• Hallo allemaal!

    Sinds ik al een tijdje over een eReader beschik, zoek ik vaak online mijn boeken. En dan natuurlijk met het formaat ePub.

    Nu leek het mij handig om een algemeen forum te maken, waarin mensen hun beschikbare boeken kunnen plaatsen. Een simpel lijstje maken is genoeg, als dat niet teveel werk is. Of screenshots natuurlijk, als je lijst heel groot is. Gelieve ook de taal van het boek erbij zetten!!
    Ook zal ik hier onderaan een kopje maken met ‘Gezochte boeken’ met daaronder titels die mensen zoeken, met hun username erbij. Persoonlijk vind ik het het handigst om de bestanden via de mail over te sturen, maar als jij een boek hebt wat iemand zoekt zou je via PB dit even moeten overleggen.
    Natuurlijk is het makkelijker als je gewoon download, maar het is toch fijner als iemand al het boek heeft en jij niet hoeft te zoeken en downloaden? (:

    Gezochte boeken:
    The Bane Chronicles [deel 6 tot 10, Engels] - Cassandra Clare & Maureen Johnson. > Hanaemi.


    De boeken die ik heb:
    • Harry Potter [Alle boeken, Nederlands en Engels] – J.K. Rowling
    • The Infernal Devices trilogy [Engels] – Cassandra Clare
    • The Bane Chronicles [Deel 1 tot 5, Engels] – Cassandra Clare & Maureen Johnson
    • The Mortal Instruments [Deel 1 tot 5 Nederlands, deel 6 Engels] – Cassandra Clare
    • Pretty Little Liars [Deel 1 tot 15, Engels] – Sara Shepard
    • Dear John [Engels] – Nicholas Spark
    • Divergent: Inwijding, Opstand en Samensmelting [Nederlands] - Veronica Roth
    • Tirza [Nederlands] – Arnon Grunberg
    • Vijftig tinten trilogie [Nederlands] – E.L. James
    • The Fault in Our Stars, Looking For Alaska & Paper Towns [Engels] – John Green
    • Carrie [Nederlands] – Stephen King
    • Komt een vrouw bij de dokter [Nederlands] – Kluun
    • Komt een vrouw bij de hacker [Nederlands] – Maria Genova
    • Denken aan Bruce Kennedy, Het Diner, Odessa Star, Zomerhuis met zwembad & Red ons Maria Montanelli [Nederlands] – Herman Koch
    • My Sister’s Keeper [Engels] – Jodie Picoult
    • Daglicht [Nederlands] – Marion Pauw
    • Vals licht [Nederlands] – Joost Zwagerman
    • Joe Speedboot, Caesarion [Nederlands] – Tommy Wieringa
    • All-Inclusive, Bella Italia, Cruise, De suite, De vlucht, Vakantiegeld & Zomertijd [Nederlands] – Suzanne Vermeer
    • Godverdomse dagen op een godverdomse bol [Nederlands] – Dimitri Verhulst

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 20:58 ]

    Pura schreef:
    (...)
    Ik vind het makkelijker; op vakantie kan je met je eReader 60 boeken mee nemen. Terwijl als je met het vliegtuig weg gaat je misschien 4 kunt mee nemen want anders is het teveel gewicht.

    Ik vind het erop zetten makkelijk; online kun je altijd wel boeken vinden dus tja. :Y)


    Hahaha oke thanks^^ Ik zal eens rond kijken voor zo'n ding


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hahaha oke thanks^^ Ik zal eens rond kijken voor zo'n ding

    Reken rond de €140,- > bol.com zou ik kijken, ik heb een witte van Sony. ^^

    Ik heb de Kobo Touch, hij is een beetje traag, maar daar wen je aan. Ik vind hem heel fijn en hij was onder de 100,- Genoeg ruimte voor een hele bibliotheek en je kan het zelfs uitbreiden. In het begin is het even lastig met de boeken erop zetten, maar mocht je deze aanschaffen, kan ik je daar wel mee helpen. (:

    En @ Pura, thanks!!

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 21:16 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hahaha oke thanks^^ Ik ben al aan het rondkijken


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Einmana schreef:
    ...Is dit trouwens niet illegaal? o.O

    Anyways, daar komt 'ie! Overigens weet ik bij een heleboel boeken niet wat het precies is, omdat ik deze lijst een aantal dagen geleden van een vriendin heb gekregen. Talen en dingen erbij zetten vind ik voor nu iets te veel werk, maar een beetje een grof overzicht maken van wat ik heb is misschien wel fijn. Een aantal dingen heb ik wel doorgestreept, omdat dat boeken zijn van mensen die ik persoonlijk ken, en waarvan ik denk dat zij het liever niet hebben dat ik die naar wildvreemde ga doorsturen.



    Groter: Klik!


    Ja, dit is illegaal, want dit is gedownload materiaal verspreiden. Dat is strafbaar in Nederland.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Heeft iemand TFIOS en/of Pretty Little Liars in het Nederlands?

    Braidedroses schreef:
    Heeft iemand TFIOS en/of Pretty Little Liars in het Nederlands?

    Nope, sorry.

    Trouwens Erieka, het programma waarmee ik dat boek wilde zoeken voor je begaf het. :c

    *bumpt topic*
    Oké, aangezien dit toch een algemeen topic is.. Ik ben op zoek naar het boek Kartonnen Dozen van Tom Lanoye. Ik moet hem namelijk lezen voor mijn lijst en ik kan niet naar de bibliotheek aangezien ik daar geen pasje voor heb.. Dat kan ik wel aanvragen, maar dan moet ik 2,50 betalen en dat gaat maar tot mijn 17e en dat ben ik over twee maanden, dus dan kan ik dat pasje eigenlijk meteen weer wegflikkeren. Dus, iemand?

    Mijn topics :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Andria schreef:
    *bumpt topic*
    Oké, aangezien dit toch een algemeen topic is.. Ik ben op zoek naar het boek Kartonnen Dozen van Tom Lanoye. Ik moet hem namelijk lezen voor mijn lijst en ik kan niet naar de bibliotheek aangezien ik daar geen pasje voor heb.. Dat kan ik wel aanvragen, maar dan moet ik 2,50 betalen en dat gaat maar tot mijn 17e en dat ben ik over twee maanden, dus dan kan ik dat pasje eigenlijk meteen weer wegflikkeren. Dus, iemand?

    Bieb is toch gratis t/m 18? Helaas heb ik 'm niet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mijn topics


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Heeft iemand de elite van kiera cass als epub of pdf? Ik ga morgen naar de boekenbeurs, maar kan zo lang niey wachten. Sad i know.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh wauw ;o ik heb nog maar pas mijn eerste e-book gekregen van een meisje hier op Q, dus fantastisch idee ^^ dankzij haar heb ik dus nu The maze runner (de 4 delen).
    Ik ben op zoek naar het laatste boek van Kiera Cass, the one? Hopelijk heeft iemand van jullie hem!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Oh wauw ;o ik heb nog maar pas mijn eerste e-book gekregen van een meisje hier op Q, dus fantastisch idee ^^ dankzij haar heb ik dus nu The maze runner (de 4 delen).
    Ik ben op zoek naar het laatste boek van Kiera Cass, the one? Hopelijk heeft iemand van jullie hem!



    Als het goed is heb ik die :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Frodo schreef:
    Oh wauw ;o ik heb nog maar pas mijn eerste e-book gekregen van een meisje hier op Q, dus fantastisch idee ^^ dankzij haar heb ik dus nu The maze runner (de 4 delen).
    Ik ben op zoek naar het laatste boek van Kiera Cass, the one? Hopelijk heeft iemand van jullie hem!


    In het engels heb ik hem


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)