• Hey!
    Weet iemand met welke mascara(s) je je wimpers zo krijgt? Ik heb al heel veel mascara's geprobeerd maar ik krijg ze nooit zo.
    En aan de lengte enzo van mijn wimpers ligt het denk ik niet, want ik ken iemand die kleinere wimpers heeft dan ik maar het wel zo krijgt..
    Please help?
    xx



    A life is an experiment. The more experiments you make the better.

    Ik gebruik Rimmel London Lycra Flex mascara, en die is echt goed! Een paar meiden die ik ken die het ook zo doen gebruiken deze ook.
    Verder weet ik dat je een wimperkruller moet gebruiken en veel laagjes aanbrengen.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 22:19 ]


    El Diablo.

    Simpel: gewoon veel te veel mascara gebruiken.
    Bah


    Has no one told you she's not breathing?

    Simpel, je gebruikt meer dan één mascara
    Doe een goed laagje masara op en laat het een paar seconden drogen, daarna gebruik je een andere mascara om er nog eens over te gaan.
    Desnoods gebruik je als deze droog is terug de eerste mascara.
    Gewoon laag over laag aanbrengen en dan lukt het wel :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    LaJoie schreef:
    Simpel: gewoon veel te veel mascara gebruiken.
    Bah


    Dit. Die foto's van de wimpers in de beginpost zijn echt té groot en het ziet er verschrikkelijk slordig uit.

    Ew. Dit moet je niet aan je ogen willen.
    Als je langere wimpers wil zonder er uit te zien als een dipshit, raad ik je aan altijd je wimpers te krullen voor je met mascara aan de slag gaat. Als je veel volume wil, gebruik dan een 'harig' borsteltje en wiggle vanaf de wortels omhoog. Doe jezelf een plezier en ga er daarna met een dunner borsteltje doorheen, zodat je de klonten eruit haalt en je wimpers mooi scheidt. Je kan natuurlijk ook (semi-permanente) nepwimpers kopen, geloof me, dat is echt zoveel mooier dan tien lagen mascara.


    i put the fun in funeral

    Oh gewoon, goedkope mascara kopen en honderd lagen doen.
    Maar vind dit persoonlijk ordinair.


    To infinity and beyond •

    Ik naak nooit die langw ik gebruik het amper maar ik gebruik maxfactor met roze randje bij de dop. Bij de action voor n euro werkt goed. Ikzelf heb bruine wimpers en hetbis best mooi als ik de bruine gebruik dan valt de mascara niet O op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Spinnenpoten en zo


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lekker negatieve reacties zeg, als zij dat mooi vindt dan moet ze dat toch gewoon doen? Ik persoonlijk vind het niet geweldig mooi, maar ik ben niet zoals zij en zij is niet als ik, en dat is maar goed ook want anders zou de wereld maar saai zijn.

    Anyways, ik weet niet hoe je dat moet doen buiten veel laagjes achter elkaar doen, maar als tip wil ik je geven om donkerbruine mascara te gebruiken, dat geeft namelijk een iets minder overdonderend, zwaar effect dan wanneer je pikdonkere gebruikt.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Lekker negatieve reacties zeg, als zij dat mooi vindt dan moet ze dat toch gewoon doen? Ik persoonlijk vind het niet geweldig mooi, maar ik ben niet zoals zij en zij is niet als ik, en dat is maar goed ook want anders zou de wereld maar saai zijn.

    Anyways, ik weet niet hoe je dat moet doen buiten veel laagjes achter elkaar doen, maar als tip wil ik je geven om donkerbruine mascara te gebruiken, dat geeft namelijk een iets minder overdonderend, zwaar effect dan wanneer je pikdonkere gebruikt.


    Exactly my thoughts.

    Anyway -- geen idee hoe je dat doet. Gewoon veel laagjes waarschijnlijk.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    De truc is, zoals vele anderen al zeiden, meerdere lagen mascara aanbrengen.


    26 - 02 - '16

    Novoselic schreef:
    Lekker negatieve reacties zeg, als zij dat mooi vindt dan moet ze dat toch gewoon doen? Ik persoonlijk vind het niet geweldig mooi, maar ik ben niet zoals zij en zij is niet als ik, en dat is maar goed ook want anders zou de wereld maar saai zijn.

    Anyways, ik weet niet hoe je dat moet doen buiten veel laagjes achter elkaar doen, maar als tip wil ik je geven om donkerbruine mascara te gebruiken, dat geeft namelijk een iets minder overdonderend, zwaar effect dan wanneer je pikdonkere gebruikt.


    That's cute.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    That's cute.

    Wat?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Op dit moment heb ik zelf alleen boven dat gedaan en het is goed gelukt.
    Ik heb altijd mascara van Pupa. Voor mijn wimpers heb ik het volgende gebruikt:
    Pupalash mascara energizer. -Dun borsteltje-
    Pupa VAMP! mascara. -Dik borsteltje-

    Hoe ik het heb gedaan:
    Eerst heb ik mijn wimpers gedaan met Pupalash mascara energizer, hiervan tot mijn wimpers omhoog stonden en zwart waren.
    Daarna heb ik de VAMP! gebruikt en die horizontaal en verticaal opgedaan, met het dikke borsteltje is het redelijk mooi.
    Ten slotte nog wat laagjes met de Pupalash mascara energizer. En zo heb ik die bovenste wimpers bijna het zelfde.
    Ik weet niet wat deze mascaras kosten, aangezien ik het gratis krijg.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Blehhh, het ziet er uit alsof er spinnenpootjes uit dat oog komen.

    Als het nou baby spinnies waren....


    quidquid excusatio prandium pro