• Ik zag laatst de nieuwe reclame van Calvin Klein voorbij komen en ik vind 'm echt geweldig. Naast het feit dat ik gewoon een zwak heb voor Charlie Hunnam, vind ik het sowieso leuk om naar parfum reclames te kijken. Ik vind ze altijd zo classy en ja, het heeft gewoon iets. :Y)



    Ik ben vast niet de enige die parfum reclames leuk vind, dus post hier jouw favoriet!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.


    26 - 02 - '16

    K had liever charlie gezien ipv doutzen als ik eerlijk ben xD ook op die posters in de stad zit je naar zijn rug te staren ><

    Ja, parfum reclames, zo geweldig. Such amazing.

    Hier heb je een boot, een bed, sex, een flamingo, een kip--

    Parfum? ohja, parfum.


    I long for this feeling to not feel at all.

    Heimdall schreef:
    K had liever charlie gezien ipv doutzen als ik eerlijk ben xD ook op die posters in de stad zit je naar zijn rug te staren ><

    Haha, oké, daar heb je een punt. Die posters zijn wel een beetje teleurstellend.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mijn favoriet is nog altijd de reclame van Chanel no5 met Nicole Kidman, al was die hier op de TV korter dan de commercial op youtube XD
    Al vind ik inderdaad die parfum reclames over het algemeen echt wel geweldig!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 20:22 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    One in a million of zo iets van Paco Rabanne! Ik hou van die reclame!
    Het liedje alleen al vind ik leuk, maar ik vind het geweldig dat die man telkens met zijn vingers knipt. Ik word 'm nooit beu!


    Has no one told you she's not breathing?

    Van favorieten gesproken!

    Deze vind ik zelf trouwens ook echt heel erg leuk. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vind parfumreclames altijd een beetje saai. Vaak zie je alleen een mooie vrouw die een man verleidt met haar 'geur' (of andersom, als het om mannenparfum gaat) en twee tellen later een plaatje van de parfum en het merk. Laat ze eens wat humor erdoor gooien :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Capricious schreef:
    Deze vind ik zelf trouwens ook echt heel erg leuk. :3


    Hehe kijk, deze vind ik dan wel leuk.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.