• When Words Fail Music Speaks


    Er zijn veel kinderen op de wereld met een muziekaal talent.
    Wat nou als er een school is voor die kinderen? Die is er.
    Namelijk Euterpe High.Hier kunnen ze nog beter hun muziek beoefenen




    De leerlingen slapen ook op school. Er zijn 2 persoons kamers.





    Lijstje
    Volledige Naam:
    Bijnaam: Als ze die hebben
    Geslacht:
    Leeftijd: (Leerlingen:13 t/m 18.)
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Foto verplicht)
    Geschiedenis:
    Bespelende instrumenten: (Max. 2 zang telt hierbij natuurlijk niet mee. alleen voor leerlingen)
    Welk vak:(Alleen docenten. Denk eraan er wordt niet alleen muziek gegeven op deze school het wordt alleen als hoofdvak gezien en het word vaker gegeven)
    Kamer nummer: (Alleen leerlingen. Er zijn 4 kamers. 1 en 2 zijn voor de jongens. 3 en 4 zijn voor de meisjes. Elke kamer 2 personen.)
    Favoriete Quote:
    Extra:

    Leerlingen. Max. 4 jongens en 4 meisjes.

    Jongens

    -David Deconinck|Drums en akoestische gitaar| Kamer 1 Lenny_jwz
    - Caleb Connor O'Neill | elektrische gitaar en Drums | Kamer 2 Mashtonx
    -Chase Kay Norwin| Akoestische Gitaar en Elektrische Gitaar| Kamer 1 Fireprooff
    - Robin Küster | Drum en Piano| Kamer 2 WingsOfFreedom

    Meisjes

    -Jeannine Blanchard|Saxofoon en akoestische gitaar|Kamer 3 ~Briar
    -Alexandra May Schneider|Akoestische gitaar en Keyboard|Kamer 4 Thaluke
    -Malencia Loreena Bennett|Akoestische en Elektrische Gitaar| Kamer 4Mashtonx
    -Annalynn Jeane Aegers| Akoestische Gitaar en Piano| Kamer 3 Piaffe

    Docenten
    - Anthony Ivan Ridley|Gymdocent AsshiexIrwin
    -Maryse Kate Valentine| Frans en ZangdocentBriar















    Regels
    1.Minimaal zes regels schrijven in je post.
    2.OOC met haakjes [] () - - | |
    3. Zeker van zijn dat je mee doet.
    4.16+ en schelden Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    5.Bestuur alleen je eigen personages!
    6.Je mag niet meer dan twee personages hebben
    7. Naam wijzing aangeven.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 19:29 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Fireprooff schreef:
    (...)

    Friends? Best friends? Love? Vanavond maak ik Chase af, trouwens. Waar staat de school eigenlijk?


    Best friends ? ^^
    Ik denk in Amerika, idk.
    :P


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik verander Jeanne even. ^^


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Mashtonx schreef:
    "Even een paar foto’s zoeken voor mijn rol,” en ik eindig met minstens 25 extra plaatjes van Ashton in mijn galerij.


    Omg, I <3 Ashton. :)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Briar schreef:
    (...)

    Omg, I <3 Ashton. :)


    Me 2 <3


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik zou graag een meisje willen reserveren.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Fireprooff schreef:
    (...)

    Me 2 <3


    Me 3 (H)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2014 - 18:48 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Volledige Naam: Chase Kay Norwin
    Bijnaam: Chasey,
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: Zeventien jaar oud, jarig op 4 februari.
    Nationaliteit: Half Brits, kwart Australisch en kwart Amerikaans.
    Innerlijk: Chase is de grote flirt van het stel. Dat is het eerste wat je van hem moet weten. Hij is namelijk niet de lelijkste en daar maakt de jongen dan ook gebruik van. Met één glimlach of knipoog kan hij sommigen meisjes in katzwijm laten vallen, wat hij zelf erg grappig vindt. Maar wanneer hij een vriendin zou hebben, zou hij niemand anders willen, hij zou niet meer knipogen, glimlachen… althans, niet op de verleidelijke manier. Verder is Chase een erg hyperactief persoon, waar hij erg trots op is. De drukke stuiterbal heeft erg veel vrienden en is redelijk populair, hoewel hij niet arrogant is of egoïstisch. Zeker niet, Chase zou altijd aan een ander denken, niet aan zichzelf. Ook kan de jongen snel boos worden, hij voelt zich vaak aangevallen. Stress kan hem ook te veel worden, dan begint zijn hele lijf te trillen en schreeuwt hij alles bij elkaar. Dan is hij zo boos dat van hem iedereen dood mag neervallen en hij dingen zegt waar hij later spijt van heeft. Stiekem is de jongen een beetje onzeker en erg gevoelig. Hij huilt dan ook snel bij films, afscheid, of andere dingen. Daarom belt hij sowieso elke dag met zijn ouders en zijn negentienjarige zus Megh. Ook is de jongen iemand die overal wel om kan lachen, erg relaxt, kan je wel zeggen. Chase houdt wel van een lolletje en je kan dan ook de meest kinderachtige geintjes van hem verwachten…


    Uiterlijk: [FC: Luke Hemmings] Chase is niet de meest gespierde jongen, al probeert hij één / twee keer in de week naar de sportschool te gaan. Zijn vuilblonde haar moet volgens hem perfect gemodelleerd in een kuif zitten, tenzij Chase eens zin heeft in een andere stijl. Maar zelfs dan moet zijn haar wel goed zitten, want anders denkt hij dat hij voor schut loopt. Dit is geen ijdelheid, maar een beetje onzekerheid dat zich verschuilt in de jongen. Met zijn hemelsblauwe kijkers lijkt het net alsof Chase recht in je ziel kijkt. De korte wimpers die de twee ogen omhullen maken het plaatje helemaal perfect. Verder heeft de jongen twee jaar geleden en lippiercing laten zetten, waar hij erg blij mee is. Zijn kledingstijl bevat verschillende dingen; van geruite overhemden tot snapbacks, Chase draagt het allemaal.
    Geschiedenis: Chase Kay Norwin werd geboren in Groot-Brittanië, in een Engels ziekenhuis in Londen. Hij groeide op met z'n twee ouders en zijn zus Meghan-Haleigh, die altijd "Megh" genoemd wordt. Altijd was hij het vrolijke, speelse jongetje van de familie, met een passie voor zingen en muziek. De jongen leefde erg lang in Londen, wat hij op zich prima vond. Tot hij acht jaar oud was, toen zijn vader beter werk had gevonden in Amerika, een van de meest genoemde redenen die je krijgt als je emigranten vraagt waarom ze zijn verhuisd. Gelukkig woonde daar ook zijn oma en zijn neefjes en nichtjes, waar hij het goed mee kon vinden. Hoewel zijn neven enkel een passie hadden voor auto's en zijn nichtjes voor make-up. Zijn vaders familie woonde nog in Engeland en hij mist ze nog elke dag. Op zijn negende besloot Chase zich volledig op z'n muziek te concentreren, al had hij daarvoor ook al wat gitaar gespeeld en veel gezongen. De jongen bleek een natuurtalent te zijn. Daarom werd hij op zijn veertiende naar Euterpe High gestuurd, waar hij al direct veel vrienden had.
    Bespelende instrumenten: Gitaar, zowel akoestisch als elektrisch. En natuurlijk zingt hij.
    Kamer nummer: 1
    Favoriete Quote: "I'm in love with you, and I'm not in the business of denying myself the simple pleasure of saying true things. I'm in love with you, and I know that love is just a shout into the void, and that oblivion is inevitable, and that we're all doomed and that there will come a day when all our labor has been returned to dust, and I know the sun will swallow the only earth we'll ever have, and I am in love with you." - Augustus Waters, The Fault in Our Stars
    Extra: Chase heeft een YouTube-kanaal waar hij wekelijks video's op post, genaamd ChaseAndMore, een naam die hij nu echt verschrikkelijk vind.
    Ook schrijft hij liedjes. Chase heeft met simpele schoolbandjes gewerkt om een nummer voor hen te schrijven, maar ook nummers voor zichzelf.







    Hij is af… denk ik ;')


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Iemand een behoefte om iets van Caleb te zijn? (Zowel vriend(in) als vijand als weet ik veel wat je nog meer wilt).
    De Geschiedenis schrijf ik morgen! X


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Naam: Robin Küster

    Bijnaam:

    Geslacht: Mannelijk

    Leeftijd: 15

    Nationaliteit: Duits

    Innerlijk: Robin is niet bepaalt een persoon die snel zijn laat zien hoe hij zich echt voelt. Dit heeft nogal met zijn geschiedenis te maken en hij is bang dat die dingen weer over nieuw gaan gebeuren. Wanner hij piano speelt laat hij wat meer van zich zien. Hij voelt zich dan ook veiliger.
    Door wat er in de geschiedenis is gebeurd kan Robin soms iets te fel reageren en komt hij vaak in ruzies. Diep van binnen zou hij zich wel willen beheersen, maar hij is gewend geraakt aan de manier hoe hij met andere omgaat en dit is dus moeilijk voor hem.
    Robin kan best aardig zijn als je hem een beetje goed kent en hij je wat meer vertrouwd, maar zelfs dan moet je oppassen dat je hem niet te boos maakt, want dat kan al snel leiden tot een woede aanval.
    Ook al kan hij soms wat te fel overkomen, hij zal er altijd, als hij op dat moment niet een woede aanval heeft, voor zorgen dat een ander zich beter voelt als die genen zich op dat moment niet al te best voelt.

    Uiterlijk :


    Uiterlijk heeft Robin nooit belangrijk gevonden. Dat is ook goed te zien aan zijn kleding stijl. Hij draagt meestal iets simpels en opvallends op dat hij geen zin heeft om op te vallen. Hij draagt meestal altijd een beanie. Hij draagt het omdat hij het leuk vindt en omdat hij geen zin heeft om zijn haar fatsoenlijk te doen.
    Aan de voorkant piekt er een pluk donker bruin haar onder de beanie. Aan de voorkant is zijn haar langer dan aan de achterkant. Robin heeft ooit haar dat tot aan zijn kin kwam gehad, maar heeft dat toen laten knippen omdat het te lang werd.
    Robins huid is bleek, hierdoor komen zijn groene ogen er beter uit. Robin kan zijn emoties goed beheersen, behalve woeden dan, maar als iemand goed naar zijn ogen kijkt kan die persoon al snel zien hoe hij zich echt voelt. Zoals sommige mensen zeggen ''De ogen zijn de spiegel van de ziel.'' Robin kijkt daarom nooit een persoon in de ogen, omdat hij bang is dat ze dan zien wat er met hem aan de hand is.
    Met de lengte van 1.89 is Robin niet bepaald een klein persoon.

    Geschiedenis:
    Robin heeft niet bepaald een fijne jeugd gehad. Zijn biologische ouders konden niet goed voor hem zorgen. Het was niet dat ze niet genoeg geld hadden voor voedsel en andere benodigdheden, ze gaven hem niet genoeg aandacht of de verkeerde aandacht. Mensen in de straat begonnen dingen te merken en haalden hulp. Toen hij acht jaar oud was werd hij door een pleeggezin op genomen.
    Robin vond het fijn om bij het gezin te horen. Hij kreeg de aandacht die hij verdiende en had nu ook een jonger broertje.
    Op school ging het alleen niet zo goed. Hij kon moeilijk aansluiting vinden bij de rest van de kinderen en was liever alleen. Hij was stil in de klas en zat alleen tijdens de pauzes.
    Een paar jongens vonden het 'grappig' om hem te pesten ,omdat hij geen vrienden had. Na een paar jaar van gepest kreeg Robin er genoeg van. Hij had geen zin meer om het slachtoffer te zijn van een paar 'leeghoofden'.

    Bespelende instrumenten: Robin heeft sinds zijn tiende drumles gehad en heeft zichzelf piano leren spelen.

    Kamer nummer: Kamer 2

    Favoriete Quote: Not all scars show. Not all wounds heal. Sometimes you can"t always see the pain someone feels
    Extra: - Robin heeft ooit cursussen gehad voor woede beheersing maar is daar mee gestopt, omdat hij ''geen zin had in die flauwekul''.
    - Robin is Aseksueel (Type D)


    Ik vul het uiterlijk aan als ik klaar ben met iets

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 19:48 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Ik heb Jeane totaal veranderd
    :P


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Mashtonx schreef:
    Iemand een behoefte om iets van Caleb te zijn? (Zowel vriend(in) als vijand als weet ik veel wat je nog meer wilt).
    De Geschiedenis schrijf ik morgen! X


    Vijand? Dat kan leuke stukken opleveren. ;3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Briar schreef:
    (...)

    Vijand? Dat kan leuke stukken opleveren. ;3


    Is goed dat kan zeker nog leuk worden :D Wat wordt de reden dat ze een hekel aan elkaar hebben?


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    (...)

    Is goed dat kan zeker nog leuk worden :D Wat wordt de reden dat ze een hekel aan elkaar hebben?


    Euhm, goede vraag.
    Heb jij een idee? Haha. Misschien na eeuwige ruzie's gaan ze elkaar mogen. Dat hopelijk wel. Haha :D


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Is het mogelijk om hieraan nog mee te doen? :)


    On wednesdays we wear black

    Thaluke schreef:
    Ik zou graag een meisje willen reserveren.


    Er is denk ik over heen gelezen,
    Ik had dit terug gelezen en had gezien dat sommigen hun rol nog niet hadden afgemaakt of ingevuld.
    Als het niet meer mogelijk is om een meisje te reserveren zou ik graag iemand van het mannelijke geslacht willen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded