• Hooi! (:

    Oke, ik heb een vraagje aan jullie. Het is namelijk zo dat toen ik vandaag op de weegschaal stond, ik behoorlijk schrok. Nee, ik zal geen getallen noemen. (:
    Wij zijn thuis druk bezig met ons eetpatroon te veranderen, zodat we kunnen afvallen om op een gezond gewicht te komen. Dus niet met sporten, aangezien papa dat niet lang volhoud door zijn hartinfarct, en mama dat niet kan door haar reuma (papa en ik lopen trouwens wel iedere avond met Sheila.).

    Maar goed, het is wel handig als ik ga sporten. Mij mankeert lichamelijk haast niets om het niet te doen. Máár: Ik heb een hele hekel aan sporten. Altijd al gehad. En één uurtje in de week naar een sportclub zal denk ik ook niet heel veel uithalen.

    Dus ik vroeg mij af of jullie leuke ideeën hebben qua sporten. Wat voor sportactiviteiten zijn lang genoeg uit te houden, en vaak te doen zonder dat het niet meer leuk wordt? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ah! Doe gewoon de 7 minute work-out ^^
    Ik bouwde 'm op en doe 'm inmiddels nu 4 keer per 'work-out'!


    To infinity and beyond •

    Huf schreef:
    Ah! Doe gewoon de 7 minute work-out ^^
    Ik bouwde 'm op en doe 'm inmiddels nu 4 keer per 'work-out'!


    De 7 minute work-out? Wat doe je dan zoal?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    De 7 minute work-out? Wat doe je dan zoal?


    Is een app! Je doet een aantal oefeningen waaronder:


    Linkje
    Maar ik merk wel resultaat qua spieren en m'n lichaam.


    To infinity and beyond •

    Huf schreef:
    (...)

    Is een app! Je doet een aantal oefeningen waaronder:


    Linkje
    Maar ik merk wel resultaat qua spieren en m'n lichaam.


    Het ziet er niet ''leuk'' uit, maar klinkt wel goed voor de conditie inderdaad, dankje! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn topics
    Ik heb dit nodig vrees ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Een anderhalfuurtje in de sportschool haalt meer uit dan je zou denken, maar dan moet je wel de goede training volgen. Een pittige kracht- of cardiotraining met een goede begeleiding eens per week houdt mij goed in vorm, al deed ik het in eerste instantie niet voor het afvallen (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Illwill schreef:
    Mijn topics
    Ik heb dit nodig vrees ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chao schreef:
    Een anderhalfuurtje in de sportschool haalt meer uit dan je zou denken, maar dan moet je wel de goede training volgen. Een pittige kracht- of cardiotraining met een goede begeleiding eens per week houdt mij goed in vorm, al deed ik het in eerste instantie niet voor het afvallen (:


    Ja maar de sportschool is duur (of in ieder geval de sportschool hier) dus dat gaat 'm helaas niet worden. Hoewel ik wel denk dat een begeleider voor het sporten me veel goed zou doen, maar mijn ouders vinden van niet. En omdat het hier ook nog eens duur is gaat 't 'm niet worden helaas.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Shirtsleeves schreef:
    Pilates op Blogilates.com (als ik het goed heb)!

    Ik heb dit opgezocht en dit kan volgens mij wel wat worden.
    Het ziet er zeer professioneel uit en er is zelf een app van. Er zijn veel youtubefilmpjes met tips en vanalles dat je kan helpen tot zelfs gezond eten en zo. (:
    Ik heb dag 1 van de beginnerskalender al gedaan. Het is zwaar maar niet echt saai of zo. Ze praat je er doorheen, het is bijna alsof ze het door heeft wanneer je het moeilijk hebt. Dit is bijna hetzelfde als werken met een soort van privé trainer, want er wordt iedere maand een nieuwe kalender geplaatst met oefeningen. Je kan er gezonde recepten opzoeken en zo. Maar je moet wel eerst beginnen met de beginnerskalender, anders is het waarschijnlijk teveel (:

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 21:20 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Illwill schreef:
    (...)
    Ik heb dit opgezocht en dit kan volgens mij wel wat worden.
    Het ziet er zeer professioneel uit en er is zelf een app van. Er zijn veel youtubefilmpjes met tips en vanalles dat je kan helpen tot zelfs gezond eten en zo. (:
    Ik heb dag 1 van de beginnerskalender al gedaan. Het is zwaar maar niet echt saai of zo. Ze praat je er doorheen, het is bijna alsof ze het door heeft wanneer je het moeilijk hebt. Dit is bijna hetzelfde als werken met een soort van privé trainer, want er wordt iedere maand een nieuwe kalender geplaatst met oefeningen. Je kan er gezonde recepten opzoeken en zo. Maar je moet wel eerst beginnen met de beginnerskalender, anders is het waarschijnlijk teveel (:


    Ik heb nog niet gekeken ernaar (was me pa op het dak aan het helpen) maar dat klinkt eigenlijk best onwijs tof! Ook fijn dat je toch een soort van trainer hebt die je er doorheen sleept, ik denk namelijk wel dat ik dat nodig heb. Omdat ik sporten dus nooit zo leuk heb gevonden, haha. :p
    Maar ik zal strakjes eens precies kijken wat het allemaal inhoud. Tot nu toe klinkt het al goed! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Ik heb nog niet gekeken ernaar (was me pa op het dak aan het helpen) maar dat klinkt eigenlijk best onwijs tof! Ook fijn dat je toch een soort van trainer hebt die je er doorheen sleept, ik denk namelijk wel dat ik dat nodig heb. Omdat ik sporten dus nooit zo leuk heb gevonden, haha. :p
    Maar ik zal strakjes eens precies kijken wat het allemaal inhoud. Tot nu toe klinkt het al goed! ^^

    Ik raad het zeker aan. Ik ben nooit echt enthousiast over sporten (behalve bij boogschieten, maar dat is niet zo enorm actief. Wel zwaar voor je spieren, onderschat het niet) In ieder geval. Meestal vind ik het enorm stom om zelf maar aan sport te denken, maar nu denk ik dat dit wel kan werken. Ik ben er best enthousiast over. (:
    Ik wil je trouwens bedanken voor het aanmaken van dit topic waardoor ik die site heb gevonden, aangezien ik vandaag ook had besloten dat er iets moest veranderen, maar geen idee had hoe. En je weet dan wel hoe dat eindigt. In gewoon rustig verder snoepen.
    Ik hoop het nu echt vol te houden. (:
    Misschien kan dit topic nog blijven om elkaar aan te moedigen (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Illwill schreef:
    (...)
    Ik raad het zeker aan. Ik ben nooit echt enthousiast over sporten (behalve bij boogschieten, maar dat is niet zo enorm actief. Wel zwaar voor je spieren, onderschat het niet) In ieder geval. Meestal vind ik het enorm stom om zelf maar aan sport te denken, maar nu denk ik dat dit wel kan werken. Ik ben er best enthousiast over. (:
    Ik wil je trouwens bedanken voor het aanmaken van dit topic waardoor ik die site heb gevonden, aangezien ik vandaag ook had besloten dat er iets moest veranderen, maar geen idee had hoe. En je weet dan wel hoe dat eindigt. In gewoon rustig verder snoepen.
    Ik hoop het nu echt vol te houden. (:
    Misschien kan dit topic nog blijven om elkaar aan te moedigen (;


    Ik wist inderdaad al wel dat Annemarije er heel enthousiast over was, dus ik ben ook blij dat ze het nog eens hier in dit topic heeft gezet. En ook leuk dat ze niet de enigste is die het leuk vind. (:

    En geen probleem. Elkaar helpen met een leuke sport kiezen is altijd wel handig, denk ik zo. (:
    En het zou inderdaad wel leuk zijn om elkaar aan te moedigen hiermee! :3
    Jij moet dus ook nog beginnen hiermee? Dan kunnen we anders beiden gewoon op hetzelfde moment beginnen en inderdaad elkaar blijven aanmoedigen! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oke mijn vader lacht me nu al uit om het pilates. Lekker motiverend.. :/ lol


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hardlopen. Of ga thuis fitnessen. Ik doe dat ook en je moet doorzetten. Ik ben eerlijk, ik heb er ook moeite mee maar het komt altijd goed. In 4 weken zie je zelf verschil !

    drlukehemmings schreef:
    Hardlopen. Of ga thuis fitnessen. Ik doe dat ook en je moet doorzetten. Ik ben eerlijk, ik heb er ook moeite mee maar het komt altijd goed. In 4 weken zie je zelf verschil !


    Dat hardlopen moet ik even een mooie route uitstippelen maar dat is wel te doen. En hoe doe je dat ''thuis fitnessen''? Apparatuur hebben we namelijk niet, en ik denk niet dat mijn ouders het willen aanschaffen. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •