• Hallo,
    Ik heet Isa en ik zoek naar 1 of meerdere personen die samen met mij een fanfiction willen schrijven. Ik heb nog geen verhaallijn, hoofdpersoon of wat dan ook. Het was eigenlijk gewoon een spontaan idee om met iemand anders een fanfiction te schrijven, dus we kunnen nog alle kanten op. Zoals je aan de titel (waarschijnlijk) hebt gezien lijkt het me het leukst om een fanfiction over een bandlid van One Direction te schrijven. Ik zoek iemand die het liefst wel een beetje ervaring heeft met schrijven en goed met hoofdletters, komma's en punten werkt. Als je graag wil weten wat mijn schrijfstijl is lees dan even een stukje van mijn story, en als je interesse hebt vul dit even in:


    Naam:
    Leeftijd:
    Bandlid:
    Verleden/Tegenwoordige tijd:
    Vertelstandpunt:
    Idee (niet verplicht):
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story):
    Schrijfervaring:






    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 14:59 ]


    Black coffee, ripped jeans and Green Day baby.

    Naam: Eigenlijk Anne - Noah maar noem me maar gewoon Noah :Y)
    Leeftijd : 13. 31 Augustus 14.
    Bandlid : Niall, Louis, Harry, Liam of Zayn. Maakt mij niet zo veel uit, ik vind ze allemaal leuk! Toch gaat mijn voorkeur een beetje naar Niall.
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Alle twee vind ik wel fijn.
    Vertelstandpunt: Die snap ik niet. Sorry als ik nu heel dom klink.
    Idee: Genoeg, maar die ga ik hier lekker niet allemaal neer zetten haha.
    Stukje van je schrijfstijl:


    'El je bent laat' Ik hoorde James zijn stem en draaide me om en kreeg direct een schort toe gegooid. Ik glimlachte 'Sorry'. Hij haalde zijn schouders op 'jij doet de bestellingen' zijn parel witte tanden kwamen te voor schijn. Ik zuchtte en liep naar binnen. Zoals gewoonlijk nam ik bestellingen af zette koffie maakte ik slagroom tot dat er een jongen met bruin krullig warrig haar voor me stond met prachtige groene ogen. 'Een gewone zwarte koffie graag" zijn stem klonk als die van een engel prachtig hees en ik bleef hem even aan staren. 'Oh ja natuurlijk ehm twee vijftig graag' een grinnik verliet zijn mond. Mijn wangen werden een beetje warm 'welke naam kan ik er opzetten ?' ik bleef naar de grond staren. 'Harry styles" een groepje meisjes achter in de rij begonnen hard te gillen en ik keek ze een beetje verbaasd aan. Tot dat ik door had dat ik voor de echt Harry Styles stond. Niet dat het me echt boeide ik vond die one direction maar niks ik vond het meer een stelletje egoïsten. Snel krabbelde ik zijn naam op het bekertje, 'ik ehm kom het zo brengen ga maar vast zitten' stamelde ik. Hij glimlachte en draaide zich om, en nam plek aan een tafeltje aan het raam.
    'Niet flirten met de klanten El" james stem galmde door mijn oor. Ik beet even op mijn lip maar vond het eigenlijk best wel grappig.

    Schrijfervaring: Ik schrijf best veel verhalen, ik activeer ze alleen niet allemaal...

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 11:29 ]


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Naam: Kimberly, maar iedereen noemt me Kim
    Leeftijd: 21
    Bandlid: Ik schrijf het liefst over Harry
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Ik vind beiden wel fijn.
    Vertelstandpunt: Ik vertel vaak uit het hoofdpersoon zijn/haar standpunt. Ik vind het ook wel fijn om uit de derde-persoon standpunt een verhaal neer te pennen.
    Idee (niet verplicht): Ik heb er best wel veel, we kunnen er samen nog een beetje over brainstormen haha :)
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story): 1 van mijn story's op mijn huidige account
    Schrijfervaring: Ik had vroeger hier al een account op en heb toen meer dan 20 story's geschreven, maar nu staan er nog maar 3 story's online op mijn oude account. Ik heb een nieuwe account aangemaakt enkele dagen geleden en hier heb ik al 15 story's geschreven waarvan er 3 online staan.

    Naam: Chantal
    Leeftijd: 18
    Bandlid: Ik schrijf het liefst over Liam of Niall, maar maakt mij niet zoveel uit.
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Tegenwoordige tijd
    Vertelstandpunt: Ik vertel vaak vanuit de ik-persoon
    Idee (niet verplicht): Ik heb er een paar, maar weet niet of ze goed genoeg zijn dat kunnen we nog overleggen
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story): Mijn story
    Schrijfervaring: Vorig jaar heb ik nogal veel geschreven alleen heel veel verwijderd of niet geactiveerd

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 15:42 ]

    Naam: Amy
    Leeftijd: 18 jaar.
    Bandlid: Maakt me niet zoveel uit. Mijn favoriet is Zayn though..
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Ik kan vanuit allebei schrijven.
    Vertelstandpunt: Ik vertel vaak vanuit de ik-persoon.
    Idee (niet verplicht): Ik heb er een paar maar daar brainstorm ik liever met mijn co-writer zelf over haha.
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story):

    Zuchtend sla ik mijn laptop dicht en stop deze zorgvuldig in de tas die naast mijn bureau staat. 'Jullie zijn vrij om te gaan.' hoor ik de lerares zeggen. Ik gooi mijn tas over mijn schouder en haal even een hand door mijn haar voordat ik mijn jas van mijn stoel gris en de klas uit loop om gedag te zeggen tegen mijn vriendinnen. 'Tot morgen!' roept Ashley, mijn beste vriendin, als ze aanloopt om naar huis te gaan. Ik zwaai nog even en begin vervolgens ook naar de parkeerplaats te lopen. Ik pak mijn sleutels uit mijn tas en druk op het knopje van de auto. Al snel knipperen de lichten van mijn Mercedes en open ik de deur om mijn tas op de bijrijdersstoel te zetten. Ik steek de sleutel in het contact en doe mijn gordel om. Net als ik aan wil rijden hoor ik de ringtone van mijn telefoon in mijn tas. 'Wat nu weer?' mompel ik waarna ik mijn iPhone eruit vis. 'Hallo, met Lynn Johnson?' zeg ik vriendelijk als ik opneem en ik hoor een onbekende stem in mijn oor. 'Weet u dat zeker?' vraag ik, 'Is het echt wel Michael?' De stem aan de telefoon geeft een bevestigend antwoord en mijn adem stokt in mijn keel. Zonder gedag te zeggen beëindig ik het gesprek. Mijn iPhone valt in mijn schoot en een bittere traan glijdt over mijn wang. Michael, mijn Michael, ligt in het ziekenhuis en er is nog niet bekend waarom en wat er aan de hand is. Er spookt maar een gedachte door mijn hoofd, ik moet er naartoe. Ik zet de auto in de goede versnelling en begin aan de reis naar het ziekenhuis.

    Schrijfervaring: Ik heb op mijn vorige accounts een paar verhalen geschreven maar ik heb nu sinds een paar dagen dit account.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 16:40 ]

    Naam: Roxanne
    Leeftijd: 16 jaar.
    Bandlid : Schrijf het liefst over Harry of Louis.
    Verleden/Tegenwoordige tijd: VT vind ik fijner maar kan bede.
    Vertelstandpunt: ik-vorm.
    Idee : Kleine ideeën maar samen verder overleggen.
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story):

    Zachte tikken laten Marley’s ijskoude wangen gloeien.
    ‘Goedemiddag mevrouw janssen, bent u bij ons?’ de warme, vrouwelijke klanken laten haar wakker worden uit haar roes.
    ‘ja,’ fluistert ze amper hoorbaar. ‘Waarom ben ik hier, kan ik mijn oma spreken?’
    De gedachten aan haar moeder zijn niet te vermijden, waardoor tranen zich opkroppen in de linkerhoeken van haar ijsblauwe ogen. In vijf eenzame jaren was Marley wel gewend geraakt aan het leven zonder ouders, maar aan het gemis zou ze nooit wennen. Sinds de dag dat haar moeder verdronken was, heeft haar oma de zorg op zich genomen. Oma Dee had Marley als kind alles gegeven wat ze nodig had, waarbij ze haar nu als jongvolwassene los begint te laten.
    De gedachtenspinsels worden onderbroken door de vragende ogen van de elegante, blonde verpleegster. Ze strijkt met haar warme handen over de koude wangen van marley en schenkt haar een warme glimlach toe.
    ‘Noem mij maar Jess,’ zegt ze met een glimlach op haar gezicht. ‘Morgen zal je je oma kunnen zien, maar vandaag heeft het ziekenhuis het plan opgezet om eerst met je door te nemen wat er gebeurd is en wat de blijvende schade is van het ongeluk.
    ‘Ongeluk?!’ Marley schiet omhoog en kijkt paniekerig naar Jess.
    ‘Rustig maar, ik pak een glaasje water en dan leg ik het uit,’ zegt Jess terwijl ze naar het kleine, grauwe keukentje loopt.

    ‘Drie weken geleden heb je een auto-ongeluk gehad. De toedracht tot het incident is niet duidelijk. Je zat beklemd in een donkerblauwe Sedan die tegen een boom aan was geknald. De klap van de airbag was zo hard, dat je een subduraal hematoom opliep, ofwel een hersenbloeding. Het zag er slecht uit, vooral toen je tijdens de spoedoperatie in een coma gleed. Na twee weken hadden we je eigenlijk opgegeven, maar je bent een bikkeltje hoor!’ zegt Jess glimlachend.
    ‘Vandaag willen we een paar hersenscans doen, om te kijken of de hematoom geen hersendelen heeft dichtgeslibd. Verder gaan we een paar testjes doen om te kijken of je spieren nog goed werken, maar dit wordt nog duidelijk aan je uitgelegd.
    Ik snap dat dit allemaal heel indrukwekkend voor je is, daarom mag je nu eerst even rustig ontbijten,’ vervolgt ze met een knipoog.

    Schrijfervaring: Heb op andere site's al wel story afgerond maar hier zelf ook opzoek naar een co-writer.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 19:17 ]

    Naam: Anneloes
    Leeftijd: 19
    Bandlid: Harry
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Tegenwoordige tijd
    Vertelstandpunt: Ik-vorm
    Idee (niet verplicht): -
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story):

    Ik loop door de kille ziekenhuisgangen, op zoek naar een teken van leven. Het enige wat ik zie zijn lege bedden die in een rijtje tegen de muur aan zijn gezet, apparatuur wat op de grond ligt, en een telefoon die niet terug op de hoorn is gelegd. Ik houd de telefoon tegen mijn oor aan, maar het enige wat ik hoor is een hoge piep.
    Ik hoor een harde dreun, waardoor de adrenaline in mijn lichaam begint te stromen. Met veel moeite dwing ik mezelf om te gaan kijken naar waar het geluid vandaan komt.
    Hoe meer dichterbij ik kom, hoe meer stemmen ik hoor. Het lijkt wel of de stemmen uit het mortuarium gedeelte komen. Ik voel mijn benen zwaarder worden, ik houd niet van mortuariums en alles wat er mee te maken heeft.
    Ik plaats mijn hand tegen de deur aan, zucht nog een laatste keer, en gooi daarna met een grote zwaai de mortuariumdeuren open. Niets. Enkel een lege donkere kamer waar het vreselijk koud is.


    Schrijfervaring: Ik heb meerdere accounts waar meerdere story's opstaan. Ik heb ook ervaring met co-writing.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Naam: Lieke
    Leeftijd: 18
    Bandlid: I'm perfectly fine with all of them (;
    Verleden/Tegenwoordige tijd: Verleden tijd
    Vertelstandpunt: ik-vorm
    Idee (niet verplicht): -
    Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story): You and me should dance together - Harry Styles
    Schrijfervaring: Ik schrijf nu een jaar of vier/vijf op Quizlet, heb teveel stories geschreven (95% ervan staat niet meer op Quizlet xd) en heb ook ervaring met co-writing


    Geen reclame, please.