• Ik ben op zoek naar enkele spulletjes, maar ik weet eigenlijk nooit welk merk echt goed is en wat prijs-kwaliteit het beste is. Onlangs heb ik ook liquid eyeliner gekocht en man wat ben ik toch een prutser met die spullen. Nu heb ik ergens gelezen dan een gel-eyeliner of cream-eyeliner gemakkelijker zijn aan te brengen dan de liquid versie. Dus heeft iemand dat toevallig? Zo ja, welk merk en waar heb je het gekocht? Wat is de prijs zo ongeveer?

    Daarnaast ben ik ook op zoek naar een goede rode lippenstift die niet afgeeft. Ik heb best een mooi kleur thuis liggen en als ik eerst een rode laag op mijn lippen breng voor ik de stift aanbreng, blijft de kleur wel langer, maar ik irriteer me ontzettend aan het feit dat ik een hele avond geen kus meer kan geven aan mijn vriend of dat mijn lippenstift over mijn hele glas hangt. Ik heb ooit eens reclame gezien van zo'n stift, maar natuurlijk ben ik volledig vergeten hoe die stick heette.

    En ik ben ook nog op zoek naar een niet te dure mascara die wel goed is, want van mijn vorige ben ik eigenlijk niet zo tevreden.

    Ik zou dit natuurlijk allemaal kunnen opzoeken, maar daarbij weet ik nog steeds niet of de mensen er tevreden van zijn, daarom dat ik mij ook naar jullie richt. Hopelijk kan iemand mij helpen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind persoonlijk de Miss Manga mascara van L'oreal erg fijn maar dan wel de zwart kleurige verzie. Voor lippenstift en eyeliner weet ik niet echt goeie producten.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik heb gel-eyeliner van maxxfactor dacht ik dat het was, en die kostte rond de 7 euro. Ik heb er ook een van een ander merk, ik denk maybelline, en die kwam met een borsteltje, zo ongeveer 13 euro. Dat borsteltje werd na een tijdje wel bagger, dus heb ik een nieuw gekocht in de Hema, waar ik wel tevreden mee ben ^^
    En Essence heeft heel goede mascara, op hun site hebben ze een soort panel waar je kan kijken welke het beste is voor jouw soort wimpers, en ze zijn helemaal niet duur ^^

    Al deze dingen heb ik in het Kruidvat gekocht, behalve dan het borsteltje van de Hema ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb mascara van max factor voor een euro bij de action en daar ben ik zeer tevreden over


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kawena schreef:
    Ik heb gel-eyeliner van maxxfactor dacht ik dat het was, en die kostte rond de 7 euro. Ik heb er ook een van een ander merk, ik denk maybelline, en die kwam met een borsteltje, zo ongeveer 13 euro. Dat borsteltje werd na een tijdje wel bagger, dus heb ik een nieuw gekocht in de Hema, waar ik wel tevreden mee ben ^^
    En Essence heeft heel goede mascara, op hun site hebben ze een soort panel waar je kan kijken welke het beste is voor jouw soort wimpers, en ze zijn helemaal niet duur ^^

    Al deze dingen heb ik in het Kruidvat gekocht, behalve dan het borsteltje van de Hema ^^
    Dus zou je dan die van maxxfactor of maybelline aanraden? (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De gel-eyeliner van Mac is echt een aanrader.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Als je de lippenstift langer op je lippen wilt hebben en niet af wilt geven, dan denk ik dat een lipstain beter is. Of de lippenstift van Maybelline die veertien uur houdt ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Avarosa schreef:
    (...)Dus zou je dan die van maxxfactor of maybelline aanraden? (:


    Ik ben net gaan kijken en mijn zwarte (die met het borsteltje) is van Maybelline, en mijn bruine is van Manhattan, niet Maxxfactor, sarreh :3
    Ik vind persoonlijk dat die van Maybelline iets aangenamer is om aan te brengen, maar dat kan zijn omdat het andere potje net nieuw is en dat bruin gewoon wat lichter smeert. Ze zijn beiden wel goed, Manhattan is iets goedkoper en komt zonder borsteltje, wat uiteindelijk een pluspunt is, want het borsteltje van Maybelline is niet echt 100 % geweldig ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik gebruik de liquid eyeliner Glameyes van Rimmel! Geloof dat hij tussen de 7 en 11 euro kost, en hij is te koop bij de Kruidvat. Gebruik 'em al jaren en omdat het kwastje vrij dun is, kun je er goed mee oefenen en gaat het niet snel fout. Top dingetje.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 14:12 ]


    ars moriendi

    Cheshere schreef:
    De gel-eyeliner van Mac is echt een aanrader.


    Ik droom van de dag waarop ik iets van MAC kan kopen :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Review van de Maybelline Superstay 14H lipstick


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Kawena schreef:
    (...)

    Ik ben net gaan kijken en mijn zwarte (die met het borsteltje) is van Maybelline, en mijn bruine is van Manhattan, niet Maxxfactor, sarreh :3
    Ik vind persoonlijk dat die van Maybelline iets aangenamer is om aan te brengen, maar dat kan zijn omdat het andere potje net nieuw is en dat bruin gewoon wat lichter smeert. Ze zijn beiden wel goed, Manhattan is iets goedkoper en komt zonder borsteltje, wat uiteindelijk een pluspunt is, want het borsteltje van Maybelline is niet echt 100 % geweldig ^^
    Okay. Ik zou misschien liever een pen hebben omdat ik nogal pruts met die borsteltjes omdat die vaak zo kort zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Okay. Ik zou misschien liever een pen hebben omdat ik nogal pruts met die borsteltjes omdat die vaak zo kort zijn.


    Dat van de Hema is redelijk lang. Ik had ook eerst pennen, maar ik had daar het probleem mee dat die redelijk snel uitdrogen aan de puntjes en op den duur trekt je lijntje op niet veel meer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kawena schreef:
    (...)

    Ik droom van de dag waarop ik iets van MAC kan kopen :'D


    Het kost wat, maar dan heb je ook wat c:


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Hema :Y)
    Echt waar, die make-up is goed. Al mijn mascara's komen van de Hema, alleen maar positieve reacties van vriendinnen. Mijn rode lipstick heb ik ook van de Hema. Hij blijft goed zitten voor een paar uur, vooral als je eerste een laag doet, dan afdept met een doekje en dan nog een laag (of niet).
    Ook de eyeliner van de Hema is goed, maar ik gebruik (Hema) oogpotlood voor op mijn oogleden. Vloeibaar gaan bij mij helemaal fout.

    Hema, dus. ^-^

    xemx schreef:
    Hema :Y)
    Echt waar, die make-up is goed. Al mijn mascara's komen van de Hema, alleen maar positieve reacties van vriendinnen. Mijn rode lipstick heb ik ook van de Hema. Hij blijft goed zitten voor een paar uur, vooral als je eerste een laag doet, dan afdept met een doekje en dan nog een laag (of niet).
    Ook de eyeliner van de Hema is goed, maar ik gebruik (Hema) oogpotlood voor op mijn oogleden. Vloeibaar gaan bij mij helemaal fout.

    Hema, dus. ^-^
    Dat vind ik dus niet. Ik had daar een eyeliner gekocht en die liep gewoon uit in mijn ogen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?