• Omdat de vorige " post een foto van jezelf " is gesloten omdat het maximum aantal reacties is bereikt. Hier dus een nieuwe! Kom maar op mensen, plaats leuke foto's van jezelf/hobbies/interesses/vrienden etc! :)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 16:06 ]

    Novoselic schreef:



    Meh ik haat mijn haar. x')


    Ik vind je haar leuk (:


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nori schreef:
    (...)

    Pwetty *.*


    FaultInOurStars schreef:
    (...)

    Ik vind je haar leuk (:

    Ahw, dank jullie! En ik had op dat moment nogal een bad hair day, haha, maar dat zie je misschien niet zo goed daarop. :p


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Deilia schreef:



    Mn haar is niet zo kort en pittig meer.
    maar het staat je nog steeds en je blijft een pittig karakter hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Waarom is iedereen hier zo mooi?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Leuke foto's!!!

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 17:24 ]



    Mijn huid ziet er steeds beter uit doordat ik nu Neutral gebruik, waardoor mijn huid veel rustiger is en goed kan herstellen. Daardoor voel ik mij qua uiterlijk veel beter en dat vierde ik met een selfie. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AmarePuella schreef:
    (...)

    Jou lach <3


    Aaah, dankjewel!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.


    Al redelijk oud, maar vond niet direct een betere :p


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Drizzle schreef:


    Al redelijk oud, maar vond niet direct een betere :p


    liefjes


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hier een foto van mij en een vriendinnetje, een tikkeltje creatief geweest gister! Had nog veel beter gekund maar ach, volgende keer beter oefenen met bewerken!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.


    Allemaal met Stannis!
    Had deze gif een keertje gemaakt voor hem en aangezien het allemaal foto's zijn past het hier wel denk ik ;p

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 21:08 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Illwill schreef:


    Allemaal met Stannis!
    Had deze gif een keertje gemaakt voor hem en aangezien het allemaal foto's zijn past het hier wel denk ik ;p


    leuke en lieve serie foto's zeg


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    ^Thanx!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Illwill schreef:


    Allemaal met Stannis!
    Had deze gif een keertje gemaakt voor hem en aangezien het allemaal foto's zijn past het hier wel denk ik ;p


    Cute! :3


    26 - 02 - '16