• Één regel:
    • spoilers zetten we in de 'spoilers'.


    •~•~•~•~•
    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.
    - We protect those who cannot protect themselves.







    •~•~•~•~•
    Het Teen Wolf Fantopic.
    all the wolfies in our wolfpack.
    •~•~•~•~•

    Wolfies:
    Isaac Lahey fans:
    DurmGabriëla [alles gezien]
    HargraveMarlijn [alles gezien]
    AswiumNichelle [alleen nog s3b]
    • • •
    Derek Hale fans:
    TragicallyKarin [alles gezien]
    VernonMiriam [alles gezien]
    VerdeNaomi [alles gezien]
    OutlawQueenLinde [alles gezien]
    KjellbergLisa [S2x06]
    WillNotLearnElbrich [alles gezien]
    VervainRomy [alles gezien]
    • • •
    Stiles Stilinski fans:
    Yoku Amber
    LeightonJulia [alles gezien]
    MemoriaAniek [S3x12]
    lukesirwinNatascha [alles gezien]
    ParacosmMirte [alles gezien]
    dylanOhBrienEva [alles gezien]
    River_SongSharon [alles gezien]
    AstrisCheryl [alles gezien]
    surprisebitchCheryl [alles gezien]
    FormanFloor [S2x01]
    Eloquentia? [Alles gezien]
    FraryDore [Alles gezien]
    LaurentiusRuth [Alles gezien]
    • • •
    Peter Hale fans:
    BenzemaRicelle [alles gezien]
    FalaheeDenize [alles gezien]
    GriffithsEvi [alles gezien]
    HenkerinaLaura [S3E9]
    • • •
    Kira Yukimura fans:
    LukakuElise [alles gezien]
    SquareInge [alles gezien]
    MaovesaKim [alles gezien]
    • • •
    Liam Dunbar fans:

    RekklesXanthe [alles gezien]
    MoonSunCurseHilbert [Alles gezien]
    • • •
    Deputy Parrish fans:
    MuditaSaar [Alles gezien]
    EppsSaartje [alles gezien]
    • • •
    Allison Argent fans:
    Valois? [alles gezien]

    JOIN IF YOU LIKE!

    Bij naamsveranderingen, ook aangeven bij welk personage je staat!
    Dit maakt het opzoeken en aanpassen veel makkelijker.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2014 - 22:30 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    KIJK NOU MINI DYLAN OMFG.


    Danmarks Dynamite.

    Ik zat net zo te denken. Als Meredith de Benefactor kon horen. Heeft de Benefactor haar dan niet de 'opdracht' gegeven om haar zelf op te hangen. Zo behoud hij ook nog wat geld want ze stond wel op de 'hitlist'. Of zit ik nog echt 180 graden verkeerd te denken?


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    WereBanshee schreef:
    Ik zat net zo te denken. Als Meredith de Benefactor kon horen. Heeft de Benefactor haar dan niet de 'opdracht' gegeven om haar zelf op te hangen. Zo behoud hij ook nog wat geld want ze stond wel op de 'hitlist'. Of zit ik nog echt 180 graden verkeerd te denken?


    Dat dacht ik dus ook toen ik de aflevering keek, maar ik heb er verder niet over nagedacht. Toch ben ik benieuwd hoe hij haar überhaupt kon horen. Ik vond dat in de geluidsdichte kamer met Lydia ook heel raar en I don't know..


    Danmarks Dynamite.

    Sprayberry schreef:
    (...)

    Dat dacht ik dus ook toen ik de aflevering keek, maar ik heb er verder niet over nagedacht. Toch ben ik benieuwd hoe hij haar überhaupt kon horen. Ik vond dat in de geluidsdichte kamer met Lydia ook heel raar en I don't know..


    De Benefactor is geen banshee. Het enige wat hij weet is wat een banshee allemaal kan, daar maakte hij gebruik van bij Meredith. (Mijn theorie)
    En Meredith is ook al eens in dat 'Lake House' geweest. Maar inderdaad ik snap die kamer ook niet.


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    WereBanshee schreef:
    (...)

    De Benefactor is geen banshee. Het enige wat hij weet is wat een banshee allemaal kan, daar maakte hij gebruik van bij Meredith. (Mijn theorie)
    En Meredith is ook al eens in dat 'Lake House' geweest. Maar inderdaad ik snap die kamer ook niet.


    Hm ja, maar ik ben benieuwd hoe dan precies. Ik dacht misschien zit er een connectie tussen dat huis en de benefactor en toen kwam ik met Lydia's moeder, maar die gaat nooit haar eigen dochter vermoorden. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Lydia vader? Dat zou creepy zijn.
    Ik zit weer te janken by the way door 'Prayers for Bobby'.
    En als je het nog niet wist. Bobby wordt gespeeld door onze hunk Parrish. ;D


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    WereBanshee schreef:
    Lydia's vader? Dat zou creepy zijn.
    Ik zit weer te janken by the way door 'Prayers for Bobby'.
    En als je het nog niet wist. Bobby wordt gespeeld door onze hunk Parrish. ;D


    Ik lette by the way niet goed op. Sorry voor dubbelpost. ;a

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 23:53 ]


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    Ik heb eigenlijk gewoon geen idee wie het zou zijn. Meh. -- Aye, Parrish. <3


    Danmarks Dynamite.

    Hmm. Maar ik vraag me ook wel weer af. Hoe kan het zijn dat de Mute nog leeft terwijl die vermoord is door Peter. Connectie? ;o


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    WereBanshee schreef:
    Hmm. Maar ik vraag me ook wel weer af. Hoe kan het zijn dat de Mute nog leeft terwijl die vermoord is door Peter. Connectie? ;o


    Misschien was 'ie niet vermoord, maar leek het zo? Haha, het is Teen Wolf. Levende doden. Tam tam tam. Ik zou het fantastisch vinden als Peter de benefactor is, dan ga ik hard lachen. Maar volgensmij was het al een beetje duidelijk dat hij het niet zou zijn? Idk eventjes.


    Danmarks Dynamite.

    Sprayberry schreef:
    (...)

    Misschien was 'ie niet vermoord, maar leek het zo? Haha, het is Teen Wolf. Levende doden. Tam tam tam. Ik zou het fantastisch vinden als Peter de benefactor is, dan ga ik hard lachen. Maar volgensmij was het al een beetje duidelijk dat hij het niet zou zijn? Idk eventjes.


    Zoals altijd, weet ik het nooit. Dat is de kracht van Teen Wolf.


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    Telkens dat: Peter heeft geluk dat 'ie er niet op staat. In de aflevering. :


    Danmarks Dynamite.

    WereBanshee schreef:
    (...)

    Zoals altijd, weet ik het nooit. Dat is de kracht van Teen Wolf.


    Ja precies. Hm, het is een raadsel. ;o


    Danmarks Dynamite.

    Grappig, er is net een dingetje op facebook gezet over hoe Meredith in die kamer kon zijn geweest. (Ugh, het geeft me kriebels. Ik vind het oprecht eng, I don't even know why.) -- Anyway, er stond vooral dat ze waarschijnlijk een connectie heeft gehad met de Oma van Lydia, aangezien dat huis van haar was.


    Danmarks Dynamite.

    Sprayberry schreef:
    Grappig, er is net een dingetje op facebook gezet over hoe Meredith in die kamer kon zijn geweest. (Ugh, het geeft me kriebels. Ik vind het oprecht eng, I don't even know why.) -- Anyway, er stond vooral dat ze waarschijnlijk een connectie heeft gehad met de Oma van Lydia, aangezien dat huis van haar was.


    Wat was er dan met de oma van haar? ;o


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale