• Hallo allemaal!

    Sinds ik al een tijdje over een eReader beschik, zoek ik vaak online mijn boeken. En dan natuurlijk met het formaat ePub.

    Nu leek het mij handig om een algemeen forum te maken, waarin mensen hun beschikbare boeken kunnen plaatsen. Een simpel lijstje maken is genoeg, als dat niet teveel werk is. Of screenshots natuurlijk, als je lijst heel groot is. Gelieve ook de taal van het boek erbij zetten!!
    Ook zal ik hier onderaan een kopje maken met ‘Gezochte boeken’ met daaronder titels die mensen zoeken, met hun username erbij. Persoonlijk vind ik het het handigst om de bestanden via de mail over te sturen, maar als jij een boek hebt wat iemand zoekt zou je via PB dit even moeten overleggen.
    Natuurlijk is het makkelijker als je gewoon download, maar het is toch fijner als iemand al het boek heeft en jij niet hoeft te zoeken en downloaden? (:

    Gezochte boeken:
    The Bane Chronicles [deel 6 tot 10, Engels] - Cassandra Clare & Maureen Johnson. > Hanaemi.


    De boeken die ik heb:
    • Harry Potter [Alle boeken, Nederlands en Engels] – J.K. Rowling
    • The Infernal Devices trilogy [Engels] – Cassandra Clare
    • The Bane Chronicles [Deel 1 tot 5, Engels] – Cassandra Clare & Maureen Johnson
    • The Mortal Instruments [Deel 1 tot 5 Nederlands, deel 6 Engels] – Cassandra Clare
    • Pretty Little Liars [Deel 1 tot 15, Engels] – Sara Shepard
    • Dear John [Engels] – Nicholas Spark
    • Divergent: Inwijding, Opstand en Samensmelting [Nederlands] - Veronica Roth
    • Tirza [Nederlands] – Arnon Grunberg
    • Vijftig tinten trilogie [Nederlands] – E.L. James
    • The Fault in Our Stars, Looking For Alaska & Paper Towns [Engels] – John Green
    • Carrie [Nederlands] – Stephen King
    • Komt een vrouw bij de dokter [Nederlands] – Kluun
    • Komt een vrouw bij de hacker [Nederlands] – Maria Genova
    • Denken aan Bruce Kennedy, Het Diner, Odessa Star, Zomerhuis met zwembad & Red ons Maria Montanelli [Nederlands] – Herman Koch
    • My Sister’s Keeper [Engels] – Jodie Picoult
    • Daglicht [Nederlands] – Marion Pauw
    • Vals licht [Nederlands] – Joost Zwagerman
    • Joe Speedboot, Caesarion [Nederlands] – Tommy Wieringa
    • All-Inclusive, Bella Italia, Cruise, De suite, De vlucht, Vakantiegeld & Zomertijd [Nederlands] – Suzanne Vermeer
    • Godverdomse dagen op een godverdomse bol [Nederlands] – Dimitri Verhulst

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 20:58 ]

    Ik heb The Elite (English Epub) van Kierra Cass.
    heb echt geen flauw idee hoe ik eraan kom, het staat opeens in mijn downloads :o


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik weet niet precies hoe dit alles werkt, maar ik ben wel op zoek naar Paper Towns en An Abundance of Katherines, beide van John Green, en alle boeken van PLL na de derde :3

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 20:55 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bonafonte schreef:
    Ik weet niet precies hoe dit alles werkt, maar ik ben wel op zoek naar Paper Towns en An Abundance of Katherines, beide van John Green, en alle boeken van PLL na de derde :3

    Ik heb die voor je. :3 en de PLL boeken heb ik tot 15, in het Engels. PB me anders eventjes. ^^

    Het is me inmiddels gelukt, en ik heb een interessante site gevonden voor mensen die eventueel nog ebooks zoeken die andere Q'ers niet hebben.
    Klik

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 13:55 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sorry voor de bump, maar ik ben sinds een paar dagen hooked aan Vampire Academy. Die heb ik nu uit, en ben van plan om de spin-off Bloodlines te gaan lezen. De eerste drie boeken krijg ik zelf gevonden, maar de laatste twee helaas niet. Heeft iemand deze voor mij, in het Engels?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vhagar schreef:
    Sorry voor de bump, maar ik ben sinds een paar dagen hooked aan Vampire Academy. Die heb ik nu uit, en ben van plan om de spin-off Bloodlines te gaan lezen. De eerste drie boeken krijg ik zelf gevonden, maar de laatste twee helaas niet. Heeft iemand deze voor mij, in het Engels?


    Ik heb ze als het goed is nog wel :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ailine schreef:
    (...)

    Ik heb ze als het goed is nog wel :Y)

    Dan ben je echt mijn held. _O_ Ik zal mijn email wel pb'en. _O_


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ohhh zou je me alle HP boeken in het Engels kunnen doorsturen? ;o


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ohhh zou je me alle HP boeken in het Engels kunnen doorsturen? ;o

    Sure, lees je PB eventjes.

    Ik heb de boeken 1 t/m 6 van de Vampire Academy, in het Engels. Iemand interesse?

    Hanaemi schreef:
    Ik heb de boeken 1 t/m 6 van de Vampire Academy, in het Engels. Iemand interesse?

    Stuur mij maar, mijne zijn niet optimaal.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 16:37 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wie heeft Last To Die en Die Again van Tess Gerritsen? Dit zijn de laatste 2 delen van de Rizzolli/Isles serie. Engels graag. :]

    Wil iemand mij misschien ook linkjes via pb sturen? Ik zoek de onderstaande titels (In het NEdelands)
    - Vijftig tinten grijs trilogie. en eventuele andere trilogies waar ik wel even zoet mee ben.
    - HArry Potter (Alle boeken)
    - Pretty Little Liars.
    - De weeffout in onze sterren.
    - Stalker.
    - De Kraamhulp.
    - The Hobbit.
    En je mag natuurlijk ook boeken aanraden! C:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik denk dat lastig is om veel boeken in het Nederlands te vinden :'x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Merlyn schreef:
    Ik denk dat lastig is om veel boeken in het Nederlands te vinden :'x


    Mag ook in het Engels, maar Nederlands leest net iets makkelijker. Vandaar dat ik daar de voorkeur van heb. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!