• Gister had ik het gezellig met een goede vriend van me, we waren een spel op de Wii aan het doen -ik kom er nooit doorheen en heb hem dus gewoon nodig om er door te komen, maar we hebben het altijd enorm gezellig op die momenten- en toen na een leuke dag ging hij naar huis.
    We zijn echt al een tijdje bevriend met elkaar, iets van twee jaar ofzo maar het begon allemaal met een relatie. Hier zijn we zonder haat uitgekomen en we zijn een vriendschap begonnen omdat we gewoon zo'n goede klik hadden en het altijd leuk konden hebben samen..

    Een uur of anderhalf uur later krijg ik ineens een App van zijn vriendin -wie al sinds dag 1 jaloers op mij is en mij haat tot op het bot- dat ik hem maar moet laten vallen omdat hij raar op haar reageert als ze vraagt hoe het was bij mij. Staat er ook nog tussen dat ze mij de grond nog niet in heeft getrapt alleen omdat hij dat niet wil -iets wat ik opvat als bedreiging- en dat ik hem maar niet meer moet uitnodigen en nee moet zeggen als hij ernaar vraagt.
    Aan het eind krijg ik nog 'ik hoop dat je de juiste beslissingen maakt anders moet ik daar helaas een stokje voor steken' iets wat ik weer als bedreiging op vat..

    Dus ik stuur het door naar hem, omdat ik het idee heb dat hij er niks van af weet en ik vond dat hij het moest weten. Ook heb ik gezegt dat ik niet wist wat ik ermee moest maar ik was niet van plan om de vriendschap te laten vallen. Ik laat niet over me heen lopen, en ik geef haar niet gewonnen. Zo ben ik niet en zal ik ook nooit worden.
    Hij reageert normaal, dat ik er maar niet op moet letten en niet veel later krijg ik van haar een berichtje dat ik een stuk van hun relatie weg gehakt had -iets wat ze wat mij betreft compleet zelf gedaan heeft, ze had kunnen verwachten dat ik niet over me heen liet lopen-

    En dan ineens krijg ik van hem dat hij geen vrienden meer met me kan zijn omdat het te erg word met hun relatie -laat mij weten, zijn relatie is belangrijker dan vriendschap-
    Eerst was ik er kapot van, ik voel me nog steeds verraden maar eerst moest ik toch even huilen. Ik had niet verwacht dat hij me voor haar zou weg gooien als oud vuil... En dat terwijl ik ervoor koos om bevriend te blijven terwijl ik bedreigd werd.. Nu ben ik alleen maar boos, en heb ik het gevoel dat ik verraden ben.
    Ik heb hem verteld op facebook -aangezien het op app niet kan omdat hij me geblokt heeft- dat hij ook niet meer terug hoeft te komen als het uit is met zijn vriendin..
    Na zo'n kutstreek -sorry voor mijn taalgebruik ik kan gewoon geen ander passend woord vinden- hoeft hij echt niet meer te denken dat ik ooit nog vrienden met hem wil zijn. Wie weet laat hij me de volgende keer gewoon weer vallen. Sowieso hoeft hij ook niet te denken dat ik hem dit vergeef..
    Ik ben een persoon dat moeilijk vergeeft en vergeet dus dat zal denk ik ook niet gebeuren :l

    En dan te bedenken dat ik binnenkort een feest bij een vriendin van me heb waar ze allebei ook naartoe komen... xd

    Zo.. dat moest ik echt even kwijt..


    Little do you know

    Dankjewel voor alle reacties.
    Maar ik begrijp ook wel waarom zijn vriendin jaloers is op mij, ik hoefde waarschijnlijk te zeggen dat ik nog iets voor hem voelde en hij had het misschien uitgemaakt. Maar zo ben ik niet. En dat zou zij moeten weten.
    Ook hebben wij twee een nogal nare 'geschiedenis' met elkaar, aangezien zij en mijn toenmalige 'bff' mij beschuldigde van bedreigen. -iets wat ik niet doe. Als ik iemand bang wil hebben sla ik ze wel in hun gezicht in plaats van e-mails en sms'jes sturen xd- en dit heeft mij bijna van school gekregen.
    Dus ook snap ik waarom ze jaloers/bang voor me is.
    Maar het feit dat die jongen koos voor degene die hem liet kiezen doet gewoon zeer. Als mijn vriend -niet dat ik die heb lol- me zou laten kiezen tussen mijn vrienden of hem had ik voor mijn vrienden gekozen, als mijn vrienden me hadden laten kiezen had ik hen laten vallen. Juist degene die je laten kiezen zullen het nog een keer doen en uiteindelijk ben je alles kwijt en kom je nergens meer.
    Daarom zal ik ook nooit iemand laten kiezen tussen mij en een ander, ookal haat ik die persoon tot op het bot; ik ga ze niet laten kiezen. Zo zielig ben ik niet..

    En verder, bedankt voor de reacties :]


    Little do you know

    nerveus schreef:
    Wat een kutstreek van hem... Maar kan het niet zijn dat dat meisje die app niet heeft gestuurd? Ja, dat ga ik me afvragen na je verhaal, want hij zei eerst dat je je er niets van moest aantrekken en vlak daarvoor deed zijn vriendin zo vervelend.
    Echt een vervelende situatie. Al snap ik wel een beetje dat hij voor zijn vriendin kiest, als jij nog zijn vriendin zou zijn geweest en hij zou close zijn met een ander meisje, dan zou je er waarschijnlijk ook een naar gevoel erbij krijgen. Hoewel zijn vriendin hem ook niet echt vrijlaat in zijn doen en dat is ook totaal niet goed.

    Ik wens je heel veel sterkte meis (flower)


    Hij heeft het sowieso wel zelf gestuurd. Ik weet bijna100% zeker dat hij thuis was -en dat is een uur verderop met de fiets- en zij woont zo'n beetje om de hoek bij mij dus hij heeft het wel degelijk zelf gestuurd.

    &Gek genoeg ben ik er overheen, als ik er aan denk hoef ik niet meer te huilen -zoals het gister na het gebeuren even was-


    Little do you know

    Goed dat je niet over je heen hebt laten lopen zeg. Ik weet namelijk precies hoe je je voelt (een vriendin heeft enorme naaistreken geleverd, terwijl ik haar 100% vertrouwde) maar ik heb daar nooit echt iets van kunnen zeggen. Sommige dingen waren van horen zeggen en soms werd het uitgepraat. Op zich vergeef ik makkelijk, totdat het er zo diep inzit (zoals bij haar nu dus) dat ik nu alleen maar aan haar kan denken als 'cunt'. :W
    Sterkte ook, vriendschappen die verloren gaan, zeker op zo'n manier, zijn altijd lastig.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."