn volgende websites handig: 1 2 3
    - Er worden groepjes van 2 gemaakt met de Hunters, ik trek naampjes dus meisjes jongens kunnen dus samen of gemengd zijn
    - Ik, als Bobby Singer, geef cases aan jullie, soms zullen dit cases zijn van bestaande afleveringen en soms ook niet, ik wissel af.
    - Dit is de eerste keer dat ik een topic leidt dus hou hier rekening mee! thnx!
    -Topics worden alleen aangemaakt door MarkOfCain

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 23:10 ]

    Robert Steven "Bobby" Singer



    Bobby keek verslagen naar buiten. Deans sms’je zei genoeg. Hij had ja gezegd tegen Michael en Sam tegen Lucifer. Ze waren beiden verloren. Bobby balde zijn vuist en sloot zijn ogen even. Dit kon niet het einde zijn. Ze moesten vechten, hij moest vechten. Maar hij werd stillaan te oud – hij kon toch niet alleen de Apocalypse tegenhouden? Toen wist hij wat hij moest doen. Hij schoot zo snel recht dat zijn stoel achter zich neerviel. Hij negeerde deze en ging vlug naar zijn telefoon en haalde zijn boekje boven – hij ging hulp vragen en samen met deze Hunters ging het hopelijk wel lukken. Hij doorbladerde snel naar het nummer van de eerste Hunter en begon te bellen.

    Bobby wachtte – ietwat ongeduldig – op de Hunters. Hij had ze opgebeld en gezegd dat ze als de bliksem naar zijn huis moesten komen. Hij had alles zitten regelen zodra hij had afgelegd bij Heather, de laatste die hij had gebeld. Hij had de 6 Hunters in teams van 2 verdeeld en was daarna beginnen zoeken naar cases. Hij moest toch iets doen? Hij nam vlug een slok van zijn liquor en keek naar de klok. Het werd tijd dat ze binnen zouden stromen – en niet veel later gebeurde dit ook. Bobby bedankte ieder van hen om te komen en bood hen wat te drinken en een plaats aan maar voor de rest bleef hij stil tot de laatste binnen was. Dan pakte hij zijn papier boven en begon hij te vertellen over Sam en Dean, wat ze hadden meegemaakt en hoe het allemaal verkeerd was gelopen – jammer genoeg. Er kwamen verscheidende reacties van het feit dat de Apocalypse nu officieel was begonnen – en dan nog door de Winchesters! Maar er was niks meer aan te doen, dat vertelde Bobby ook aan de Hunters. Toen vertelde hij over zijn plan, hij zou de Hunters cases aanwijzen en zei zouden deze onderzoeken en als ze klaar waren kon de volgende beginnen. Hij keek hen één voor één aan en vertelde dan: “Heather en Zachary, jullie gaan naar Riverpass, Colorado, Rufus belde me dat hij back-up nodig had, hij zit daar met Jo, Ellen ,misschien kennen jullie hen wel en zo niet hier is een foto.” Hij geeft Heather de foto en zegt dan tegen Adira en Xander : “Jullie twee gaan naar Queensbury, New York, er zijn een paar mysterieuze moorden gebeurd, ik heb nog geen idee wat er aan de hand is dus dat kunnen jullie dus zelf uitzoeken. Hij bromt de laatste woorden eruit en richt zich dan tot Taylor en Reese. “Jullie gaan naar Boston, Massachusetts, het lijkt een geest case volgens mij maar zoeken jullie het maar verder uit”, zegt hij. Iedereen begint wat door elkaar te praten wat Bobby wel normaal vind, omdat hij voor ze kiest maar hij hoopt dat ze gaan doen dat hij vraagt. Ze zijn allemaal relatief jong, drie zijn nog maar 19, hij is veel te oud om nog te jagen. Hij kijkt ze terug aan en zegt dan: “Dus Idjits vinden jullie het oké of niet?”

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 16:33 ]

    Mijn topics, ik zal later reageren.


    Your make-up is terrible

    MT


    El Diablo.

    (Mijn topics)


    We've lived in the shadows for far too long.



    Heather Guinevere Todd
    Met haar hart in haar keel reed Heather richting het huis van Bobby. Haar muziek stond veel te hard aan en ze reed waarschijnlijk ook te hard. Toch waren er op verschillende plaatsen geen mensen te vinden. Geen auto's, helemaal niks. Op andere plaatsen was het dan nog wel weer druk. Ze maakte zich echter wel druk om de dingen die ze zag. De afgelopen dagen was ze alleen maar bezig geweest. Zelfs de reis was niet vlekkeloos verlopen. Heather moest vrij ver rijden om bij Bobby te komen, maar ze wist dat als hij belde dat iets haast had, er iets goed mis was. Heather parkeerde haar auto en stapte zuchten uit. Ze trok haar shirt iets omlaag en liep richting de voordeur. Ze klopte drie keer op deur zoals altijd. Eenmaal binnen gooide ze haar jack over een stoel, waar ze vervolgens op ging zitten. Het duurde niet al te lang voordat de rest kwam. Heather bont haar haar in een hoge staart en luisterde aandachtig naar Bobby's woorden. De Apocalyps. Hoe lang ze ook al verwachtte dat dit zou gebeuren, ze wilde het niet geloven. Alle tekenen waren er geweest, alle berichten, maar ze had niet gedacht dat de Apocalyps zou gebeuren terwijl ze nog zou jagen. Haar blik liet ze langs de gezichten van de andere glijden. Ze dacht even na over wat de andere zouden kunnen denken, maar ze bleef stil. Ze wist niet goed wat ze moest zeggen. Ze kreeg een foto van Bobby, nadat hij haar duidelijk had gemaakt dat ze drie andere hunters blijkbaar moesten helpen. Ze keek naar haar metgezel voor de case waar ze aan zou werken. Zachary. Zijn naam kwam haar ergens bekend voor, maar ze kon er niet op komen wat het nou precies was. Ze stond op en glimlachte. "Ik rijd," zei ze, half vragend, half zeker van haar zaak. Ze stak de foto in haar zak en pakte haar Jack. Ze kon niet wachten om te weten wat er aan de hand was.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Bohen ---> Parrish]


    El Diablo.

    Parrish schreef:
    [Bohen ---> Parrish]

    (Ik verander het morgen(vandaag eigenlijk)vroeg)



    Xander Talon

          De telefoon gaat over, ik draai me om in bed en sluit mijn ogen opnieuw. De telefoon blijft overgaan, waardoor ik zacht kreun en met mijn ogen gesloten naar mijn nachtkastje graai. Ik krijg de telefoon in mijn handen en neem op met een slaperige "Euh," die eigenlijk nergens naar klinkt. Het is Bobby Singer, die me vertelt dat ik naar hem moet komen en dat het haast heeft. Ik zeg niks en hang op, waarna ik blijf liggen en naar het plafond staar. Lekker dan, ik had zin om de hele dag in bed te blijven. Helaas gaat dat hem niet worden. Ik rol uiteindelijk toch mijn bed uit, neem de moeite niet om te douchen en begin mijn tas in te pakken waarbij ik me ondertussen aankleed, een hand door mijn haar haal en een goedkoop parfum opspuit, lekker makkelijk. De troep van fastfood laat ik achter.
          Met de tas in mijn hand loop ik naar mijn oude auto, de tas gooi ik achterin en ik check uit bij het motel waar ik in verbleef. Moet Bobby nou weer helemaal aan de andere kant van het land wonen? Dat is ook erg overdreven, maar het is toch een behoorlijke rit. De auto sputtert iets tegen als ik de sleutel omdraai, maar gaat toch aan en dan rijd ik. Ik trap hem flink op zijn staart om door te kunnen rijden, aangezien ik al flink wat tijd in bed verspilt heb met liggen. De wegen zijn leeg waardoor ik behoorlijk snel ben en ik vraag me af waarom. Ik ben al dagen, misschien zelfs weken, niet buiten de stad geweest, niet eens buiten een straal van 1 km van mijn motel vandaan.
          Eindelijk kom ik bij het terrein van Bobby aan, waar ik mijn auto parkeer. Ik zie een paar bekende auto's staan en kom binnen, waar andere hunters al zitten. Zo te zien heeft hij er zoveel mogelijk opgetrommeld. Ik neem plaats op de zijleuning van een bank en wacht tot hij begint met praten. Hij begint te vertellen over Sam en Dean, bekende namen, en de Apocalyps. Oh, dat had ik dus gemist... Dan begint hij over de cases te vertellen en over de groepen waarin hij ons verdeelt heeft. Ik let pas op tot hij mijn naam noemt. "Jullie twee gaan naar Queensbury, New York, er zijn een paar mysterieuze moorden gebeurd, ik heb nog geen idee wat er aan de hand is dus dat kunnen jullie dus zelf uitzoeken." Hij bromt een beetje, zoals altijd. Ik kijk naar Adira en knik kort naar haar. Jong meisje, nog. We krijgen een dossier met informatie erin.
          "Dus Idjits vinden jullie het oké of niet?" vraagt hij dan. "Vind het allemaal prima," antwoord ik. "Bedankt, Bobby." Ik schud zijn hand en loop daarna naar de gang, waar ik wacht op Adira. Ik ken haar niet zo goed, weet enkel haar naam. Ik hoop maar dat ze een beetje ervaring heeft, maar daar komen we vanzelf wel achter. Het is alleen hopen dat ik geen beschermertje moet spelen.


    Your make-up is terrible


    Adira Gabriella Romano ~ Outfit


    Ik stop net het laatste frietje in mijn mond als mijn mobiel begint te trillen. En daar ging de rust.. Nadat ik nog snel een slok van mijn milkshake nam neem ik de trillende telefoon op. 'Romano hier..' zeg ik maar ik schiet wat omhoog als ik de stem van Bobby hoor. Die heb ik al lang niet gesproken... De laatste keer was toen met een paar vampiers.. Toen ik hoorde dat ik met haast naar zijn huis moest komen wist ik dat het goed mis was, maar zo'n gevoel had ik al toen ik zijn stem hoorde. Hij belde namelijk alleen als het ernstig was..
    Ik leg wat geld op de tafel en doe mijn leren jas weer aan. Vervolgens sta ik op om vervolgens naar de uitgang te lopen, in mijn gedachten bedenk ik me alvast hoe ik daar zo snel mogelijk kon komen. Het was niet heel ver hiervandaan, het is niet dat ik een hele dag moet rijden.. Een uurtje denk ik, misschien een anderhalfuurtje.. Eenmaal buiten stap ik in de Range Rover die bijna gelijk bij de ingang stond van het kleine diner restaurant, al een paar jaar het type restaurant waar ik mijn maaltijden haal. Wat ook wel logisch is, aangezien ik telkens onderweg ben als hunter.
    Mijn auto start zoals altijd makkelijk op en ik zet al snel een cd van Thirty Seconds to Mars op. Ik heb geen zin in de radio. Ik rij weg en laat met het snelle tempo al snel het kleine restaurantje achter me. Ik reed altijd snel, langzaam rijden is gewoon saai. En trouwens, ik moest snel naar Bobby komen dus het was wel nodig. Zoals verwacht kom ik na een uur aan en ik zie al meteen een paar andere auto's, ik ben dus niet de enige.. Dit moet wel erg slecht zijn. Ik stap mijn auto uit en gooi de deur achter me dicht.
    Eenmaal binnen zie ik zoals verwacht een paar andere hunters en niet lang daarna komen er nog twee binnen. Bobby bedankte iedereen om te komen en bood ons wat te drinken aan wat ik afwees en ik naam plaats op een grote stoel. Bobby begon te vertellen over Sam en Dean en ik frons even als ik hoor wat er is gebeurt. Ik had ze wel eens ontmoet, maar heel goed ken ik ze niet. Afgezien van de bekende naam die ze hebben natuurlijk. Ik had het niet aan zien komen, eerlijk gezegd. En zeker niet van die twee. Zo zie je maar weer dat een engel overtuigend kan zijn...
    Toen hij vertelde over cases had hij mijn aandacht weer, en al snel hoor ik dat ik samen met Xander moest werken. Oké.. Dat is ook weer nieuw voor mij, aangezien ik de laatste drie jaar alleen heb gewerkt.. “Jullie twee gaan naar Queensbury, New York, er zijn een paar mysterieuze moorden gebeurd, ik heb nog geen idee wat er aan de hand is dus dat kunnen jullie dus zelf uitzoeken." Hij bromt zoals altijd de laatste woorden en ik knik even. Ik kijk kort naar Xander en zie hem kort knikken. “Dus Idjits vinden jullie het oké of niet?” hoor ik Bobby zeggen en ik knik. Ik sta op en loop naar hem toe, "Komt goed Bobby.." zeg ik en ik schud zijn hand even.
    Vervolgens loop ik naar de gang waar Xander staat. Ik heb zijn naam wel eens horen vallen hier en daar, maar heel goed ken ik hem niet. "De Winchesters die grote problemen veroorzaken.. Die is nieuw..' zeg ik als ik bij hem sta. Vervolgens kijk ik hem aan. 'New York hé.. Rij jij vooraan of?" vraag ik hem en ik leun tegen de muur terwijl ik wacht op een antwoord..


    El Diablo.