• -

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 13:22 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Naja dat van het ziekenhuis snap ik enigszins maar van de fuif nee dat niet. Praat er eens met hem over. Zeg dat je onzeker bent en bang bent hem te verliezen. Dan zal hij er misschien meer aandacht aan besteden en weet hij hoe je je voelt. Praat er misschien met die vriendin over.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NiallerBoo schreef:
    Naja dat van het ziekenhuis snap ik enigszins maar van de fuif nee dat niet. Praat er eens met hem over. Zeg dat je onzeker bent en bang bent hem te verliezen. Dan zal hij er misschien meer aandacht aan besteden en weet hij hoe je je voelt. Praat er misschien met die vriendin over.


    Heb ik al meerdere keren gedaan, het enige wat hij antwoord is: "zij doet toch niks verkeerd?"


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Phenomenom schreef:
    (...)

    Heb ik al meerdere keren gedaan, het enige wat hij antwoord is: "zij doet toch niks verkeerd?"


    Laat hem dan dit topic lezen. Of probeer je vriend te vertrouwen. Die meid kan wel veel willen, maar als je vriend niet meewerkt krijgt die meid toch echt niets gedaan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Laat hem dan dit topic lezen. Of probeer je vriend te vertrouwen. Die meid kan wel veel willen, maar als je vriend niet meewerkt krijgt die meid toch echt niets gedaan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Als hij echt van je houdt kan je normaal met hem erover praten (: Stel hem niet meteen voor een keuze, dan kan hij dit wel verkeerd opvatten.
    Ga desnoods mee naar die fuif, want als zij met elkaar gaan is het toch wel vreemd. (dat zouden ik en mijn vriend ook nooit doen ondanks dat we meer dan 200km uit elkaar wonen (; ) Je kan haar op de fuif eventueel nog aanspreken!

    Succes ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Illwill schreef:
    Als hij echt van je houdt kan je normaal met hem erover praten (: Stel hem niet meteen voor een keuze, dan kan hij dit wel verkeerd opvatten.
    Ga desnoods mee naar die fuif, want als zij met elkaar gaan is het toch wel vreemd. (dat zouden ik en mijn vriend ook nooit doen ondanks dat we meer dan 200km uit elkaar wonen (; ) Je kan haar op de fuif eventueel nog aanspreken!

    Succes ^^


    Volgens mijn ouder ben ik te jong om nu al uit te gaan.. Dus dat gaat zowiezo niet. Ik zal wel eens proberen praten met hem, maar meestal loopt dit uit op een ruzie, maar ik zal men best doen, bedankt (:


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Phenomenom schreef:
    (...)

    Heb ik al meerdere keren gedaan, het enige wat hij antwoord is: "zij doet toch niks verkeerd?"
    heb je ook verteld dat het je echt dwars zit. Als vriendje zijnde zou ik namelijk het dan door hebben. Mijn vriendje was voorheen heel erg van de meiden met dansen maar sinds hij wist dat ik hem leuk vind en hij mij wilt hij niet meer met ze dansen. Misschien is het bij mij makkelijker omdat we ook een stuk uit elkaar wonenn en hij veel werkt. Maar ik denk ook dat als jou vriend de vorige keer weigerde wat te doen met haar. Dan is dit voor jou denk ook een teken dat hij echt om je geeft


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Phenomenom schreef:
    (...)

    Volgens mijn ouder ben ik te jong om nu al uit te gaan.. Dus dat gaat zowiezo niet. Ik zal wel eens proberen praten met hem, maar meestal loopt dit uit op een ruzie, maar ik zal men best doen, bedankt (:


    14/15 is ook nog wel jong om uit te gaan ja. maar komt goed. als het kan probeer zelf eens in contact te komen met dat meisje. laat het je vriend alleen wel weten (;
    En als het altijd uitloopt op een ruzie is het ook niet helemaal.. goed...
    Of dan toch zoals in eerdere genoemde reactie, vertrouwen. (al blijft het heel vreemd als hij toch zonder zijn eigen vriendin naar een fuif gaat, maar da's mijn mening, tegenwoordig is dat normaal (; )


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Illwill schreef:
    (...)

    14/15 is ook nog wel jong om uit te gaan ja. maar komt goed. als het kan probeer zelf eens in contact te komen met dat meisje. laat het je vriend alleen wel weten (;
    En als het altijd uitloopt op een ruzie is het ook niet helemaal.. goed...
    Of dan toch zoals in eerdere genoemde reactie, vertrouwen. (al blijft het heel vreemd als hij toch zonder zijn eigen vriendin naar een fuif gaat, maar da's mijn mening, tegenwoordig is dat normaal (; )


    Oh maar tegenwoordig is dit normaal hoor, hij gaat wel vaker uit zonder mij.. En nouja vertrouwen, daar heb ik het moeilijk mee door een vorige relatie..


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Oké, what the fuck. Het eerste wat hier al niet klopt is dat - dat mens met haar problemen naar jouw vriendje gaat terwijl zij zelf een EIGEN vriendje heeft. Oh my god. Dan klopt er sowieso iets in die relatie. Als je echt van elkaar houdt kan je relatie problemen met je eigen partner bespreken, niet met de partner van een ander. Sorry dat ik het zeg, ik ben zelf ook erg jaloers, maar als ik lees hoe dat kind doet, haalt dat mij gewoon het bloed onder de nagels weg. Ik heb zelf ook in zo'n situatie gezeten en uiteindelijk heeft mijn vriendje het uitgemaakt, omdat ik van hem verlangde dat hij haar gewoon liet zitten. Ze maakte nogal gebruik van hem en heeft hem zelfs geprobeerd te zoenen. Nu is die jongen mijn ex en wil ik niets meer met hem te maken hebben. Maar laat je hoe dan ook niet uit het veld slaan door dat kind. Kom voor jezelf op en bespreek het!


    26 - 02 - '16

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Laat hem dan dit topic lezen. Of probeer je vriend te vertrouwen. Die meid kan wel veel willen, maar als je vriend niet meewerkt krijgt die meid toch echt niets gedaan.

    Exactly. Ze komt echt niet ver als hij niets wil hoor. Daarbij, ze heeft zelf een vriend. Raar dat ze dan om de jouwe vraagt.


    † Love? I want to sleep.

    Satana schreef:
    (...)
    Exactly. Ze komt echt niet ver als hij niets wil hoor. Daarbij, ze heeft zelf een vriend. Raar dat ze dan om de jouwe vraagt.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Laat hem dan dit topic lezen. Of probeer je vriend te vertrouwen. Die meid kan wel veel willen, maar als je vriend niet meewerkt krijgt die meid toch echt niets gedaan.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Vertrouwen. In zulke situaties moet je je vriend vertrouwen. Ikzelf heb in een soortgelijke situatie gezeten, alleen met het verschil dat die meid zijn ex was en echt overduidelijk achter hem aan zat, hem zelfs vroeg om het uit te maken. Voor vreemdgaan zijn altijd nog twee mensen nodig. Zij kan alleen iets voor elkaar krijgen als hij mee doet. Was niet makkelijk, gezien dat mijn vriend ervoor vreemdgegaan is andere vriend, maar de relatie is niet voor een gebrek aan vertrouwen kapot gegaan, so yeah.
    Je zult dus ook alleen iets voor elkaar krijgen met praten als hij in ziet wat zij doet, dat dat verkeerd is. Je hebt hem verteld dat je je er niet goed bij voelt, meer kun je niet doen zonder dat hij boos wordt. Als zij de relatie kapot wilt maken, zou je met er alleen maar over doorgaan haar juist alleen maar helpen.
    Yeah, mijn vertrouwen in vrouwen is damaged.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 14:49 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ruskow schreef:
    Vertrouwen. In zulke situaties moet je je vriend vertrouwen. Ikzelf heb in een soortgelijke situatie gezeten, alleen met het verschil dat die meid zijn ex was en echt overduidelijk achter hem aan zat, hem zelfs vroeg om het uit te maken. Voor vreemdgaan zijn altijd nog twee mensen nodig. Zij kan alleen iets voor elkaar krijgen als hij mee doet. Was niet makkelijk, gezien dat mijn vriend ervoor vreemdgegaan is andere vriend, maar de relatie is niet voor een gebrek aan vertrouwen kapot gegaan, so yeah.
    Je zult dus ook alleen iets voor elkaar krijgen met praten als hij in ziet wat zij doet, dat dat verkeerd is. Je hebt hem verteld dat je je er niet goed bij voelt, meer kun je niet doen zonder dat hij boos wordt. Als zij de relatie kapot wilt maken, zou je met er alleen maar over doorgaan haar juist alleen maar helpen.
    Yeah, mijn vertrouwen in vrouwen is damaged.


    Dat ken ik ja. Mijn vriend besloot met een meisje om te gaan dat er zo'n beetje haar hele leven alles aan deed om mij helemaal kapot te maken. Beginnend bij het afpakken van mijn vrienden. Toen ik bij mijn vriend aangaf dat ik liever had dat hij niet met haar omging, begon hij helemaal boos te worden tegen mij, zeggend dat zij zijn enige vriendin was of zoiets. Echt vet bizar. Waar kies je dan voor 'een vriendin' die hem meerdere keren echt pijn had gedaan of zijn vriendin waarmee hij eventueel oud kon worden. Toen heb ik gezegd dat hij het zelf maar uit kon gaan zoeken en dat meisje heeft hem toen geprobeerd te zoenen. Toen is hij op hangende pootjes bij mij teruggekomen, maar ik heb hem afgewezen. Hij had zelfs een topic gemaakt met het quizlet account dat hij toen nog had. Omfg. Ik heb hem daarvoor ook meerdere keren gezegd; jou vertrouw ik wel, maar die meid niet. Ik ben mijn vertrouwen in meiden echt kwijt.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 14:54 ]


    26 - 02 - '16