• Ik ga het na lange tijd weer eens proberen. Hierbij presenteer ik jullie mijn nieuwste verhaal:

    Zestig jaar later



    Het is zestig jaar nadat de grootste kernramp in de geschiedenis heeft plaatsgevonden. De aarde is nog steeds radioactief en op sommige plekken is de radioactiviteit zo hoog, dat men er sterven zal zodra ze in de buurt komen.

    Zestig jaar lang heeft een grote groep mensen in een bunker overleefd, maar de rantsoenen raken op. Het begint een probleem te worden, maar niemand geeft zich vrijwillig op om voedsel en water te zoeken.
    Dan is er een besluit gekomen om de criminelen onder achttien, die zich hebben misdragen en in de afgesloten sectie zitten, naar buiten te sturen. Zij moeten bewijzen dat ze het waard zijn om te leven en dat de aarde weer leefbaar is.


    - Geïnspireerd door The 100 seizoen 1 t/m 5
    - Vergelijkingen kunnen voorkomen, maar zijn onbewust


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga dit even onthouden, want ik heb seizoen 5 van the 100 nog niet gezien en wil geen spoilers :') Maar het klinkt interessant!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    Ik ga dit even onthouden, want ik heb seizoen 5 van the 100 nog niet gezien en wil geen spoilers :') Maar het klinkt interessant!


    Zullen ook geen spoilers van the 100 in zitten, want het is mijn eigen verhaal en alleen geïnspireerd op The 100. Dus je kunt gewoon lezen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ Top! Dan ga ik even een kijkje nemen (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Het deed me iets te fel aan the 100 denken, als ik eerlijk moet zijn..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Het deed me iets te fel aan the 100 denken, als ik eerlijk moet zijn..


    Het is ook geïspireerd op the 100, vandaar. Maar in the 100 is het meer dan 100 jaar later, 100 criminele jongeren en is de aarde veel minder radioactief dan in mijn verhaal.

    Bij mij zullen er ook niet al mensen op aarde leven, maar een soort dier dat herl gevaarlijk is. Ze zijn dus ècht de enige mensen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niet als commentaar op jou, maar ik vind het altijd zo grappig dat het iedere keer jongeren zijn die gestuurd worden ipv volwassen criminelen (of ja, misschien zijn die al vermoord zoals in de 100, dat lees ik niet in de synopsis). Hoe dan ook vond ik de 100 wel interessant en dit klinkt ook wel nice, dus waarschijnlijk ga ik wel een kijkje nemen :')

    Gevaarlijke dieren klinken ook wel tof enzo ;p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Eerste hoofdstuk staat online. Heb een kleine aanpassing gemaakt, maar dat zie je in het verhaal wel c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hs 2 is er c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.