• Ik ben op zoek naar enkele spulletjes, maar ik weet eigenlijk nooit welk merk echt goed is en wat prijs-kwaliteit het beste is. Onlangs heb ik ook liquid eyeliner gekocht en man wat ben ik toch een prutser met die spullen. Nu heb ik ergens gelezen dan een gel-eyeliner of cream-eyeliner gemakkelijker zijn aan te brengen dan de liquid versie. Dus heeft iemand dat toevallig? Zo ja, welk merk en waar heb je het gekocht? Wat is de prijs zo ongeveer?

    Daarnaast ben ik ook op zoek naar een goede rode lippenstift die niet afgeeft. Ik heb best een mooi kleur thuis liggen en als ik eerst een rode laag op mijn lippen breng voor ik de stift aanbreng, blijft de kleur wel langer, maar ik irriteer me ontzettend aan het feit dat ik een hele avond geen kus meer kan geven aan mijn vriend of dat mijn lippenstift over mijn hele glas hangt. Ik heb ooit eens reclame gezien van zo'n stift, maar natuurlijk ben ik volledig vergeten hoe die stick heette.

    En ik ben ook nog op zoek naar een niet te dure mascara die wel goed is, want van mijn vorige ben ik eigenlijk niet zo tevreden.

    Ik zou dit natuurlijk allemaal kunnen opzoeken, maar daarbij weet ik nog steeds niet of de mensen er tevreden van zijn, daarom dat ik mij ook naar jullie richt. Hopelijk kan iemand mij helpen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kawena schreef:

    Ik droom van de dag waarop ik iets van MAC kan kopen :'D


    overigens zou ik maybelinne echt aanraden voor de lippenstift (anders kom je echt bij duurdere merken uit zoals yves saint laurent, dat gebruik ik altijd voor lippenstift, ben ik ook wel tevreden mee maar kost wat meer) en voor mascara misschien iets van max factor? overigens schijnt de eyeliner van de hema inderdaad wel heel goed te zijn ^.^


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Eighteen schreef:
    Review van de Maybelline Superstay 14H lipstick
    Hmmm ik twijfel. :/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als mascara raad ik de Miss Manga aan van Maybelline en als je écht een goede lippenstift wil, zou ik gaan voor eentje van Chanel. Goedkoop is het natuurlijk niet, maar ik vind het de kwaliteit-prijs verhouding wel waard. Als je een dun laagje aanbrengt, geeft het niet af en blijft het geweldig zitten. Wanneer ik die van mij 's ochtends opdoe, hoef ik het pas bij te werken na de lunch.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    Als mascara raad ik de Miss Manga aan van Maybelline en als je écht een goede lippenstift wil, zou ik gaan voor eentje van Chanel. Goedkoop is het natuurlijk niet, maar ik vind het de kwaliteit-prijs verhouding wel waard. Als je een dun laagje aanbrengt, geeft het niet af en blijft het geweldig zitten. Wanneer ik die van mij 's ochtends opdoe, hoef ik het pas bij te werken na de lunch.
    tempting.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Neem eens een kijkje op blogs van teskuh, veracamilla .e.d., dat helpt al (: Op bloglovin.com vind je de beste make-up blogs, daar staan veel tips.
    Goede budget merken zijn essence, catrice en mua. Als je lippenstift wil die niet afgeeft moet je op zoek naar van die stiften, die kleur trekt dan in je lippen, beetje balsem er overheen et voila. Meestal heet dat iets van lipfinity. Succes (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eerlijk? Ik kijk altijd online naar blogs voor reviews, ook als ik bijvoorbeeld iets nieuws zie in de schappen ^^ Ik kijk op blogs zoals Teskuh en Vera Camilla, Miss Lipgloss etc. Is super handig!
    Maar een goede rode lippenstift die niet afgeeft? Dan ben je 16,50 kwijt (geloof me, het is het geld meer dan waard) en dat is L'oreal infallible. Ik heb vier van deze lippenstiften en moet ze aan het einde van de dag (dan zitten ze er nog even mooi op) van m'n lippen schrobben! Voordeel hiervan is dat je niet om de paar uur bij hoeft te werken of te checken of dat 't misschien beetje uitgelopen is!
    PLUS, hij is kus-proof ^^

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 17:27 ]


    To infinity and beyond •

    ButtahBenzo schreef:
    Ik vind persoonlijk de Miss Manga mascara van L'oreal erg fijn maar dan wel de zwart kleurige verzie. Voor lippenstift en eyeliner weet ik niet echt goeie producten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Avarosa schreef:
    (...)tempting.

    Dat begrijp ik helemaal, haha. Zelf heb ik mijn lippenstift gehaald toen ik een kortingsbon van vijf euro had van de IC Paris XL. Uiteindelijk kwam ik uit op 23 euro en ik heb er nog geen moment spijt van gehad.

    De mascara's van Bourjois vind ik trouwens ook wel goed.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vind die Miss Manga eigenlijk niet zo'n mooie mascare. Goedkopere van Essence werken voor mij beter :') Maar ik heb nu echt 10 stuks mascara hier liggen l0l Van 2 euro en van 15 euro etc.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zou mascara gewoon kopen wanneer die in de aanbieding is, dan heb je vaak een bekend duur merk met 1+1 gratis of wat dan ook. Voor eyeliner heb ik een hele goede gevonden met een extra smal stiftje, zodat deze makkelijk aan te brengen is. Dat is deze. En dan had je het nog over lippenstift, ik heb deze, en die is echt ontzettend fijn. Hij plakt niet, blijft goed zitten en hij heeft een lichte glans. Je krijgt er niet echt knalrode lippen van zoals je altijd in reclames ziet, maar je ziet duidelijk verschil (persoonlijk vind ik het wel fijn dat je hem niet fel ziet, dat oogt natuurlijker).


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Huf schreef:
    Eerlijk? Ik kijk altijd online naar blogs voor reviews, ook als ik bijvoorbeeld iets nieuws zie in de schappen ^^ Ik kijk op blogs zoals Teskuh en Vera Camilla, Miss Lipgloss etc. Is super handig!
    Maar een goede rode lippenstift die niet afgeeft? Dan ben je 16,50 kwijt (geloof me, het is het geld meer dan waard) en dat is L'oreal infallible. Ik heb vier van deze lippenstiften en moet ze aan het einde van de dag (dan zitten ze er nog even mooi op) van m'n lippen schrobben! Voordeel hiervan is dat je niet om de paar uur bij hoeft te werken of te checken of dat 't misschien beetje uitgelopen is!
    PLUS, hij is kus-proof ^^
    Met lippenstift doe je meestal wel lang, dus als het echt een goede is wil ik wel eens investeren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Menma schreef:
    Ik zou mascara gewoon kopen wanneer die in de aanbieding is, dan heb je vaak een bekend duur merk met 1+1 gratis of wat dan ook. Voor eyeliner heb ik een hele goede gevonden met een extra smal stiftje, zodat deze makkelijk aan te brengen is. Dat is deze. En dan had je het nog over lippenstift, ik heb deze, en die is echt ontzettend fijn. Hij plakt niet, blijft goed zitten en hij heeft een lichte glans. Je krijgt er niet echt knalrode lippen van zoals je altijd in reclames ziet, maar je ziet duidelijk verschil (persoonlijk vind ik het wel fijn dat je hem niet fel ziet, dat oogt natuurlijker).
    Ziet er inderdaad handig uit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Met lippenstift doe je meestal wel lang, dus als het echt een goede is wil ik wel eens investeren.


    Ik heb 'm - om direct even de proef op de som te nemen, hem opgedaan naar een festival. Hij heeft alles overleefd, van papieren bekertjes tot plastic bekertjes en ook flesjes. Er was niets weg van m'n rode lippen. Kleur vervaagde ook niet ^^


    To infinity and beyond •