• Ik had het idee om een eigen forum te maken, samen met Mitchell.
    Dit zal dus geen standaard forum worden zoals je ze gemakkelijk aan kan maken via internet, maar zelf gebouwd, met allerlei extra dingen die handig zijn bij het RPG'en. Ik vroeg me af of er animo voor is en of jullie nog dingen hebben die jullie er graag in terug zouden zien.



    Vanaf vandaag zal de site bereikbaar zijn op http://www.rpgrealm.nl

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 9:46 ]


    Your make-up is terrible

    I could also help


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Patholoog schreef:
    Oke, ik wil ook wel helpen, alleen ik ben niet zo geweldig in ICT etc? Dus, waar dacht je dan aan met helpen?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik RPG niet, maar ik zou op de een of andere manier wel mee willen helpen, haha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zie het grote voordeel er eigenlijk niet van in. Je verplaatst dan wss eigenlijk een groot deel van de rpg's hier naar die site daar, maar het kan op zich wel als er genoeg animo voor is.


    Aan niets denken is ook denken.

    Nog een vraagje, zullen de RPG's op jullie forum aan bepaalde voorwaarden moeten voordoen zodat er geen ''rommel'' rpg's zijn zoals je die hier soms ziet?


    Queer zijn is gewoon alles

    Handles schreef:
    (...)

    Ja, dat was Q ook heeft is best standaard wat er ook gaat komen.

    Dat van die personages is een goed idee, het leek me ook leuk om ze misschien aan je profiel te kunnen koppelen zodat je daar ook een lijst hebt met personages en als je erop klikt, je de rol beschrijving krijgt.

    Wat me ook leuk leek, is dat je de evt. regels in een apart vak moet invullen, zodat als je in de lijst over de naam van de RPG gaat met je muis, je de regels krijgt. (zoals je nu met subforum hebt hier)


    Is het dan ook niet leuk (denk ik kan het mis hebben) dat als je de beschrijving van die personage ziet, dat je ook te zien krijg in welke rpg's die meespeelt?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Debbaut schreef:
    Nog een vraagje, zullen de RPG's op jullie forum aan bepaalde voorwaarden moeten voordoen zodat er geen ''rommel'' rpg's zijn zoals je die hier soms ziet?


    Nee, je bent gewoon vrij erin. Mensen mogen hun eigen regels opstellen voor hun RPG, maar ik wil mensen geen regels opdringen, behalve algemene huisregels zoals je die hier hebt.


    Your make-up is terrible

    Shuuya schreef:
    (...)

    Is het dan ook niet leuk (denk ik kan het mis hebben) dat als je de beschrijving van die personage ziet, dat je ook te zien krijg in welke rpg's die meespeelt?


    Dat is ook wel een awesome idee ja!


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Ik heb ook mensen nodig die straks de eerste leden worden, ideeën bijdragen, dingen testen etc.


    Nice. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Handles schreef:
    (...)

    Nee, je bent gewoon vrij erin. Mensen mogen hun eigen regels opstellen voor hun RPG, maar ik wil mensen geen regels opdringen, behalve algemene huisregels zoals je die hier hebt.


    Ook wel logisch uiteraard.

    Maar laat het zeker weten als het online komt!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ook wel logisch uiteraard.

    Maar laat het zeker weten als het online komt!^^


    Yeah! Ik ga wel voor categorieën zorgen die je aan en uit kan zetten.


    Your make-up is terrible

    Meh, lijkt me een tof idee, maar ik denk niet dat ik me daar heel welkom ga voelen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh, ik heb natuurlijk ook nog een naam nodig! Ideeën zijn heel erg welkom.


    Your make-up is terrible

    Roleplayforum?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Roleplayforum?


    Nee, wel iets originelers!


    Your make-up is terrible