• Ik was tijdens de herfst vakantie al begonnen in dit boek, in het boek waaraan ik letterlijk mijn hart verloor. Sinds gisteren heb ik hem uit, (Wat ik heel jammer vond, gelukkig heb ik net het 2e deel besteld die morgen binnenkomt dus kan ik weer heerlijk verder)

    Het boek + beschrijving: Schrijver is Jonathan Stroud (Engelse schrijver)




    Ik wilde even lovende woordjes delen met jullie over dit boek.

    Het boek is echt geweldig, mijn hart light er nog ondanks dat ik het uit heb.
    Het is een erg spannend boek van begin tot eind. (Gister schrok ik me dan ook dood van mijn moeder die de kamer in kwam en ik net verdiept zat in het boek en mijn hart maakte letterlijk een sprongetje) (': Er komen geesten in voor, veel geesten. Daar draait het boek voornamelijk ook om en Lucy (Hoofdpersoon) Lockwood en George de geesten ook wel bezoekers genoemd verjagen door middel van zilver poeder en dat soort dingen. (Mijn favoriet is denk ik toch Lockwood, hij is slim en dapper, hij gaat er echt voor en dan heb je Lucy: Haar rol is echt ongelofelijk, zij kan voelen wat er vroeger met de persoon van de geest is gebeurt en ze kan ze horen praten, fluisteren. Ze inspireert me en doet me aan mezelf denken. En dan heb je George, hij zorgt voor de donuts en thee.
    Maar is zeker ook belangrijk bij hun missies.

    Het boek is echt aan te raden, het is net wanneer ik het boek las, alsof ik ook echt daar was. Snap je? Alsof ik door een deur kroop en meekeek, een toeschouwer was van de mensen en geesten in het boek. Het leek levens echt, voor mij dan.

    Zijn er mensen die dit boek ook kennen, hebben gelezen en of nieuwsgierig zijn?


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Ik ben al een tijdje op zoek naar het boek, omdat het mij aangeraden werd. Ik kan het voorlopig alleen online vinden, wat ik jammer vind aangezien ik nooit online bestel. Hopelijk kom ik het binnenkort toch tegen.


    16 - 09 - '17

    Klinkt leuk! Ik denk dat dit echt wel iets voor mij is. Binnenkort maar eens even kijken.

    Bagans schreef:
    Ik ben al een tijdje op zoek naar het boek, omdat het mij aangeraden werd. Ik kan het voorlopig alleen online vinden, wat ik jammer vind aangezien ik nooit online bestel. Hopelijk kom ik het binnenkort toch tegen.


    Het eerste boek heb ik ook bij een boekhandel gekocht, dan moet er vast wel een te vinden zijn. ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Aleshanee schreef:
    (...)

    Het eerste boek heb ik ook bij een boekhandel gekocht, dan moet er vast wel een te vinden zijn. ^^


    Ik ben al in twee boekenwinkels geweest en daar hadden ze het boek niet. Maar morgen ga naar een winkel waar ze ook boeken hebben, dus dan maar even kijken of ik hem daar kan vinden.


    16 - 09 - '17

    Krolock schreef:
    Klinkt leuk! Ik denk dat dit echt wel iets voor mij is. Binnenkort maar eens even kijken.


    Leuk! Het is ook echt een leuk boek, ik kan ook niet wachten tot ik het tweede deel heb (:


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Bagans schreef:
    (...)

    Ik ben al in twee boekenwinkels geweest en daar hadden ze het boek niet. Maar morgen ga naar een winkel waar ze ook boeken hebben, dus dan maar even kijken of ik hem daar kan vinden.


    Jammer inderdaad, hopelijk heb je bij die winkel meer geluk. ^^ De mijne heb ik overigens wel in een Belgisch boekhandel gekocht, misschien is het boek nog minder bekend hier in Nederland?


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Aleshanee schreef:
    (...)

    Jammer inderdaad, hopelijk heb je bij die winkel meer geluk. ^^ De mijne heb ik overigens wel in een Belgisch boekhandel gekocht, misschien is het boek nog minder bekend hier in Nederland?


    Ik ben Belg, haha.


    16 - 09 - '17

    Bagans schreef:
    (...)

    Ik ben Belg, haha.


    Oh sorry :$


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Bagans schreef:
    (...)

    Ik ben al in twee boekenwinkels geweest en daar hadden ze het boek niet. Maar morgen ga naar een winkel waar ze ook boeken hebben, dus dan maar even kijken of ik hem daar kan vinden.

    Ben je in Hasselt al in de Standaard geweest?

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 7:24 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    (...)
    Ben je in Hasselt al in de Standaard geweest?


    Nee, maar ik ga dan ook amper naar Hasselt, dus ja.


    16 - 09 - '17

    Ik heb het boek! Ik ben benieuwd (:


    16 - 09 - '17

    Super! Veel lees plezier, ik ga vandaag aan het tweede deel beginnen die gister binnenkwam ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella