• Omdat ik met mijn post het vorige topic sloot:

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Zodra ze weg was, zakte ik huilend in elkaar op de grond.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ‘Mijn auto,’ stamelde Matthias, terwijl hij ontzet keek naar de hoop verfrommelde schroot die over was gebleven.


    Stenenlikker

    The two of them tried to lift the safe off of Boyd’s unconscious body, but as they tried Stiles’ hand slipped and stumbled backwards against a heater, snapping me out of my daze as he yelped in pain.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Nog eentje, omdat deze stiekem toch te mooi is.

    ‘En deze is voor mijn auto die je hebt verwoest, jij gedrocht!’ Nog een hele reeks aan scheldwoorden verlieten zijn mond en Alexander stond versteld van de creativiteit die daaruit voort begon te komen hoe langer hij bezig was.


    Stenenlikker

    Oude gewoonten zijn gewoon niet snel af te leren, sorry Enjolras, Éponine en Les Amis.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    “Elirio was op de binnenplaats van Laresses slaven toen ik vertrok,” zei Cleï behulpzaam.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    'You had school the next day so even though staying up late was your forte, you knew your parents would be livid if you would come home late.'


    What’s tasty in Busan?

    Zonder dat ze zichzelf herkende, probeerde ze te zijn wie hij wilde zien.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    It was a low and raspy voice, that strangely enough didn’t match with the image I had created in my head before turning around.


    What’s tasty in Busan?

    Uit zijn ooghoeken zag hij hoe Liyo zijn wenkbrauwen optrok.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Mensen met het recht om te regeren, maar niet de vereiste vaardigheid.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    ‘Also, I’m an expert in keeping up appearances.‘


    What’s tasty in Busan?

    Hij klaagde normaalgesproken altijd dat Alexander hem niets verweet.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    And him hugging me like that, with her blood still under my nails, they knew I was the one in control.


    Alleen maar tranen van geluk

    “Scott, you’re my brother.”


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO