• Gezien ik me verschrikkelijk verveel, besloot ik een coverstore te openen.
          Nu heb ik wel een ruim halfjaar ervaring met echt serieus bewerken, maar ik ben niet geweldig goed. Nu maakte ik vandaag mijn eerste échte cover, en ik verbaasde me er over hoe leuk het eigenlijk was foto's in elkaar te steken om een deel van een verhaal uit te beelden, dat uiteindelijk dient als cover.
          Dus ik besloot gratis covers te gaan maken. Gratis en voor niks, nu heb ik enkel geen voorbeelden op diegene hier naast. Wanneer ik er meer heb zal ik deze dan ook direct posten.

    Voor een cover, wil ik dit graag weten.
          Je Quizlet-Naam:
          Titel verhaal:
          Samenvatting verhaal: [Liefst in een spoiler!]
          Horizontaal of Verticaal:
          Eventuele plaatjes die je er in wilt:
          Sfeer die het weer moet geven:
          Extra's:
          Titel wel op niet op de cover:
          Jou (echte of Quizlet) naam op cover:

    Groetjes, Caeden.





    Afgeronde Covers:
    001. Daggers. - Things we lost in the fire. x Luke Castellan.
    002. Aidan. - Wake up and shine.
    003. Nuevo. - Even the strongest can be broken.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 17:17 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    NOA NOA NOA!! Ik ga denken :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Je Quizlet-Naam: Sigil
    Titel verhaal: Life is no bed of roses
    Samenvatting verhaal:

    Stel je voor, dat je opgegroeid bent in Nederland, je school en een studie hebt afgerond en net als je wil gaan zoeken naar een baan, je hoort van je vader dat je bent uitgehuwelijkt en dat je de week daarop gaat trouwen. Je weet niet wie het is, je weet niet of je hem wel mag, wat er überhaupt gaat gebeuren en wat er van je verwacht word.

    Het leven van een voetballer gaat niet bepaald over rozen. Neymar Jr kampt met wedstrijden, blessures, transfers en dan word hij ook nog eens gedwongen samen te zijn en te trouwen met een meisje met wie hij het, het allerminste wilt. Zijn vriendin en zoontje achter latend doet hij wat zijn vader van hem wenst, maar hoelang gaat dit goed?

    Horizontaal of Verticaal: Verticaal
    Eventuele plaatjes die je er in wilt:



    Sfeer die het weer moet geven: Romantisch yet sad
    Extra's: -
    Titel wel op niet op de cover: yes
    Jou (echte of Quizlet) naam op cover: Maybe Sigil, small, niet echt volledig zichtbaar

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 20:59 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Je Quizlet-Naam: Daggers - Duh!-

    Titel verhaal: Things we lost in the fire X Luke Castellan

    Samenvatting verhaal:

    Mja, het gaat dus over Lucy die wakker wordt met geheugenverlies. Ze heeft als enige een brand overleeft en mja...dat vinden die dokters weird. Maar ze is een halfgod dus is dat logisch.
    Ze vlucht het ziekenhuis uit en gaat opzoek naar Clarisse, de enigste die ze zich herrinert, en zo gaan ze naar het kamp. Dan wordt ze opnieuw bevriend met Noah, dochter Hermes en Sha're, dochter Hades. Tot erop een dag een meisje het kamp in komt; Do. Die lokt Lucy daar weg en neemt dr mee naar the bad side. En daar ziet ze haar oude beste vriend weer Luke, die haar had verraden. Mja, ze herrinert hem niet etc. En hij wilt zorgen dat dat ook niet gebeurt maar dat ze wel weer vrienden worden.


    Horizontaal of Verticaal: Wat is het beste voor jou?

    Eventuele plaatjes die je er in wilt:




    En vuur. Ja vuur.
    Als jij zelf iets weet mag je het ook bijvoegen!!

    Sfeer die het weer moet geven: Spanning,en...iets tegen duisters omdat t wel oorlog is.

    Extra's: Niets ectra.

