• Hallo allemaal!

    Sinds ik al een tijdje over een eReader beschik, zoek ik vaak online mijn boeken. En dan natuurlijk met het formaat ePub.

    Nu leek het mij handig om een algemeen forum te maken, waarin mensen hun beschikbare boeken kunnen plaatsen. Een simpel lijstje maken is genoeg, als dat niet teveel werk is. Of screenshots natuurlijk, als je lijst heel groot is. Gelieve ook de taal van het boek erbij zetten!!
    Ook zal ik hier onderaan een kopje maken met ‘Gezochte boeken’ met daaronder titels die mensen zoeken, met hun username erbij. Persoonlijk vind ik het het handigst om de bestanden via de mail over te sturen, maar als jij een boek hebt wat iemand zoekt zou je via PB dit even moeten overleggen.
    Natuurlijk is het makkelijker als je gewoon download, maar het is toch fijner als iemand al het boek heeft en jij niet hoeft te zoeken en downloaden? (:

    Gezochte boeken:
    The Bane Chronicles [deel 6 tot 10, Engels] - Cassandra Clare & Maureen Johnson. > Hanaemi.


    De boeken die ik heb:
    • Harry Potter [Alle boeken, Nederlands en Engels] – J.K. Rowling
    • The Infernal Devices trilogy [Engels] – Cassandra Clare
    • The Bane Chronicles [Deel 1 tot 5, Engels] – Cassandra Clare & Maureen Johnson
    • The Mortal Instruments [Deel 1 tot 5 Nederlands, deel 6 Engels] – Cassandra Clare
    • Pretty Little Liars [Deel 1 tot 15, Engels] – Sara Shepard
    • Dear John [Engels] – Nicholas Spark
    • Divergent: Inwijding, Opstand en Samensmelting [Nederlands] - Veronica Roth
    • Tirza [Nederlands] – Arnon Grunberg
    • Vijftig tinten trilogie [Nederlands] – E.L. James
    • The Fault in Our Stars, Looking For Alaska & Paper Towns [Engels] – John Green
    • Carrie [Nederlands] – Stephen King
    • Komt een vrouw bij de dokter [Nederlands] – Kluun
    • Komt een vrouw bij de hacker [Nederlands] – Maria Genova
    • Denken aan Bruce Kennedy, Het Diner, Odessa Star, Zomerhuis met zwembad & Red ons Maria Montanelli [Nederlands] – Herman Koch
    • My Sister’s Keeper [Engels] – Jodie Picoult
    • Daglicht [Nederlands] – Marion Pauw
    • Vals licht [Nederlands] – Joost Zwagerman
    • Joe Speedboot, Caesarion [Nederlands] – Tommy Wieringa
    • All-Inclusive, Bella Italia, Cruise, De suite, De vlucht, Vakantiegeld & Zomertijd [Nederlands] – Suzanne Vermeer
    • Godverdomse dagen op een godverdomse bol [Nederlands] – Dimitri Verhulst

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 20:58 ]

    Ik download mijn e-booken meestal via mijn mobiel. Maar ik heb als het goed is de hele song of ice and fire, in het engels. Plus the moral instruments 1-6, ook in het engels. Ook heb ik de Divergent serie in het Nederlands.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ook maar de ene vind ik niet. :(


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gustin of Lugano: Care to share? (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mt.
    Heel handig, ben namelijk op zoek naar een heleboel boeken c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Meereen schreef:
    Ik heb momenteel op mijn eReader staan:
    Divergent Trilogy
    Game of Thrones series
    Fifty Shades of Grey trilogy.


    Ik ben klaar met Divergent, met Fifty Shades ga ik niet meer verder en ik ben nu bezig in het eerste boek van Game of Thrones. Alle boeken zijn geheel in het Nederlands, trouwens. (:


    Zou je GOT willen sturen? Als dat kan?

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 19:42 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wichita schreef:
    (...)

    Zou je GOT willen sturen? Als dat kan?


    Ja, hoor. Als ik straks rond elf uur thuis ben, zal ik alles doorsturen. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Kun je ze ook op je mobiel lezen? (E-boeken) ik hoop dat er rond deze tijd een goede aanbieding komt voor een e-reader. (Nog aanraders qwa merk?) (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Werkt dit ook op een tablet?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ^ Als je een bepaalde app downloadt, kun je volgens mij wel boeken op je tablet en volgens mij ook je mobiel lezen. Ik weet alleen niet hoe fijn dit werkt in de praktijk. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Meereen schreef:
    ^ Als je een bepaalde app downloadt, kun je volgens mij wel boeken op je tablet en volgens mij ook je mobiel lezen. Ik weet alleen niet hoe fijn dit werkt in de praktijk. (:


    Ikzelf heb een tablet, windows 8.1, met de app epub3reader en vind het heel erg fijn lezen :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Meereen schreef:
    (...)

    Ja, hoor. Als ik straks rond elf uur thuis ben, zal ik alles doorsturen. ^^


    Oh! Duizend maal thanks! c:

    Vanwaar halen jullie de e-books? Waar download je die?

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 20:46 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wichita schreef:
    (...)

    Oh! Duizend maal thanks! c:

    Vanwaar halen jullie de e-books? Waar download je die?

    Ik gebruik spotnet en google. Voor google tik ik gewoon de auteur + titel in en daar achter 'epub' en dan klik ik gewoon links aan tot ik de goede heb gevonden. (: Voor spotnet moet je overigens betalen.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 20:57 ]

    Ik denk niet dat dat werkt op een iPad :/

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 21:06 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bonafonte schreef:
    Ik denk niet dat dat werkt op een iPad :/

    Op een samsung tablet werkt het wel, en ik denk eigenlijk dat het ook werkt op een iPad. Gewoon met apps voor ebook-readers.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jon schreef:
    (...)
    Op een samsung tablet werkt het wel, en ik denk eigenlijk dat het ook werkt op een iPad. Gewoon met apps voor ebook-readers.


    Ik lees het op m'n iPod, en het werkt..
    Ik lees het met de iBook app. (Gratis app ^^)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 18:27 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys