• Nou, met die tattoo van Bill enz. is er op een ander topic ter sprake gekomen dat onze Kaulitz-twin toch een relatie zou hebben, wie verdenkt onze jongens daar nog van??

    [/zo heel stieken zou ik het wel schattig vinden]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Moeha , dikke twincest jua ! xP
    Neenee. Ehm, ik zou het raaaar vinden. Maar 'k denk echt niet dat het zo is hoor. Ik bedoel, Tom, die al zoveel meisjes gehad heeft, zou ineens homo zijn? Of bi? Neeee ^^


    Wie zegt dat die one-night-stands echt zijn? o-o
    Er zou dan vast wel één meisje zijn die alles verteld zou hebben. En dan bedoel ik niet Trina, want dat is niet verder dan dansen enzo gegaan. Misschien is dat wel een leugen, wie zal het zeggen? Tom weet de waarheid. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wie zegt dat die one-night-stands echt zijn? o-o

    Er zou dan vast wel één meisje zijn die alles verteld zou hebben. En dan bedoel ik niet Trina, want dat is niet verder dan dansen enzo gegaan. Misschien is dat wel een leugen, wie zal het zeggen? Tom weet de waarheid. :')

    Als Tom daarover zou liegen, heeft ie echt afgedaan. (:


    One man's fun is another's hell.

    Nee joh Andreas en Bill hebben al een relatie (cat)


    We gonna start a fight >,<

    Nee joh Andreas en Bill hebben al een relatie (cat)

    Ja he,, Wij gaan daar smane een sirie ofer maken,, bill en andreas krijgen een relatsie en hebben samen een tassenlijn!! :D


    Dunno ><

    (...)
    Als Tom daarover zou liegen, heeft ie echt afgedaan. (:


    Joch, ze liegen hun hele reputatie bijeen. x') Het zou me niks verbasen als het een leugen blijkt te zijn.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)
    Ja he,, Wij gaan daar smane een sirie ofer maken,, bill en andreas krijgen een relatsie en hebben samen een tassenlijn!! :D


    Die ga ik lezen! x)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Die ga ik lezen! x)

    JeSs, weer een lezer er bij :D ik waarschuw je wel als de eerste er op staat ;).. xD


    Dunno ><

    (...)
    JeSs, weer een lezer er bij :D ik waarschuw je wel als de eerste er op staat ;).. xD


    Yey. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)
    Ja he,, Wij gaan daar smane een sirie ofer maken,, bill en andreas krijgen een relatsie en hebben samen een tassenlijn!! :D

    Jaa :)


    We gonna start a fight >,<

    Zalig stel u vr! XD


    If music be the food of love, play on!