• Ik had het idee om een eigen forum te maken, samen met Mitchell.
    Dit zal dus geen standaard forum worden zoals je ze gemakkelijk aan kan maken via internet, maar zelf gebouwd, met allerlei extra dingen die handig zijn bij het RPG'en. Ik vroeg me af of er animo voor is en of jullie nog dingen hebben die jullie er graag in terug zouden zien.



    Vanaf vandaag zal de site bereikbaar zijn op http://www.rpgrealm.nl

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 9:46 ]


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Nee, wel iets originelers!


    Ik ben nu eenmaal niet gemaakt om origineel te zijn.(joehoe)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik ben nu eenmaal niet gemaakt om origineel te zijn.(joehoe)


    Ik ook niet, daarom moet de rest iets verzinnen. ;x


    Your make-up is terrible

    Ik ben onlangs aan een begonnen. Hij staat nog maar even online en ik ben er nog volop aan aan het werken. Wel toevallig dat jullie dat ook willen net (dit klinkt heel verkeerd, maar ik bedoel het niet zo. T'is echt toeval, geen sarsasme)
    Zelf heb ik wel een paar ideeën, maar die hou ik dan natuurlijk zelf voor mijn forum. Verder ben ik gewoon nog rustig aan het ontdekken hoe het allemaal zit. Ik heb er zelf nauwelijks verstand van, dus de helft van mijn ideeën zullen misschien nooit uitkomen. Volgens mij is mijn forum, zo eentje die iedereen wel kan aanmaken. ;p
    Ik was wel binnenkort van plan om hier op Quizlet een topic te openen om een beetje 'reclame' te maken voor mijn forum, anders draait het natuurlijk nooit.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 21:04 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Illwill schreef:
    Ik ben onlangs aan een begonnen. Hij staat nog maar even online en ik ben er nog volop aan aan het werken. Wel toevallig dat jullie dat ook willen net (dit klinkt heel verkeerd, maar ik bedoel het niet zo. T'is echt toeval, geen sarsasme)
    Zelf heb ik wel een paar ideeën, maar die hou ik dan natuurlijk zelf voor mijn forum. Verder ben ik gewoon nog rustig aan het ontdekken hoe het allemaal zit. Ik heb er zelf nauwelijks verstand van, dus de helft van mijn ideeën zullen misschien nooit uitkomen. Volgens mij is mijn forum, zo eentje die iedereen wel kan aanmaken. ;p
    Ik was wel binnenkort van plan om hier op Quizlet een topic te openen om een beetje 'reclame' te maken voor mijn forum, anders draait het natuurlijk nooit.


    Een zelfgemaakt forum, of meer zoals die gratis fora's die je aan kan maken via internet?
    Inderdaad heel toevallig, haha.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Een zelfgemaakt forum, of meer zoals die gratis fora's die je aan kan maken via internet?
    Inderdaad heel toevallig, haha.

    Meer zoals die gratische via internet ;p
    Ik wou gewoon klein beginnen, zodat ik hopelijk verder kon groeien, aangezien ik er nou eenmaal niet zoveel van weet.
    Maar ik heb al gemerkt dat het forum dat jullie willen maken meteen groot zal beginnen (:
    Dus ik vrees dat mijne nu al ten dode opgeschreven is ;P


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Illwill schreef:
    (...)
    Meer zoals die gratische via internet ;p
    Ik wou gewoon klein beginnen, zodat ik hopelijk verder kon groeien, aangezien ik er nou eenmaal niet zoveel van weet.
    Maar ik heb al gemerkt dat het forum dat jullie willen maken meteen groot zal beginnen (:
    Dus ik vrees dat mijne nu al ten dode opgeschreven is ;P


    Zo eentje heb ik er heel vaak gemaakt, haha. Daarom wil ik het nu niet meer en gewoon iets maken dat helemaal naar mijn wens is, aangezien ik toch altijd ruzie met die forums heb. Ze werken ook niet lekker en sterven te snel uit.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Zo eentje heb ik er heel vaak gemaakt, haha. Daarom wil ik het nu niet meer en gewoon iets maken dat helemaal naar mijn wens is, aangezien ik toch altijd ruzie met die forums heb. Ze werken ook niet lekker en sterven te snel uit.

    Ah ik hoop er een beetje succes mee te hebben en dan verder te kunnen groeien.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Stuur je berichtjes als je em opend of stop je de link gewoon hier?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Geeen idee, zie ik dan wel. Het zal nog wel even duren. Ik moet eerst even leren hoe ik een datebase opzet.


    Your make-up is terrible

    Wat denken jullie van freeystylewriting?

    Het is me trouwens gelukt om een database op te zetten, yeah. 8D Eerste keer dat ik zoiets gedaan heb.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 2:12 ]


    Your make-up is terrible

    Patholoog schreef:
    Oke, ik wil ook wel helpen, alleen ik ben niet zo geweldig in ICT etc? Dus, waar dacht je dan aan met helpen?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Patholoog schreef:
    Oke, ik wil ook wel helpen, alleen ik ben niet zo geweldig in ICT etc? Dus, waar dacht je dan aan met helpen?

    Jullie mogen allemaal helpen als het zover is, haha.


    Your make-up is terrible

    Het klinkt wel leuk, maar is het ook een goed idee? Rpg'en op quizlet is het enig waar ik een beetje goed in ben en het is dan ook erg fijn om via de rpg's super vrienden te maken enzo, maar wat ik wel gemerkt heb is dat deze rpg's erg rap doodbloeden. Als er dan een nieuw Rpg forum komt los van Quizlet, zullen er dan niet veel mensen zich losmaken van het RpgForum van Quizlet en er daardoor minder activiteit op Quizlet plaatsvinden? :x

    Dit zijn mijn gedachten, maar als het niet zo zou zijn en Rpg's eindelijk weer tot leven komen dan zou ik graag willen helpen/meedoen, maar alsnog heb ik er mijn twijfels over.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb er ook wel zo mijn twijfels over omdat ik niet al te goede ervaringen heb met zo'n site's..
    But ik wil best wel helpen met de lay-out en code's en stuff. Ik heb zelf al wel wat forums ineen gestoken en het is een goede oefening voor als ik er echt verder in wil gaan. Als je een voorbeeld wilt hebben van een site die ik in elkaar gestoken heb, kan je hier kijken.
    Natuurlijk is een rpg forum wel anders, het is maar een voorbeeld van hetgeen dat ik met veel geduld en genoeg tijd in elkaar kan steken.


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher