• When Words Fail Music Speaks


    Er zijn veel kinderen op de wereld met een muziekaal talent.
    Wat nou als er een school is voor die kinderen? Die is er.
    Namelijk Euterpe High.Hier kunnen ze nog beter hun muziek beoefenen




    De leerlingen slapen ook op school. Er zijn 2 persoons kamers.





    Lijstje
    Volledige Naam:
    Bijnaam: Als ze die hebben
    Geslacht:
    Leeftijd: (Leerlingen:13 t/m 18.)
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Foto verplicht)
    Geschiedenis:
    Bespelende instrumenten: (Max. 2 zang telt hierbij natuurlijk niet mee. alleen voor leerlingen)
    Welk vak:(Alleen docenten. Denk eraan er wordt niet alleen muziek gegeven op deze school het wordt alleen als hoofdvak gezien en het word vaker gegeven)
    Kamer nummer: (Alleen leerlingen. Er zijn 4 kamers. 1 en 2 zijn voor de jongens. 3 en 4 zijn voor de meisjes. Elke kamer 2 personen.)
    Favoriete Quote:
    Extra:

    Leerlingen. Max. 4 jongens en 4 meisjes.

    Jongens

    -David Deconinck|Drums en akoestische gitaar| Kamer 1 Lenny_jwz
    - Caleb Connor O'Neill | elektrische gitaar en Drums | Kamer 2 Mashtonx
    -Chase Kay Norwin| Akoestische Gitaar en Elektrische Gitaar| Kamer 1 Fireprooff
    - Robin Küster | Drum en Piano| Kamer 2 WingsOfFreedom

    Meisjes

    -Jeannine Blanchard|Saxofoon en akoestische gitaar|Kamer 3 ~Briar
    -Alexandra May Schneider|Akoestische gitaar en Keyboard|Kamer 4 Thaluke
    -Malencia Loreena Bennett|Akoestische en Elektrische Gitaar| Kamer 4Mashtonx
    -Annalynn Jeane Aegers| Akoestische Gitaar en Piano| Kamer 3 Piaffe

    Docenten
    - Anthony Ivan Ridley|Gymdocent AsshiexIrwin
    -Maryse Kate Valentine| Frans en ZangdocentBriar















    Regels
    1.Minimaal zes regels schrijven in je post.
    2.OOC met haakjes [] () - - | |
    3. Zeker van zijn dat je mee doet.
    4.16+ en schelden Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    5.Bestuur alleen je eigen personages!
    6.Je mag niet meer dan twee personages hebben
    7. Naam wijzing aangeven.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 19:29 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Ik maak Alex zo meteen af.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Briar schreef:
    (...)

    Juaaaah ! Dan kunnen we starten. :D


    Haha, ik start mn laptop zo op en maak hem af. Ik had al een klein beginnetje en de foto's enzo dus met een halfuurtje ofzo is ie wel af.


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ga nu Malencia ook afmaken! :)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Thaluke schreef:




    Volledige Naam: Alexandra May Schneider.

    Bijnaam: Alex of Lexi.

    Geslacht: Vrouwlijk.

    Leeftijd: Ze is vijftien jaar oud. [27 september]

    Nationaliteit: Ze heeft een Ierse en Amerikaanse afkomst.

    Innerlijk: Alex houdt zich liever op de achtergrond, en doet dit ondertussen ook nog. Ze is redelijk slim. Ze is nogal bang om haar pijn en verdriet te tonen en doet dit dan ook niet. Net zoals ze erg onzeker is. Wat haar ergens tot waanzin brengt. Ze wilt niet zo zijn. Toch laat ze hier niets van merken, tenminste dit probeert ze. Er zijn enkele mensen die haar kunnen doorzien omdat die haar door en door kennen. Alex is aardig als je dat ook voor haar bent. Zo simpel als wat. Ben je dit niet? Dan is zij dit ook niet. Punt uit. Toch zal ze eerst altijd iemand proberen te leren kennen voordat ze wat van hem of haar denkt. Natuurlijk zijn er kleine vooroordelen, maar dat doet iedereen toch? Je kunt redelijk goed kattenkwaad met haar uithalen, en lachen. Ze is een gezellige meid met het hart op de goede plaats. Kom je aan haar vrienden? Dan heb je toch wel een groot probleem. Boos krijg je haar niet snel. Ongeduldig is ze wel. Ze kan soms ook nogal wat…druk zijn. Dit is enkel als je haar kent. Want als ze je nog niet kent is ze redelijk verlegen en zegt ze niet veel, wat ze sowieso al niet altijd doet. Je kunt haar ook goed vertrouwen, en dan probeert ze je ook te helpen. Alex houdt ook wel van lezen, alleen is dit met haar dyslexie lastig is, de ene lukt haar beter dan de andere. Alex voelt zich ook redelijk snel ongemakkelijk. Ze kan er niets aan doen. En het maakt niet uit bij wie, ze zal bijna altijd op een gegeven moment.

    Uiterlijk: [FC: Nina Nesbitt] Alex heeft witblonde haren, en hier is ze erg blij mee. Deze lokken dragen slag met zich mee en lopen tot net onder haar schouders. Haar haren zijn best dik, dus duurt het kammen redelijk lang. In tegenstelling tot haar familie zijn haar ogen niet blauw. Nee, haar ogen zijn heel erg donkerbruin, waarbij sommige zelfs zeggen zwart.. Dit is erg apart, aangezien bijna haar hele familie blauwe ogen heeft en Alex niet. Alex is niet zo heel erg lang. 1 meter en 67 centimeter om precies te zijn. Dit maakt haar niet zo veel uit, ze draagt dus ook geen hakken. Sowieso niet, ze noemt die marteltuigen. Dus nee, je ziet Alex niet zo snel lopen op hakken. Alex haar huid is licht, met wangen die een beetje lichtroze/rood zijn. Haar lippen hebben van zich zelf een zacht rode kleur. Meestal draagt ze op haar wimpers mascara, en dit is het ook. Ja, lipgloss. Meer ook niet. Ook heeft ze tatoeages. Deze had ze stiekem laten zetten. Drie raven die naar haar hart gaan als het waren. Deze drie raven staan voor haar vader, moeder en beste vriendin. Ze heeft een G-sleutel achter haar oor, die je enkel ziet als ze haar haren in een hoge staart heeft of in een knot. En achter op haar schouder: I'm a warrior. Ze twijfeld nog of ze nog eentje neemt.

    Geschiedenis: Op de herfstige zevenentwintigste september van 1998 werd er in Mulligar, Ierland, een kind geboren. De ouders gaven haar de twee namen Alexandra, van haar grootmoeder, en May, van haar tante. Ze kreeg haar vaders achternaam; Schneider. Ze groeide als enigst kind op en had het altijd wel goed. Op haar zesde verhuisde ze naar Amerika. En dit vond ze verschrikkelijk. Ze werd vanaf dag 1 gepest op school door haar Ierse accent. Thuis vertelde ze hier niets over en ze hoorde het maar iedere dag aan. Naarmate Alex ouder werd hoe meer het accent weg ging. Toen ze twaalf was en net begon aan de Secondary school overleden haar ouders in een auto ongeluk. Haar oom; Peter en haar tante May hadden haar opgevangen bij hun thuis en behandelde haar net als een kind van hun, maar hier wilde ze in het begin niets van weten en was ze nog wel eens wat bitchy. Maar op dit moment accepteert ze het en heeft ze haar excuses aangeboden. Ze hield al haar gevoel bij zich zelf. Eén jaar na het ongeluk begon ze met zingen en instrumenten te bespelen. Dit kon ze erg goed en hierin legde ze al haar gevoel. Dit luchtte op. Alex en haar beste vriendin Morgan, die totaal het tegenovergestelde van haar was, zaten nu beiden in de muziek. Maar Morgan had zelf grote problemen en het veertien jarige meisje had uiteindelijk zelfmoord gepleegd omdat ze eigenlijk zo ongelukkig was. Weer iemand die weg was. Alex kon het niet geloven en had veel tijd nodig om tegen zichzelf te zeggen dat Morgan weg was. Na dit besloot Alex dat ze verder wilde in de muziek. Voor zichzelf en haar beste vriendin. En zo is ze op deze school terecht gekomen. Woorden om te spreken is ze niet goed mee, woorden om te zingen wel. Ze is op dit moment erg gelukkig hier en voelt zich hier ook thuis.

    Bespelende instrumenten: Ze zingt bespeelt de akoestische gitaar en ook de keyboard.

    Kamer nummer: Kamer 4.

    Favoriete Quote: ''These wounds won't seem to heal. This pain is just too real. There's just too much that time cannot erase.'' ~ My Immortal, Evanescence.

    Extra: Ze heeft dus dyslexie.


    Ze is af!
    Wie staat open voor een vriendschap?

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 19:10 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Thaluke schreef:
    (...)

    Ze is af!
    Wie staat open voor een vriendschap?


    Ik dacht dat het wel leuk was om Malencia en Alexandra vriendinnen te laten worden aangezien ze een kamer delen. Maar ik ben nog even met het innerlijk van Cia bezig!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    (...)

    Ik dacht dat het wel leuk was om Malencia en Alexandra vriendinnen te laten worden aangezien ze een kamer delen. Maar ik ben nog even met het innerlijk van Cia bezig!


    Ik vind het goed hoor, haha. Qua hoe Malencia eruit ziet denk ik ergens dat ze juist het tegenovergestelde is van Alexandra, en dat dat heel mooi aan elkaar sluit.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Yaay, we kunnen bijna beginnen ! ;D

    Whoooo! Ik loop een beetje achter :p Iemand die vrienden (of iets anders) wilt zijn van Chase??

    @Briar Wat jij wilt (:


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Annalynn Jeane Aegers






    Leeftijd:
    Annalynn is zeventien jaar oud en geboren op 15 Juli.

    Nationaliteit:
    Annalynn heeft haar hele leven in Engeland gewoond. Hier woonde zij in Londen. Annalynn houdt van de stad maar tegelijkertijd houdt ze ook erg veel van rust en natuur.

    Innerlijk:
    Annalynn is een erg sportief en druk persoon terwijl zij ook altijd haar rust kan vinden. Annalynn sport graag en vindt hier zichzelf in. Natuurlijk geeft Annalynn heel veel om muziek en is ze ook goed in het bespelen van een gitaar en een piano. Meestal moet Annalynn tijd maken om te sporten en te lezen, want Annalynn is een echte lezer. Annalynn leest alles wat ze tegenkomt en wat haar leuk lijkt. Annalynn is iemand die in principe altijd iets wil doen en niet houdt van stil zitten toekijken. Annalynn komt vaak op voor anderen, omdat ze weet dat ze het kan hebben. Annalynn zal niet toestaan dat je een van haar vrienden wat aandoet. Ze offert zichzelf eerder op voor de pijn die anders haar vrienden zouden moeten lijden. Ze is brutaal, tegen iedereen. Annalynn is dus zeker geen verlegen meisje.

    Annalynn voelt zich nooit echt ongemakkelijk als het gaat om een omgeving met mensen die ze niet kent. Wel is Annalynn niet iemand die er van houdt om alleen te zijn. Ze is iemand die erg gesteld is op het gezelschap van anderen en er niet tegen kan als iedereen haar negeert. Annalynn is ook iemand die graag de leiding neemt over iets. Zo kan ze dingen bepalen die zij het fijnst en het handigst vindt. Annalynn kan er niet tegen om onderdrukt te worden, of als iemand de baas over haar speelt en bepaalt wat zij zou moeten doen. Annalynn houdt om haar vrijheid, en vecht hier ook voor. Wanneer je Annalynn op zou sluiten in een kleine kamer met een raam en deur die beiden op slot zitten zou ze waarschijnlijk eerst van alles proberen en dat zou dan waarschijnlijk, door het impulsieve karakter wat ze heeft, mislukken. Hierna zou ze waarschijnlijk stil zijn en om zich heen kijken om een uitweg te vinden. als ze denkt dat ze deze gevonden heeft zal ze het idee uitvoeren.

    Uiterlijk:
    Annalynn heeft lange blonde haren die bovenaan donkerder zijn dan onderaan. Ook 'leeft' het haar door de verschillende tinten blond die er in voor komen. Annalynn draagt haar haar vaak los of in een hoge staart. Annalynn heeft een zachte, iets donkerder dan gemiddelde huid. Haar gezicht is fijn, met een kleine neus. Haar ogen zijn helder groen. Maar dan ook echt helder. De buitenste rand van haar ogen, integendeel, is een doffe kleur bruin. Ze heeft redelijk dunne, zachtroze lippen. Annalynn is 1.68 lang en weegt bijna niks. Annalynn is altijd dun geweest. De laatste jaren niet meer als een sprietje maar op een mooie manier.

    Geschiedenis:
    Annalynn heeft altijd al met haar ouders in Londen gewoond. Hier heeft ze het altijd naar haar zin gehad ondanks dat het naar haar zin net wat te druk was. Annalynn is al jong begonnen met de muziek en heeft zich hier ook steeds verder in verdiept. Ook sportte Annalynn bij de plaatselijke atletiekclub, waar ze nu niet meer heen kan. Annalynn heeft altijd genoten van het sporten en de muziek in combinatie.

    Bespelende instrumenten:
    Annalynn speelt sinds haar achtste akoestische gitaar en heeft hier altijd heel veel plezier mee. Het is nog steeds haar favoriete instrument. Ook speelt Annalynn piano. Pianospelen geeft haar rust en ontspanning. In het gitaar spelen kan ze rust vinden maar ook het tegenovergestelde. Ook zingt Annalynn. Annalynn durft in het openbaar niet veel te zingen, ze is bang dat mensen haar slecht vinden, Annalynn heeft verder nooit wat met het zingen gedaan maar heeft een zuivere stem.

    Kamer nummer:
    Kamer nummer drie.

    Favoriete Quote:
    “I suppose a fire that burns that bright is not meant to last.”



    Anyone als vriend/vriendin?

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 17:12 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    Annalynn Jeane Aegers






    Leeftijd:
    Annalynn is zeventien jaar oud en geboren op 15 Juli.

    Nationaliteit:
    Annalynn heeft haar hele leven in Engeland gewoond. Hier woonde zij in Londen. Annalynn houdt van de stad maar tegelijkertijd houdt ze ook erg veel van rust en natuur.

    Innerlijk:
    Annalynn is een erg sportief en druk persoon terwijl zij ook altijd haar rust kan vinden. Annalynn sport graag en vindt hier zichzelf in. Natuurlijk geeft Annalynn heel veel om muziek en is ze ook goed in het bespelen van een gitaar en een piano. Meestal moet Annalynn tijd maken om te sporten en te lezen, want Annalynn is een echte lezer. Annalynn leest alles wat ze tegenkomt en wat haar leuk lijkt. Annalynn is iemand die in principe altijd iets wil doen en niet houdt van stil zitten toekijken. Annalynn komt vaak op voor anderen, omdat ze weet dat ze het kan hebben. Annalynn zal niet toestaan dat je een van haar vrienden wat aandoet. Ze offert zichzelf eerder op voor de pijn die anders haar vrienden zouden moeten lijden. Ze is brutaal, tegen iedereen. Annalynn is dus zeker geen verlegen meisje.

    Annalynn voelt zich nooit echt ongemakkelijk als het gaat om een omgeving met mensen die ze niet kent. Wel is Annalynn niet iemand die er van houdt om alleen te zijn. Ze is iemand die erg gesteld is op het gezelschap van anderen en er niet tegen kan als iedereen haar negeert. Annalynn is ook iemand die graag de leiding neemt over iets. Zo kan ze dingen bepalen die zij het fijnst en het handigst vindt. Annalynn kan er niet tegen om onderdrukt te worden, of als iemand de baas over haar speelt en bepaalt wat zij zou moeten doen. Annalynn houdt om haar vrijheid, en vecht hier ook voor. Wanneer je Annalynn op zou sluiten in een kleine kamer met een raam en deur die beiden op slot zitten zou ze waarschijnlijk eerst van alles proberen en dat zou dan waarschijnlijk, door het impulsieve karakter wat ze heeft, mislukken. Hierna zou ze waarschijnlijk stil zijn en om zich heen kijken om een uitweg te vinden. als ze denkt dat ze deze gevonden heeft zal ze het idee uitvoeren.

    Uiterlijk:
    Annalynn heeft lange blonde haren die bovenaan donkerder zijn dan onderaan. Ook 'leeft' het haar door de verschillende tinten blond die er in voor komen. Annalynn draagt haar haar vaak los of in een hoge staart. Annalynn heeft een zachte, iets donkerder dan gemiddelde huid. Haar gezicht is fijn, met een kleine neus. Haar ogen zijn helder groen. Maar dan ook echt helder. De buitenste rand van haar ogen, integendeel, is een doffe kleur bruin. Ze heeft redelijk dunne, zachtroze lippen. Annalynn is 1.68 lang en weegt bijna niks. Annalynn is altijd dun geweest. De laatste jaren niet meer als een sprietje maar op een mooie manier.

    Geschiedenis:
    Annalynn heeft altijd al met haar ouders in Londen gewoond. Hier heeft ze het altijd naar haar zin gehad ondanks dat het naar haar zin net wat te druk was. Annalynn is al jong begonnen met de muziek en heeft zich hier ook steeds verder in verdiept. Ook sportte Annalynn bij de plaatselijke atletiekclub, waar ze nu niet meer heen kan. Annalynn heeft altijd genoten van het sporten en de muziek in combinatie.

    Bespelende instrumenten:
    Annalynn speelt sinds haar achtste akoestische gitaar en heeft hier altijd heel veel plezier mee. Het is nog steeds haar favoriete instrument. Ook speelt Annalynn piano. Pianospelen geeft haar rust en ontspanning. In het gitaar spelen kan ze rust vinden maar ook het tegenovergestelde. Ook zingt Annalynn. Annalynn durft in het openbaar niet veel te zingen, ze is bang dat mensen haar slecht vinden, Annalynn heeft verder nooit wat met het zingen gedaan maar heeft een zuivere stem.

    Kamer nummer:
    Kamer nummer drie.

    Favoriete Quote:
    “I suppose a fire that burns that bright is not meant to last.”



    Anyone als vriend/vriendin?



    Ik wel, want ze slapen bij elkaar op de kamer. Maar ik kan je personage waarschuwen van de buien van Jeane. :P


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Fireprooff schreef:
    Whoooo! Ik loop een beetje achter :p Iemand die vrienden (of iets anders) wilt zijn van Chase??

    @Briar Wat jij wilt (:


    Beste vrienden. ;)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Briar schreef:
    (...)


    Ik wel, want ze slapen bij elkaar op de kamer. Maar ik kan je personage waarschuwen van de buien van Jeane. :P


    Haha, is goed!


    take me back to the basics and the simple life

    Iemand die misschien vijanden met Alex wilt zijn?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Briar schreef:
    (...)

    Beste vrienden. ;)


    Als Chase en Jeane dan beste vrienden zijn zullen Annalynn, Chas e en Jeane dan een vriendengroepje vormen? Of is dit een dom idee wat jullie plan laat mislukken?


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ga alles er weer bij zetten na mijn avondeten. En volgens mij kunnen we dan beginnen.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!