• Ik heb al een laptop gehaald voor mijn opleiding, maar aangezien ik er ook een rugtas etc erbij moet halen en t alsnog zwaar zou zijn dacht ik aan hoe het zou zijn om een tablet te hebben. Dat als ik op school ben, met mijn tablet werk en dan thuis met mijn laptop. Welke tablet van welke merk kan ik het beste gebruiken? Of is het niet zo verstandig om een tablet te gebruiken?

    Tablet heeft vaak niet dezelfde gemakken als een laptop. Zou 't gewoon lekker bij je laptop houden! Als je je boeken in je kluisje hebt en alleen je laptop in je tas, valt het wel mee ^^


    To infinity and beyond •

    Tablet is alleen handig als je amper aantekeningen hoeft te maken en er veel lesmateriaal online beschikbaar is. Anders heb je er helemaal niks aan en is het pure afleiding.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wilde ook eerst mijn tablet meenemen naar school, maar er staat geen Office op en het werkt een beetje onhandig als je hele verslagen moet typen. Het is jammer, maar ik denk dat je verder komt met je laptop dan met een tablet.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Voor engels moesten wij tablet ipad oflaptop. Ik ging met mn ipad maar zoals de rest zegt jebkunt niet lekker werken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tigresse schreef:
    Ik wilde ook eerst mijn tablet meenemen naar school, maar er staat geen Office op en het werkt een beetje onhandig als je hele verslagen moet typen. Het is jammer, maar ik denk dat je verder komt met je laptop dan met een tablet.


    Dat weet ik, maar als ik die verslagen op mn laptop thuis maak, is het toch niet zo erg xd ? Staat er bij geen een tablet office?

    Ik denk dat je toch beter voor je laptop kunt gaan.
    Ik weet niet hoe het met jouw Tablet zit, maar de mijne is binnen no time leeg, en dat terwijl we 'm maar 2 maanden hebben.
    En typen gaat toch echt makkelijker op de laptop. Dat vind ik tenminste.
    Mijn broer wilde ook de Tablet meenemen naar school omdat zijn laptop veelste groot is. Maar uiteindelijk heeft die het niet gedaan omdat hij meer op zijn laptop kan dan op de Tablet i.v.m. programma's.
    Het blijft jouw keus natuurlijk maar laptop is toch wel handiger, hoe groot die ook mag zijn.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Dauth schreef:
    Tablet is alleen handig als je amper aantekeningen hoeft te maken en er veel lesmateriaal online beschikbaar is. Anders heb je er helemaal niks aan en is het pure afleiding.


    Dit dus.
    Deze quote zou ik eigenlijk onder de neus van de schoolleiding moeten duwen, we zijn verplicht een tablet te hebben op mijn school, maar we gebruiken hem eigenlijk alleen als rekenmachine en om heel af en toe iets op te zoeken.


    Queer zijn is gewoon alles

    YasminU schreef:
    (...)

    Dat weet ik, maar als ik die verslagen op mn laptop thuis maak, is het toch niet zo erg xd ? Staat er bij geen een tablet office?


    Nou ja, ik heb OpenOffice, maar Microsoft Office werkt toch een stuk beter. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb een transformer. Een Asus T100. Zowel een tablet als een laptop, met Microsoft Office. Ik vind het geweldig werken en dat ding is ook niet zo zwaar. Is een 10 inch.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.