• Na een bezoek aan mijn huisarts voor mijn teen. Dus heb ik mijn huisarts wat er aan de hand is, wat ik zie/voel wat betreft mijn teen. Hij zei dat hij er wel iets aan kan doen. Hij gaat volgende week dinsdag een stukje nagel weg knippen en wild vlees weg schrapen. Hij vermeldde er gelukkig bij dat hij mijn teen eerst gaat verdoven.

    Maar bij de tandarts heb ik ook wel eens verdoving gehad en toen voelde ik precies wat hij deed maar dan zonder de pijn. Dat vond ik geen leuke ervaring, dus ik vroeg mij af of het volgende week dinsdag ook het geval zal zijn. O en mijn huisarts zei dat het sowieso gaat bloeden en bloed staat bij mij ongeveer gelijk aan pijn.

    Dus is er iemand die ooit verdoving kreeg in zijn/haar voet/teen en wat kon je toen nog allemaal voelen, zeg maar? Of ergens anders een verdoving heeft gehad zoals bijvoorbeeld je handen en wat was dan jouw ervaring? Want eerlijk gezegd ben ik nu wel een beetje bang.

    (Mocht er iemand geïnteresseerd zijn in een korte samenvatting van wat er aan de hand is met mijn teen, onder de spoilerknop staat de samenvatting.)

    Mijn linker grote teen is al langere tijd(langer dan een jaar) dik en rood, toen ben ik ook naar de huisarts gegaan en die zei toen dat ik mijn nagel recht moest af knippen. Dat werkte dus niet, daarna ben ik naar een pedicure gegaan in de hoop dat zij iets kon doen. Na drie bezoeken is mijn teen nog steeds dik en rood terwijl zij de laatste keer zei dat hij niet meer dik zou zijn.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 16:51 ]


    Physics is awesome

    Hint schreef:
    (...)

    Dat is fijn(: Toen ik een keer een verdoving had bij gebitsingreep (ook heel irri) voelde ik geen pijn maar wel druk. Maar daar had jij dus blijkbaar geen last van(:
    En een goed herstel gewenst voor je teen! :p


    Ik "voelde" wel dat hij het stukje nagel eruit trok omdat hij kracht moest zetten.

    En hij raakte twee keer mijn andere teen met de hechtnaald.

    Wat vervelend dat jij nog wel druk voelde.

    Dankjewel!


    Physics is awesome