• Hallo allemaal!

    Sinds ik al een tijdje over een eReader beschik, zoek ik vaak online mijn boeken. En dan natuurlijk met het formaat ePub.

    Nu leek het mij handig om een algemeen forum te maken, waarin mensen hun beschikbare boeken kunnen plaatsen. Een simpel lijstje maken is genoeg, als dat niet teveel werk is. Of screenshots natuurlijk, als je lijst heel groot is. Gelieve ook de taal van het boek erbij zetten!!
    Ook zal ik hier onderaan een kopje maken met ‘Gezochte boeken’ met daaronder titels die mensen zoeken, met hun username erbij. Persoonlijk vind ik het het handigst om de bestanden via de mail over te sturen, maar als jij een boek hebt wat iemand zoekt zou je via PB dit even moeten overleggen.
    Natuurlijk is het makkelijker als je gewoon download, maar het is toch fijner als iemand al het boek heeft en jij niet hoeft te zoeken en downloaden? (:

    Gezochte boeken:
    The Bane Chronicles [deel 6 tot 10, Engels] - Cassandra Clare & Maureen Johnson. > Hanaemi.


    De boeken die ik heb:
    • Harry Potter [Alle boeken, Nederlands en Engels] – J.K. Rowling
    • The Infernal Devices trilogy [Engels] – Cassandra Clare
    • The Bane Chronicles [Deel 1 tot 5, Engels] – Cassandra Clare & Maureen Johnson
    • The Mortal Instruments [Deel 1 tot 5 Nederlands, deel 6 Engels] – Cassandra Clare
    • Pretty Little Liars [Deel 1 tot 15, Engels] – Sara Shepard
    • Dear John [Engels] – Nicholas Spark
    • Divergent: Inwijding, Opstand en Samensmelting [Nederlands] - Veronica Roth
    • Tirza [Nederlands] – Arnon Grunberg
    • Vijftig tinten trilogie [Nederlands] – E.L. James
    • The Fault in Our Stars, Looking For Alaska & Paper Towns [Engels] – John Green
    • Carrie [Nederlands] – Stephen King
    • Komt een vrouw bij de dokter [Nederlands] – Kluun
    • Komt een vrouw bij de hacker [Nederlands] – Maria Genova
    • Denken aan Bruce Kennedy, Het Diner, Odessa Star, Zomerhuis met zwembad & Red ons Maria Montanelli [Nederlands] – Herman Koch
    • My Sister’s Keeper [Engels] – Jodie Picoult
    • Daglicht [Nederlands] – Marion Pauw
    • Vals licht [Nederlands] – Joost Zwagerman
    • Joe Speedboot, Caesarion [Nederlands] – Tommy Wieringa
    • All-Inclusive, Bella Italia, Cruise, De suite, De vlucht, Vakantiegeld & Zomertijd [Nederlands] – Suzanne Vermeer
    • Godverdomse dagen op een godverdomse bol [Nederlands] – Dimitri Verhulst

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 20:58 ]

    Mijn topics! Oké, ik ga nu helemaal freaken haha! Ik maak zo meteen even een lijst van alle boeken die ik op mijn eReader heb staan. (dat zijn er rond de 800, dus ik zal niet heel uitgebreid alle titels er op zetten.)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    Mijn topics! Oké, ik ga nu helemaal freaken haha! Ik maak zo meteen even een lijst van alle boeken die ik op mijn eReader heb staan. (dat zijn er rond de 800, dus ik zal niet heel uitgebreid alle titels er op zetten.)

    Screenshots kunnen ook hoor haha, 800 is wel heel veel. O.o Ik heb er momenteel 60 of zoiets op staan haha.

    Ik heb er 8000, dus ik ga ook geen lijstje maken. 8D


    Your make-up is terrible

    Ter informatie: De boeken heb ik zelf niet op mijn computer, mijn moeder had ze voor mij op mijn eReader gezet en eenmaal er op verwijderde ze. Daarbij komt dat ik het gewoon neerzette dat ik ze had en niet dat ik ze door wilde sturen of dergelijk.

    [ bericht aangepast op 27 april 2016 - 22:05 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ...Is dit trouwens niet illegaal? o.O

    Anyways, daar komt 'ie! Overigens weet ik bij een heleboel boeken niet wat het precies is, omdat ik deze lijst een aantal dagen geleden van een vriendin heb gekregen. Talen en dingen erbij zetten vind ik voor nu iets te veel werk, maar een beetje een grof overzicht maken van wat ik heb is misschien wel fijn. Een aantal dingen heb ik wel doorgestreept, omdat dat boeken zijn van mensen die ik persoonlijk ken, en waarvan ik denk dat zij het liever niet hebben dat ik die naar wildvreemde ga doorsturen.



    Groter: Klik!

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 18:38 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hanaemi schreef:
    (...)
    Screenshots kunnen ook hoor haha, 800 is wel heel veel. O.o Ik heb er momenteel 60 of zoiets op staan haha.


    Ow, ow, zou ik trouwens ''The Fault In Our Stars'' mogen van jou? ^^ En heeft iemand misschien Magiër van Michael Scott?

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 18:45 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    (...)

    Ow, ow, zou ik trouwens ''The Fault In Our Stars'' mogen van jou? ^^ En heeft iemand misschien Magiër van Michael Scott?


    Bedoel je deel 2 van "De geheimen van de onsterfelijke Nicholas Flamel"? I has it. Alle 6.

    EDIT: Ik ga trouwens misschien eens een lijst maken, maar ik heb echt zoveel...en worden steeds meer...

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 19:59 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ruskow schreef:
    (...)

    Bedoel je deel 2 van "De geheimen van de onsterfelijke Nicholas Flamel"? I has it. Alle 6.

    EDIT: Ik ga trouwens misschien eens een lijst maken, maar ik heb echt zoveel...en worden steeds meer...


    Ja, die! :'D


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Oh wauw, wij hebben rustig in de 30.000 boeken op de harde schijf staan, maar daar kom ik niet zo makkelijk bij. Sowieso weet ik ook niet precies welke boeken daar allemaal op staan XD
    Ik zal eens kijken op mijn E-Reader. Ik heb trouwens ook een paar stripboeken van Geronimo Stilton op mijn E-Reader staan, dus mocht je E-Reader dat aankunnen, heb ik die ook nog.

    Merel, mag ik van jou:?
    - The Infernal Devices trilogy [Engels] – Cassandra Clare
    - The Bane Chronicles [Deel 1 tot 5, Engels] – Cassandra Clare & Maureen Johnson
    - Pretty Little Liars [Deel 1 tot 15, Engels] – Sara Shepard


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Maovesa schreef:
    Oh wauw, wij hebben rustig in de 30.000 boeken op de harde schijf staan, maar daar kom ik niet zo makkelijk bij. Sowieso weet ik ook niet precies welke boeken daar allemaal op staan XD
    Ik zal eens kijken op mijn E-Reader. Ik heb trouwens ook een paar stripboeken van Geronimo Stilton op mijn E-Reader staan, dus mocht je E-Reader dat aankunnen, heb ik die ook nog.

    Merel, mag ik van jou:?
    - The Infernal Devices trilogy [Engels] – Cassandra Clare
    - The Bane Chronicles [Deel 1 tot 5, Engels] – Cassandra Clare & Maureen Johnson
    - Pretty Little Liars [Deel 1 tot 15, Engels] – Sara Shepard

    Ik heb zelf buiten mijn lijstje, nog een bestand met 5.000 boeken. En dan heeft mijn vader zelf ook nog duizenden boeken haha. Ik app je wel eventjes. ^^

    Deze heb ik op een USB-stick op mijn kamer:



    Deze staan op mijn E-Reader zelf:





    Ik heb alle Twilight boeken in zowel Engels als Nederlands. De Narnia boeken zijn volgens mij de Engelse boeken en ik heb alleen The Fellowship van LOTR in het Engels (alhoewel je als je begint met lezen in het bestand, het idee krijgt dat het alle boeken zijn, maar volgens mij is dat niet het geval). Ik heb ook Aan niemand vertellen en Vlinders van Simone van der Vlugt.

    Alle foto's zijn aanklikbaar en alles waar Geronimo Stilton bij staat, is een stripboek

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 21:29 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Even mijn topics van maken. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb er ook een paar duizend, maar ik wist niet dat zulke topics waren toegestaan. Eerdere zijn namelijk gesloten. Maar hé, ik klaag niet.

    Ik heb trouwens Kluun, Dimitri Verhulst, Herman Koch, Marion Pauw, Joost Zwagerman, Suzanne Vermeer, de Vijftig Tinten Grijs-serie, alleen Inwijding, Carrie en Tirza.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 23:55 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb een stuk of 400 (voornamelijk young adult) ebooks maar ik download basically elke vakantie weer een hele lijst boeken die mijn beste vriendin graag wilt hebben, dus er komen deze vakantie nog wel een stuk of 50 bij ofzo xd Allemaal in het Engels trouwens, behalve als het origineel Nederlands is :')
    Het staat bij mij alleen wel allemaal op auteur, dus ik kan niet zo makkelijk een screenshot maken, maar dit zijn een paar ebooks die ik heb (klik om groter te maken):



    Ik heb trouwens ook alle Bane chronicles, in het Engels, stuur maar even een pbtje als je ze nog wilt hebben ^^

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 0:00 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Nickelback schreef:
    Even mijn topics van maken. :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.