• Hooi! (:

    Oke, ik heb een vraagje aan jullie. Het is namelijk zo dat toen ik vandaag op de weegschaal stond, ik behoorlijk schrok. Nee, ik zal geen getallen noemen. (:
    Wij zijn thuis druk bezig met ons eetpatroon te veranderen, zodat we kunnen afvallen om op een gezond gewicht te komen. Dus niet met sporten, aangezien papa dat niet lang volhoud door zijn hartinfarct, en mama dat niet kan door haar reuma (papa en ik lopen trouwens wel iedere avond met Sheila.).

    Maar goed, het is wel handig als ik ga sporten. Mij mankeert lichamelijk haast niets om het niet te doen. Máár: Ik heb een hele hekel aan sporten. Altijd al gehad. En één uurtje in de week naar een sportclub zal denk ik ook niet heel veel uithalen.

    Dus ik vroeg mij af of jullie leuke ideeën hebben qua sporten. Wat voor sportactiviteiten zijn lang genoeg uit te houden, en vaak te doen zonder dat het niet meer leuk wordt? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pilates op Blogilates.com (als ik het goed heb)!


    Pretty is just a pretty word.

    Ik weet veel van sporten, spiertrainingen en cardio etc. af, je mag me altijd een pbtje sturen voor hulp als je wilt.

    Anyway, ik vind challenges altijd wel leuk, vooral de squatchallenge van Blogilates.


    Your make-up is terrible

    @Annemarije
    Thank you my dear, ik zal daar zeker eventjes kijken! (:

    Handles schreef:
    Ik weet veel van sporten, spiertrainingen en cardio etc. af, je mag me altijd een pbtje sturen voor hulp als je wilt.

    Anyway, ik vind challenges altijd wel leuk, vooral de squatchallenge van Blogilates.


    Nou het is meer zo, dat ik niet weet wat ik leuk zal vinden qua sporten. Aangezien ik het hoogstwaarschijnlijk in mijn eentje doen zal natuurlijk maar ik het niet wil opgeven, omdat ik het niet leuk vind of zoiets.
    Ik zal die challenges ook eens opzoeken. Dankjewel! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ging laatst naar de sportschool en kreeg toen een soort privé les van een instructeur, 30 minuten lang verschillende korte oefeningen doen. Verschrikkelijk zwaar maar het hielp wel enorm. En omdat ik samen met een vriendin het ging doen was het leuk. Al zou ik kunnen begrijpen dat dat minder wordt na een tijdje.
    Free runnen vind ik nog steeds een erg leuke bezigheid.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    DiNozzo schreef:
    @Annemarije
    Thank you my dear, ik zal daar zeker eventjes kijken! (:

    (...)

    Nou het is meer zo, dat ik niet weet wat ik leuk zal vinden qua sporten. Aangezien ik het hoogstwaarschijnlijk in mijn eentje doen zal natuurlijk maar ik het niet wil opgeven, omdat ik het niet leuk vind of zoiets.
    Ik zal die challenges ook eens opzoeken. Dankjewel! c:


    Daarom wil ik ook wel helpen om dingen te bedenken die je uit kan proberen, leuk zijn en goed voor je zijn.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Daarom wil ik ook wel helpen om dingen te bedenken die je uit kan proberen, leuk zijn en goed voor je zijn.


    Als je dat wil doen zou dat erg fijn zijn idd. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ButtahBenzo schreef:
    Ik ging laatst naar de sportschool en kreeg toen een soort privé les van een instructeur, 30 minuten lang verschillende korte oefeningen doen. Verschrikkelijk zwaar maar het hielp wel enorm. En omdat ik samen met een vriendin het ging doen was het leuk. Al zou ik kunnen begrijpen dat dat minder wordt na een tijdje.
    Free runnen vind ik nog steeds een erg leuke bezigheid.


    De sportschool klinkt me eigenlijk best duur en veel geld hebben we niet.. :x

    Hmm free running weet ik niet echt of het iets voor me is. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik fiets elke dag minstens 10 km.

    DiNozzo schreef:
    (...)

    De sportschool klinkt me eigenlijk best duur en veel geld hebben we niet.. :x

    Hmm free running weet ik niet echt of het iets voor me is. :p


    Sommige sportscholen zijn inderdaad wel erg duur.
    Ik hoor van vele meisjes dat skaten ook erg leuk is. Zelf heb ik geen idee want ik ben niet echt goed in skaten haha.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    ButtahBenzo schreef:
    (...)

    Sommige sportscholen zijn inderdaad wel erg duur.
    Ik hoor van vele meisjes dat skaten ook erg leuk is. Zelf heb ik geen idee want ik ben niet echt goed in skaten haha.


    Ik vind skaten ook erg leuk om te doen!
    Van Blogilates vind ik het meeste veel te zwaar voor beginners en mensen die snel opgeven hebben er weinig aan.
    Sportscholen zijn inderdaad duur, al kan je bij Basic fit een pas nemen voor je familie voor 15,95 in de maand, geloof ik. Als je het nu neemt, krijg je augustus gratis. Het nadeel is dat je er gelijk voor een jaar aan vast zit. Ze hebben daar ook altijd groepslessen, zoals zumba en zo wat ook erg leuk kan zijn.
    Wat ook heel goed is, is dansen! Je hebt tegenwoordig ook van die sportdansdingen online staan die leuk zijn om te doen.


    Your make-up is terrible

    Skeeleren is erg leuk! :3
    Dat doe ik ook wel eens.


    26 - 02 - '16

    Wat ook leuk is als je gaat skaten (ik heb zelf skeelers gekocht voor 2,50 bij een kringloopwinkel) is een app downloaden die bijhoud hoe snel je gaat, hoeveel je verbrand, hoelang je bezig bent geweest, etc. Dat vind ik erg motiverend. Je kan het ook voor wandelen of fietsen of rennen gebruiken. Ik gebruik zelf mapmyrun.


    Your make-up is terrible

    MT.
    Ik ben echt niet tevreden met mijn gewicht en ik heb niet de discipline om het lang vol te houden met een challenge. Wel begint mijn dansen straks weer en moet ik weer 14 kilometer heen én 14 kilometer terug fietsen naar en van school. Toch wil ik hiernaast nog iets gaan doen, vandaar dat ik dit even wil gaan volgen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rennen elke dag.
    En misschien buikoefeningen erbij. Of meer oefeningen, ligt eraan wat je allemaal wilt verbeteren.
    Maar om af te vallen, ga rennen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Skeelers heb ik wel, dat klinkt wel leuk. Ik kan alleen niet skeeleren en het meisje wat het me zou leren is verhuisd en haar ouders zijn in een vechtscheiding dus dat zie ik niet zo snel gebeuren.
    Misschien kan mijn vader het me leren. Moet ik even vragen of hij dat aan kan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •