• ||romantiek||thriller||mysterie||&highschool||
    Hoofdpersonen: Céline, chloe, MacKenzie, Jessica en jason.
    Het verhaal gaat over, Céline die nieuwe is in het huis Anubis, ze vind raadsels, en samen probeert ze die op te lossen, ondertussen is ze hardstikke verliefd op haar leraar jason, waar ze al eerder een geheime relatie mee heeft gehad, maar ze is niet de enige Jessica zit ook achter hem aan. Ondertussen proberen chloe en Céline in het cheerleaderteam te komen, maar de bitchy MacKenzie probeer het allemaal te verpesten.
    (Ook kleine stukjes comedie!)
    The all in one story, hope you'll enjoy <3
    http://www.quizlet.nl/stories/141559/create-a-mystery-find-a-mystery-or-be-a-mystery/



    Oke dat was mijn verhaal haha.
    Je mag alle stories plaatsen!
    Ik beloof:
    -3 hoofdstukken te lezen
    - alle 3 hoofdstukken een reactie
    - als ik het leuk vind een ABO

    Hope you'll take a look at my story


    Barbara palvin,cara delevigne,miley cyrcus,one direction,Harry styles&friends

    Ik weet niet of het je genre is, maar je kan altijd proberen :)

    http://www.quizlet.nl/stories/139055/gebroken-vleugels--16/

    When shit happened in heaven, some angels crashed on to earth.





    I fell because of love and lost my wings.

    I won't make the same mistake...


    Fantasy
    OP
    Nederlands geschreven en gesproken
    Zal later 16+ bevatten
    Geen waarschuwingen


    Mhm?

    Hallo,

    Ik ben een verhaal gestart wat gebasseerd is op de Vampire Diaries. Stefan en Damon zullen hier zeker weten in voor komen. Je hoeft echter de serie niet te kennen om dit verhaal te kunnen volgen.
    Ik wilde vragen of je het misschien een kans zouden willen geven?
    It would mean the world to me.

    •••
    Haunted Innocence • TVD
    •••



    'Mijn ouders vertelden me vroeger dat ik niet bang hoefde te zijn voor het donker of het monster onder mijn bed. Monsters bestonden niet. Oh how they were wrong. Er zijn wel degelijk monsters daar - in het donker - wachtend op mij. Dit was nu mijn leven en ik kon er niks aan veranderd. Ik moest het accepteren en wat ik ben.'



    .

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 21:09 ]


    Stronger Than You & I - Teen Wolf
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/141227/stronger-than-you-amp-i--teen-wolf/

    Als Ralf meegenomen wordt door de overheid wordt hij vastgezet in het plaatsje Beacon Hills.
    Hier ontmoet hij een aantal nieuwe personen die nogal agressief reageren. Ook zitten er verschillende soorten tussen. Mensen die dingen kunnen horen die wij niet kunnen horen, mensen die in een wolf veranderen en nog meer.
    Waarom worden deze mensen hier bij elkaar neergezet, en hoe komen we hier uit?


    FanFiction ; Homoseksualiteit ; TeenWolf ; Drama ; Onbekende personen
    12+ [16+ wordt aangegeven]


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    Klik hier voor het verhaal



    "Baby you're a firework, my firework" He whispered.
    I looked at him. Straight in his eyes, blushing at his words.
    He nodded before he left.
    There was no turning back anymore.
    I placed my feet at the startblock.
    Then I dove in.
    The game has started.


    It's for those who dare to fucking dream

    I fell for you~Severus Snape~

    I fell for you ~Severus Snape~

    ~~~~~~~~~~

    You Say You Hate Me,
    I Just Love You More,
    You Don't Wan't Me,
    I Just Want You More

    ~~~~~~~~~~


    ~~~~~~~~~~

    If You Start To Miss Me,
    Remember,
    I Didn't Walk Away,
    You Let Me Go

    ~~~~~~~~


    ~~~~~~~~~~

    I Could Never Hate You,
    But I Want To


    ~~~~~~~~~~

    Dit is een Severus Snape Fanfiction.



    ~~~~~~~~~~

    Gestart: 09-01-2014


    ~Severus Snape love story.
    ~Bevat grof taal gebruik.
    ~Speelt zich af rond de tweede tovenaars oorlog.
    ~De meeste personages in deze story, behoren aan J.K Rowling!
    ~Reacties en Cudo's motiveren!
    ~Geschreven op mijn telefoon.
    ~Neem een Abo, ik waarschuw niet!
    ~Engelse namen.

    ______________________________
    Status: Lopend
    Genre: Romantiek, Drama, Fanfiction
    Ik actieveer regelmatig, meestal om de twee dagen. De hoofdstukken zijn meestal tussen de 900 en de 2000 woorden.
    _____________________________


    "Not my daughter, you bitch!"

    Another heart Calls ~ Harry Styles & Ashton Irwin

    "i love you" simply slips between my lips, knowing that my heart wished it was that easy, knowing that my heart was desired by others.
    "i love you too" he whispered in my ear, i know he means it with every beat of his heart.
    The moment when you know you have real love that will last forever, and suddenly you doubt about it because of someone else is bad. But when you doubt about it because of two other guys is absolutely awful.
    "Stay.. Please?" with tears running down my face i begged him to stay with me. "I.. I i i can't, i'm sorry.." Slipped between his lips, my world crashed..


    Let her go/let it go ~ 1D& 5SOS
    You see her when you close your eyes, maybe one day you'll understand why everything you touch surely dies. Don't let them in, don't let them see, be the good guy you'll always have to be. Conceal, don't feel, don't let them know.. Well now they know


    Beiden verhalen zijn in het Nederlands geschreven én gesproken. +16 kan verkomen maar dit word altijd aangegeven.
    Het zijn geen traditionele verhalen waarin ze elkaar meteen ontmoeten, en elke week post ik twee deeltjes (per story).


    Perfect Two

    Misschien vind je mijn Draco Malfoy love-story wel wat?
    http://www.quizlet.nl/stories/142283/look-in-the-mirror-my-love--draco-malfoy/


    ~Crying is how your body speaks when your mouth can't explain the pain you feel.

    So when I moved to LA I could only hope to get big. I didn't expected ending up performing beside 4 of the best magicians.








    Five magicians each answer a mysterious summons to an obscure address with secrets inside. A year later, they are the 5 Horsemen, big time stage illusionists who climax their sold out Las Vegas show with a bank apparently robbed for real. This puts agents Dylan Rhodes of the FBI and Alma Dray of Interpol on the case to find out how they did it. However, this mystery proves difficult to solve even with the insights of the professional illusion exposer, Thaddeus Bradley. What follows is a bizarre investigation where nothing is what it seems with illusions, dark secrets and hidden agendas galore as all involved are reminded of a great truth in this puzzle: the closer you look, the less you see.









    I didn't expect to find romance



    Amber Heard as Nicole Ackerman

    Dave Franco as Jack Wilder
    Ishla Fisher as Henley Reeves
    Jesse Eisenberg as J. Daniel (Danny) Atlas
    Woody Harrelson as Merrit McKinney
    And
    Mark Ruffalo as Dylan Rhodes




    Written in Englisch
    Contains; strong language, violence and sex.
    To the people who haven't seen the movie, no worries, you will understand the story just as good as the others.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...



    Meerdere personages reflecteren op hun tijd in het thuisland, hun gedwongen vertrek uit het thuisland en hun zoektocht naar thuis.




    De geur van smeulende lijken vulde mijn neusgaten, terwijl een bloedrode zon onderging. De zon leek roder dan normaal, rood door het bloed dat ik verspild had. Bloed dat gediend had voor wraak. Bloed waar ik recht op had. De huizen om mij heen waren vernietigd door mijn toedoen. Hier en daar lagen kinderen, verbrand en verminkt. Gedood door mijn toedoen. Ze hadden het verdiend, net als hun ouders. Dit waren de mensen die verantwoordelijk waren voor de dood van mijn broer.
    Ik zat in het zand en mijn handen rustten op mijn schoot. Eva zat recht tegenover mij en keek mij in mijn ogen. Ik dacht dat ik iets van bewondering in haar ogen zag, maar ik wist het niet zeker. Ik hoopte dat ze ook de bewondering en dankbaarheid in mijn ogen zag. Ik was dankbaar voor haar hulp, dankbaar dat ze had geholpen bij het behalen van rechtvaardigheid: de dood van al deze mensen.
    Ik glimlachte naar Eva en ging met mijn hand door haar haar. Ik wist dat ze geholpen had uit liefde, liefde voor mij, ook al behoorde ze Adam toe. Ik besloot haar te belonen voor haar trouw en ik gaf haar een kus op haar lippen.
    ‘Niemand mag dit weten,’ fluisterde ze toen, en ik knikte.
    ‘Niemand zal dit weten.’

    Ik ben benieuwd naar je reacties. (:

    So Far Away
    Into the Light
    Guilt


    Every villain is a hero in his own mind.










    "Grow up but don't give up." - Katy Perry

    This is it. This is my task.
    This should be mine and now it is. This is the task I need.
    Writing a song for one of the most famous band right now isn't that hard right, is it?
    How hard can it be.










    Ashton Irwin | 5 seconds of summer bestaat

    Nederlands gesproken | Nederlands geschreven | Ik waarschuw niet






    BOOK ONE THE BOSS' DAUGHTER

    Madeline Pierce is de dochter van Alexander Pierce die SHIELD commandeerde en boven Nick Fury stond. Maar na het uit een vallen van SHIELD door HYDRA en de dood van haar vader is ze verhuist van Washington D.C naar New York City om bij haar tante te gaan wonen. Zelf was ze ook een SHIELD agent en wist ze niets van haar vader's geheime plannen af waaronder Project Insight. Nu dat ze in the big apple woont raapt ze haar problemen langzaam op en weet ze SHIELD achter haar te houden. Ze krijgt een relatie met Flash Thompson wat helaas geen stand houd. Ze wordt nog veel geconfronteerd met de media die roddels over haar verspreiden maar gelukkig krijgt ze steun van haar buurjongen Peter Parker. Madeline krijgt te maken met nog een nieuwe superheld die door New York rond slingert en krabbelt haar verleden langzamerhand weer omhoog als ze te horen krijgt dat ze haar oude huis - die ze al vanaf kleins af aan gedeeld heeft met haar vader - moet opeisen anders zal alles vernietigd worden. En dat is niet alles; Spider-Man krijgt een nieuwe vijand en dat niemand anders dan Flash Thompson die de straten van New York onveilig maakt als zijn nieuwe alter ego Venom.


    BOOK TWO FALLEN SON
    Coming Soon


    BOOK THREE CIVIL WAR
    Coming Soon.





    • Nederlands geschreven verhaal.
    • Er kunnen dingen uit de strips voorkomen.
    De Avengers maak ik dus iets groter.
    Dat wordt dan wel vermeld.
    • Ik heb alles van Marvel (waaronder Spider-Man) in een geheel gegooid.
    Misschien dat de X-Men en Fantastic Four er ook later in voor komen.
    • Alle karakters behoren toe aan Marvel Comics en Stan Lee.
    • Behalve Madeline en andere OC's.
    • Enjoy!

    CAST
    Hayden Panettiere as Madeline Pierce
    Andrew Garfield as Peter Parker/Spider-Man
    Chris Evans as Steve Rogers/Captain America
    Sebastian Stan as Bucky Barnes/Winter Soldier
    Scarlett Johansson as Natasha Romanoff/Black Widow
    Anthony Mackie as Sam Wilson/Falcon
    Mark Ruffalo as Bruce Banner/Hulk
    Adrianne Palicki as Bobbi Morse/Mockingbird
    Chris Hemsworth as Thor
    Robert Downey JR as Tony Stark/Iron Man
    Jeremy Renner as Clint Barton/Hawkeye
    Serinda Swan as Jessica Drew/Spider-Woman
    Rachel Nichols as Carol Danvers/Captain Marvel
    Emily Vancamp as Sharon Carter/Agent 13


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    I'm just a Reject || Luke Hemmings and Ashton Irwin


    Back at school
    They all thought I was an outcast, car crash
    "A hopeless fool",
    They said to me

    • • •
    Luke
    • • •


    My teacher said
    I was mentally disabled, so unstable
    So I’d stay in bed
    All day

    • • •
    Ashton
    • • •


    Save your breath,
    You can talk at me but I’m not listening
    If this is a test,
    Then I’m probably failing

    • • •
    Sunset
    • • •

    What was I thinking?
    Everyone sees it
    It’s not a secret
    That I’m just a reject
    Sick of the system
    Don’t wanna hear it
    It’s not a secret
    That I’m just a reject



    •Geschreven door CrushOnLuke•
    •Ashton Irwin•
    •Luke Hemmings•
    •5sos bestaat niet•
    •Dit wordt een vrij heftig verhaal, als je daar niet tegen kan, vraag ik je dit niet te lezen•


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep



    Vervlogen herinneringen
    Amira gaat voor het zoveelste jaar op vakantie naar dezelfde camping. Voor drie weken lang trekt ze er met haar oma op uit naar een klein plaatsje in Frankrijk. De mooie bergen hebben altijd al voor een heel romantisch gevoel gezorgd en elke keer dat Amira terug komt op de plek, voelt het alsof ze weer thuis is. Dit jaar moet een super gave vakantie worden. Haar vriend is mee dit keer, oude vrienden zijn ook weer op de camping en haar oma is op en top vrolijk. Na een paar jaar niet geweest te zijn, voelt Amira zich weer helemaal in haar element. Totdat blijkt dat één van haar oude liefdes ook is teruggekeerd....

    ~ "Kijk, als je daarboven de grote beer vindt, weet dat je dan nooit alleen zult zijn. Ik zal ook naar diezelfde sterren kijken en aan je denken. Zo kunnen we op één of andere manier samen zijn, al zijn we nog zo ver weg.”
    Start: 21-8


    It's never gonna happen, Guys.