    Titel wel op niet op de cover: Kan ik één met en één zonder? ^^

    Jou (echte of Quizlet) naam op cover: Hmm...enkel Noa. Niet te groot!

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 21:04 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    MT! mijn complimenten!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ga nu bezig. Ik hoop er vanavond in ieder geval nog één of twee af te hebben.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Sigil, zo iets? (: Tekst komt uiteraard nog.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Caeden schreef:
    Sigil, zo iets? (: Tekst komt uiteraard nog.



    Oh wauw die is wel gaaf! Als je alleen dat linker hoofd van Neymar iets meer op kon schuiven oid zodat die dudes daarachter verdwijnen zou het echt perfect zijn.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Meh, ik heb zo'n programma waar alles vast staat wanneer ik opsla, dus kan dat niet aanpassen >< Ik zal morgen eens kijken of ik er nog wat aan kan doen!


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Caeden schreef:
    Meh, ik heb zo'n programma waar alles vast staat wanneer ik opsla, dus kan dat niet aanpassen >< Ik zal morgen eens kijken of ik er nog wat aan kan doen!


    Oh das wel zuigend :-/. Want verder is ie echt prachtig.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Je Quizlet-Naam: Aidan
    Titel verhaal: "Wake up and shine"
    Samenvatting verhaal: [Liefst in een spoiler!]

    Dit is echt heel slecht want ik wil weinig verklappen. Anthony en Emma hebben elkaar ontmoet op vakantie en daar is de foto van Emma dus ook gemaakt. Als ze denken van elkaar af te zijn zitten ze ook nog op dezelfde school.

    Horizontaal of Verticaal: Verticaal
    Eventuele plaatjes die je er in wilt:


    Sfeer die het weer moet geven: Alsof het een herinnering is aan de zomer
    Titel wel op niet op de cover: Ja en graag alsof het gezegd word.
    Jou (echte of Quizlet) naam op cover: Nee liever niet

    Alvast onwijs bedankt :)


    Firm believer of all that is magic

    Je Quizlet-Naam: Nuevo
    Titel verhaal: The 74th Hungergames ~ Even the strongest can be broken
    Samenvatting verhaal: [Liefst in een spoiler!]

    Grace is een meisje die in district 7 woont. Haar familie heeft het al jaren niet zo breed meer. Niet nadat haar moeder en zusje beiden ziek werden. Haar moeder is er zelfs al aan overleden, maar haar zusje vecht nog voor haar leven en haar medicijnen kosten meer geld dan het gezin zich kan verorloven. Grace en haar vader werken dag en nacht om de zorg voor haar zusje te kunnen betalen, maar dan komen de Hongerspelen weer in zicht en wat moet Grace doen als zo wordt getrokken? Dat zou niet alleen haar leven betekenen, maar haar baan zou ook komen te vervallen. Dat betekent minder geld voor medicijnen voor haar zusje, die het dan zeer waarschijnlijk ook niet gaat redden.

    Horizontaal of Verticaal: Maakt niet uit.
    Eventuele plaatjes die je er in wilt:


    Sfeer die het weer moet geven: Een beetje verdrietig, want ze gaat zeer waarschijnlijk dood.
    Extra's: X
    Titel wel op niet op de cover: Het liefst wel, maar hij is ook wel erg lang. Het liefst ook alleen maar Even the strongest can be broken want the hungergames is er toch alleen maar om aan te geven dat het een hungergames verhaal is.
    Jou (echte of Quizlet) naam op cover: Dat hoeft niet.

    Als je dit zou willen doen, echt heel, heel, heel erg bedankt.:)

    Inmiddels weer verder gegaan. Sigil heeft een berichtje in haar gastenboek. Met de cover van Daggers ben ik zo ver dat na goedkeuring tekst er op kan. (:




    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Sha die iis ZO AWESOME!!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ugh, het programma waarmee ik altijd tekst op mijn covers zet, heeft het begeven. Als ik het met mijn bewerkprogramma doe krijg je verschrikkelijk lelijke tekst, dus sorry mensen, voorlopig geen tekst op covers tot mijn programma weer normaal doet. :/


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Cover van Aidan.




    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes