• -

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 13:22 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Je kan tegen hem zeggen dat je het echt niet fijn vind en gewoon ook uitleggen waarom.
    Maar als je vriendje echt gek op je is en van je houd dan zal hij het niet eens laten gebeuren en meteen al nee zeggen.
    Het is erg belangrijk dat je er met hem over gaat hebben en wat hij nou precies echt wil.


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    waaacht... in jebericht staat "ik ben dan inmiddels bijna 15 jaar" maar op je profiel staat dat je 16 bent?? snap ik het nu verkeerd of wat???

    anyways, persoonlijk zou ik zeggen dat je gewoon moet vertrouwen dat je vriendje je niet zomaar verlaat en het verder moet laten gaan. misschien aangeven dat je het niet wilt ofzo.. maar het heeft toch geen zin om hem te vertellen dat je niet meer wilt dat hij met dr omgaat ofzo, daar maak je het denk ik alleen maar erger mee.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    waaacht... in jebericht staat "ik ben dan inmiddels bijna 15 jaar" maar op je profiel staat dat je 16 bent?? snap ik het nu verkeerd of wat???

    anyways, persoonlijk zou ik zeggen dat je gewoon moet vertrouwen dat je vriendje je niet zomaar verlaat en het verder moet laten gaan. misschien aangeven dat je het niet wilt ofzo.. maar het heeft toch geen zin om hem te vertellen dat je niet meer wilt dat hij met dr omgaat ofzo, daar maak je het denk ik alleen maar erger mee.


    Ja, dat klopt! Sorry was een foutje (:


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Jaloezie is niet verkeerd, maar je moet er gewoon mee leren omgaan.
    Het lijkt me een goede tactiek om er met hem over te praten, maar dan niet op de manier van 'ik-wil-dat-je-geen-contact-met-haar-hebt'. Vertel hem gewoon dat je wat onzeker bent op dat vlak. Geef eerlijk toe dat je het niet zo leuk vindt en misschien bang bent. Je kan niet van hem eisen dat hij geen contact met hem heeft en maak hem ook duidelijk dat je dat niet van hem verlangt (van zodra je zelf kunt redeneren zoals ik nu zeg). Vraag hem of hij er rekening mee wilt houden dat jij geen vertrouwen hebt in de situatie en het niet zo leuk vindt.
    Het punt is elkaar in het midden te ontmoeten. Jij verbiedt hem geen contact, hij houdt er rekening mee dat als hij altijd op haar ingaat hij zijn vriendin kwetst. Misschien kunnen jullie afspreken dat ze gewoon contact met elkaar houden, maar niet met z'n tweetjes afspreken. Als hij je begrijpt, zal hij hier geen punt van maken. Het is namelijk nooit om iets te doen terwijl je weet dat je lief hiermee ongelukkig maakt.


    Has no one told you she's not breathing?