• Omdat de vorige " post een foto van jezelf " is gesloten omdat het maximum aantal reacties is bereikt. Hier dus een nieuwe! Kom maar op mensen, plaats leuke foto's van jezelf/hobbies/interesses/vrienden etc! :)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 16:06 ]

    Diancie schreef:
    [img]


    Onwijs mooie foto, Erieka! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Onwijs mooie foto, Erieka! (:


    Thanks ;3

    Mijn wallen zijn wat gecoverd door een soort crème die ik heb geprobeerd. (:


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Thanks ;3

    Mijn wallen zijn wat gecoverd door een soort crème die ik heb geprobeerd. (:


    Oeeh, dat zou ik ook wel kunnen gebruiken! :'D
    Hoe duur is die creme en van welk merk? I mean, als het werkt is het goed, en bij mij zie je heel vaak wallen. Vooral omdat ik nooit make up gebruik. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Oeeh, dat zou ik ook wel kunnen gebruiken! :'D
    Hoe duur is die creme en van welk merk? I mean, als het werkt is het goed, en bij mij zie je heel vaak wallen. Vooral omdat ik nooit make up gebruik. x)


    H. v.d. Hoog of zoiets. Ik weet niet hoe duur 't was, want ik had een tester. Het was een oogcrème of zoiets.


    26 - 02 - '16


    Victory rolls!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:


    Victory rolls!


    Epic hair is weird yet epic.


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Epic hair is weird yet epic.
    I know, bij haar is het beter geluk, but still I like it!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    @ Erieka, oh mijn god, wat een prachtige foto! Het maakt me echt blij om zo'n leuke foto te zien.

    @ Nana, jij hebt echt mooie ogen en haar, haha.

    @ Joy(?), moest je zeggen dat je model was, ik zou je echt geloven. Je bent echt een prachtmeid.

    @ Noa & FaultInOurStars, jullie zien er zo vrolijk uit op jullie foto's, wow. c:

    Sorry als ik nu slijmerig overkom, maar ik vond dat ik het eens moest zeggen, want ik vind dat er echt mooie mensen op Quizlet zijn. :3

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 18:47 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dankje Nori! Dat laat me nu glimlachen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Avarosa schreef:
    (...)I know, bij haar is het beter geluk, but still I like it!



    Dat is waarschijnlijk het engste wat ik in tijden heb gezien. Maar dat is okay, ik hoefde toch niet te slapen voor de rest van mijn leven O.o
    Ben totaal geen fan van die make-up stijl. Ik vind dat haar er ook mooier uit zien als het aan de achterkant lost zit maar ik ben sowieso meer een fan van los haar


    quidquid excusatio prandium pro

    Trigga schreef:



    Aah jij ziet er zo schattig uit


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Avarosa schreef:


    Victory rolls!


    OMG, zo'n mooi kapsel.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zoveel mooie mensen hier O;


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik op de modeshow met Pinksteren:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Dat is waarschijnlijk het engste wat ik in tijden heb gezien. Maar dat is okay, ik hoefde toch niet te slapen voor de rest van mijn leven O.o
    Ben totaal geen fan van die make-up stijl. Ik vind dat haar er ook mooier uit zien als het aan de achterkant lost zit maar ik ben sowieso meer een fan van los haar
    Ja mn mama had het eerst nog in een staart gedaan die schuin over mijn schouder ging. Ik heb dat er meteen uitgetokken omdat ik dat ook maar niks vond. En de make-up vind ik wel leuk, maar het hangt af van welke tijd.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 19:23 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?