• Iedereen kent het geloof ik wel. Je luistert naar een song en denkt iets goed te verstaan, maar als je eenmaal de songtekst hebt opgezocht of in gezelschap een nummer zingt en erop wordt gewezen kom je erachter dat je het fout had.

    Dit kan ook heel grappig zijn, vandaar dit topic :P
    Hier kun je alle grappige "songtekst-fouten" van jezelf of een ander kwijt.

    Mijn fout:
    (Come As You Are van Nirvana)
    No, I swear that I don't have a goat. No I don't have a goat.
    Goat was dus gun.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2015 - 21:23 ]


    Not all those who wander are lost.

    Ik heb voor een tijdje gedacht bij Shadow Moses van Bring Me The Horizon dat Oli serieus 'sandpit turtle' screamde in plaats van 'sempiternal' :'D.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 21:06 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Deze dan:


    Oh ja, dit herken ik wel.

    Ik weet alleen nu niet echt iets, misschien dat als ik straks iets luister ofzo dat het opeens weer teboven schiet.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Waar is toch dat zebrahondje voor?
    De term die hiervoor bedacht is "mama appelsap" wat van een liedje van Michael Jackson komt, geloof ik.


    Hamartia

    Caraphernelia schreef:
    Ik heb voor een tijdje gedacht bij Shadow Moses van Bring Me The Horizon dat Oli serieus 'sandpit turtle' screamde in plaats van 'sempiternal' :'D.


    Hahaha

    [ bericht aangepast op 13 maart 2015 - 21:22 ]


    Not all those who wander are lost.


    Dit heb ik eventjes voor je opgezocht :') Het is al wat ouder, maar blijft leuk. Je vergeet ze ook nooit meer.


    Hamartia

    Bethel schreef:
    Waar is toch dat zebrahondje voor?
    De term die hiervoor bedacht is "mama appelsap" wat van een liedje van Michael Jackson komt, geloof ik.


    Oh die :P
    Dat filmpje is trouwens lachen xD


    Not all those who wander are lost.

    Oh, en bij Payphone heb ik een tijdje verstaan "If happy ever after did exist, I would still be holding you like fish"


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oh ja, en bij Empire State Of Mind van Alicia Keys & Jay-Z dacht ik ook dat in plaats van 'New York' ze 'halleluja' zong, en in plaats van 'made of' dacht ik dat ze 'tomato' zong :Y).


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Vinception schreef:
    Oh, en bij Payphone heb ik een tijdje verstaan "If happy ever after did exist, I would still be holding you like fish"


    Hahahahahaha, hier moest ik zo hard om lachen xD


    Not all those who wander are lost.

    Caraphernelia schreef:
    Oh ja, en bij Empire State Of Mind van Alicia Keys & Jay-Z dacht ik ook dat in plaats van 'New York' ze 'halleluja' zong, en in plaats van 'made of' dacht ik dat ze 'tomato' zong :Y).


    Altijd :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Caraphernelia schreef:
    Oh ja, en bij Empire State Of Mind van Alicia Keys & Jay-Z dacht ik ook dat in plaats van 'New York' ze 'halleluja' zong, en in plaats van 'made of' dacht ik dat ze 'tomato' zong :Y).


    Brooklyn Bridge was bij mij 'broken bridge' :P

    [ bericht aangepast op 13 maart 2015 - 21:23 ]


    Not all those who wander are lost.

    Heb nu een misheard lyrics afspeellijst opstaan, en bij Get Lucky stond er "We rob a Mexican" en dat hoorde ik dus ook. Lol.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Bij Raise your glass van Pink hoor ik Bij het refrein als ze zingt: all my underdogs, Haal me uit de doos


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga nu mijn muziek op shuffle zetten, ik houd dit topic open voor als ik nog iets leuks hoor :'D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly