• Onder welke usernames kennen jullie me? Vanaf ergens in t midden van mijn lijstje doe ik. Daarvoor was ik echt zo onbekend! x)
    Of ken je me pas sinds deze aka Daggers?
    Als dit topic fout staat mag het veranderd worden.
    En wat den jij dat jouwn meest bekende is?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Onder welke username ken jij mij?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik ben verschrikkelijk met usernames. Geen van allen komt me bekend voor. :')

    Ik denk dat mensen mij het beste kennen als Wiarda, aangezien ik die al het langst heb en dat ook de naam was die ik gebruikte toen ik nog bèta was. Ik kan maar een paar mensen bedenken die me ook nog onder andere namen hebben gekend, maar ik denk dat die dat inmiddels ook weer vergeten zijn.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 22:48 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hemwin c:
    Eh, ik denk niet echt dat veel mensen mij kennen. Maar als ze me een enkele keer hebben gezien is dat denk ik onder Stumph of Preciado.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Dan toch Nightingalex c:
    Ik weet niet waaronder ik eigenlijk bekend ben, haha.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hemwin.
    Ehm, geen idee eigenlijk. Ik denk dat de meeste mensen lang genoeg hebben gehad om aan deze te wennen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nightingalex en Hemwin komen mij het meest bekentst voor.
    Als mensen mij hier herkennen dan is dat toch wel onder deze naam (Scribe). ^^ (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hemwin.

    Ik denk dat mensen mij het meest kennen als Europe of Arriver. :3


    That is a perfect copy of reality.

    Ik herken geen van allen, hoewel ik meestal wel usernames onthoud. :')
    En ik heb geen idee.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.