• Iemand op omegle vertelde me net dat hij wordt mishandeld. Ik zei dat hij de politie moest bellen of een hotline, maar hij zegt dat zijn tante hem heeft bedreigd en dat hij bang is dat zij hem zal vermoorden als hij dat doet. Hij wil nu weglopen, zonder kleren aan. Ik heb geen idee wat ik moet zeggen tegen hem!! Iemand een idee??
    Ik weet niet of ik dit moet geloven, maar ik kan het ook niet zomaar negeren.


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Duidelijk een troll. Als je echt van plan bent dat te doen ga je niet eerst op Omegle om je hart te luchten.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 22:53 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Als hij achter een computer kan zitten kan hij ook echt wel iemand contacten die hem kan helpen.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Euh ja, dit is een moeilijke situatie. Ik zou zelf niet weten wat doen. Je kan bellen voor hem, maar stel dat het een grap is, dan gaan ze daar heus niet mee kunnen lachen dat je dan 'zomaar' gebeld hebt.


    16 - 09 - '17

    Mate, omegle zit vol met trolls. Je kan gewoon niet weten wat echt is of niet, maar het lijkt me zeer sterk dat iemand op omegle hulp zoekt voor zoiets. Dus negeer het.


    I long for this feeling to not feel at all.

    Kit schreef:
    Duidelijk een troll. Als je echt van plan bent dat te doen ga je niet eerst op Omegle om je hart te luchten.


    Niet helemaal mee eens. Sommige mensen praten liever tegen een onbekende of hebben niemand anders om mee te praten. Heb al vaak genoeg gehad dat ik iemand op Omegle hielp met hun probleem omdat ze niemand anders hadden, dus ik vind het niet onwaarschijnlijk. Tis alleen wel onlogisch dat je hulp zoekt via Omegle wanneer je in levensbedreiging bent, dus dan lijkt het me wel een troll ja.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Grote kans dat het niet waar is. Maar je kan het inderdaad ook niet negeren. Jaren geleden was iemand aan het twitteren voor hulp terwijl haar kind of zus aan het verdronken was. Later bleek dat het ook echt was en geen troll geval. Dus je weet ook nooit.

    Zeg tegen hem dat er instellingen/instanties zijn die hulp bieden aan mensen zoals hem en dat ze ook veiligheid bieden. En dat de politie of hulpinstantie hem heus niet haar huis stuurt zonder een plan.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 22:57 ]


    -

    Penta schreef:
    Mate, omegle zit vol met trolls. Je kan gewoon niet weten wat echt is of niet, maar het lijkt me zeer sterk dat iemand op omegle hulp zoekt voor zoiets. Dus negeer het.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    ...


    I live for the applause, you will die for it.