• When Words Fail Music Speaks


    Er zijn veel kinderen op de wereld met een muziekaal talent.
    Wat nou als er een school is voor die kinderen? Die is er.
    Namelijk Euterpe High.Hier kunnen ze nog beter hun muziek beoefenen




    De leerlingen slapen ook op school. Er zijn 2 persoons kamers.





    Lijstje
    Volledige Naam:
    Bijnaam: Als ze die hebben
    Geslacht:
    Leeftijd: (Leerlingen:13 t/m 18.)
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Foto verplicht)
    Geschiedenis:
    Bespelende instrumenten: (Max. 2 zang telt hierbij natuurlijk niet mee. alleen voor leerlingen)
    Welk vak:(Alleen docenten. Denk eraan er wordt niet alleen muziek gegeven op deze school het wordt alleen als hoofdvak gezien en het word vaker gegeven)
    Kamer nummer: (Alleen leerlingen. Er zijn 4 kamers. 1 en 2 zijn voor de jongens. 3 en 4 zijn voor de meisjes. Elke kamer 2 personen.)
    Favoriete Quote:
    Extra:

    Leerlingen. Max. 4 jongens en 4 meisjes.

    Jongens

    -David Deconinck|Drums en akoestische gitaar| Kamer 1 Lenny_jwz
    - Caleb Connor O'Neill | elektrische gitaar en Drums | Kamer 2 Mashtonx
    -Chase Kay Norwin| Akoestische Gitaar en Elektrische Gitaar| Kamer 1 Fireprooff
    - Robin Küster | Drum en Piano| Kamer 2 WingsOfFreedom

    Meisjes

    -Jeannine Blanchard|Saxofoon en akoestische gitaar|Kamer 3 ~Briar
    -Alexandra May Schneider|Akoestische gitaar en Keyboard|Kamer 4 Thaluke
    -Malencia Loreena Bennett|Akoestische en Elektrische Gitaar| Kamer 4Mashtonx
    -Annalynn Jeane Aegers| Akoestische Gitaar en Piano| Kamer 3 Piaffe

    Docenten
    - Anthony Ivan Ridley|Gymdocent AsshiexIrwin
    -Maryse Kate Valentine| Frans en ZangdocentBriar















    Regels
    1.Minimaal zes regels schrijven in je post.
    2.OOC met haakjes [] () - - | |
    3. Zeker van zijn dat je mee doet.
    4.16+ en schelden Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    5.Bestuur alleen je eigen personages!
    6.Je mag niet meer dan twee personages hebben
    7. Naam wijzing aangeven.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 19:29 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    WingsOfFreedom schreef:
    Kunnen we het alsjeblieft niet off-topic gaan. Ik begrijp dat jullie dol zijn op 5sos, maar doe dat niet hier. Sorry als dit gemeen klinkt ofzo,...(flower)


    O okay! Het spijt me. (H)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    (...)

    O okay! Het spijt me. (H)

    't is goed joh. Ik ga nu maar invullen.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Negeer dit, verkeerde knop xD

    [ bericht aangepast op 12 sep 2014 - 22:09 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik twijfel.

    Zal ik als FC Nina Nesbitt of Elizabeth Gillies doen?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2014 - 22:30 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Thaluke schreef:
    Ik twijfel.

    Zal ik als FC Nina Nesbitt of Elizabeth Gillies doen?


    Hmm... Die is lastig. Persoonlijk zou ik denk ik kiezen voor Nina Nesbitt.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    WingsOfFreedom schreef:
    Kunnen we het alsjeblieft niet off-topic gaan. Ik begrijp dat jullie dol zijn op 5sos, maar doe dat niet hier. Sorry als dit gemeen klinkt ofzo,...(flower)


    Is goed ;3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Briar, kennen Chase en Jeanne elkaar van die school? En zal ik Chase aanpassen, zodat er duidelijk vermeld staat dat hij goed bevriend is met Jeanne?

    Verder nog iemand die bevriend, of iets anders, van/met Chase wil zijn?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Volledige naam: Maryse Kate Valentine.

    Geslacht: Vrouwelijk.

    Leeftijd: 29 jaar, 3 september.

    Nationaliteit: Maryse is half Brits, half Amerikaans. Aan haar kun je niet horen dat ze Brits is, want ze heeft totaal geen Brits accent en ze is in Amerika opgegroeid en opgetogen. Ze voelt zich dus ook meer Amerikaans dan Brits.

    Innerlijk: Maryse is een beetje een type van ' snel op haar teentjes getrapt. ' Ze kan om de domste reden boos worden en als ze boos is, dan heb je het met de verkeerde te maken. Ze is niet iemand die je dan in elkaar slaat, maar er worden hevige woorden naar je hoofd toe geschreeuwd. Ze word door leerlingen als streng beschreven. Erg streng. Ze is zo iemand die nogal snel leerlingen eruit stuurd. Ze heeft namelijk een hekel aan luilakken en brutale leerlingen. Als haar iets niet aan je bevalt, lig je eruit. Ze zegt ook gelijk waar ze aan denkt en draait er niet omheen. Aan de ene kant is het positief, omdat ze je niet iets voorliegt. Maar aan de andere kant is het erg negatief, omdat ze mensen ermee kan kwetsen. Ze is heus niet zo'n sadistisch persoon die het leuk vind om mensen te kwetsen. Maar ze heeft meestal alleen geen idee waar de grenzen zijn en heeft dan ook niet door dat ze mensen kwetst. Ze kan ook aardig zijn. Dat is ze zeker. Maar bij haar is het eigenlijk, ben jij aardig dan ben ik dat ook.

    Uiterlijk: Maryse heeft een best wel lang lichaam voor een vrouw en ze kan dan nogal dreigend overkomen
    Met haar 1.78 is ze zeker lang en niet klein. Ze heeft wel de rondingen waar ze horen en is daar niet op tevreden over, maar ze is niet iemand die ermee pronkt. Ze heeft ook een tint, en ze word snel bruin in de zon. Het is best mooi bij haar blauwe kijkers en haar lichtblond haren. Haar haren reiken tot net over haar schouders en ze heeft ze meestal los. Ze is niet zo een ijdel type en met make-up is ze ook altijd snel klaar. Ze doet het namelijk nooit op. Soms alleen een beetje mascara. Haar kledingstijl is net zo gemakkelijk. Het is een soort hippie achtig stijl. Ze heeft meestal te wijde broeken aan en een bloementuniek erover. Daar laat ze het ook bij.



    Geschiedenis: Maryse was in Amerika geboren en opgegroeid. Ze woonde met haar ouders, John en Anna, en haar andere drie broers, Jake, Nathan en Christopher in een gewoon huis. Het was soms nogal krap, maar omdat Maryse het enigste meisje is kreeg zij een kamer voor haar alleen en ze hoefde niet te delen met haar broers. Maryse was sowieso al een kind wat elke ouder wil. Goede cijfers, intelligent, nette manieren en nooit onbeleefd. Ze hield haar emoties altijd achterwege en liet nooit echt zien wat ze dacht. Ze was altijd beleefd. Met vijftien jaar ging ze naar Euterpe voor haar zangstem. Daarnaast speelde ze nog viool. Ze was een goede leerling. Toen ze klaar was met school en gestudeerd had, ging ze naar Euterpe terug en werd daar docente.

    Vak: Maryse geeft de vakken Frans en het muziekonderdeel zingen. Ze heeft een tijd lang in Frankrijk gewoont en beheerst deze taal erg goed. Met zingen heeft ze ook ervaring en is daarom docente zingen.

    Favoriete quote: We accept the love we think we deserve.

    Extra: X.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 14:23 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Fireprooff schreef:
    Briar, kennen Chase en Jeanne elkaar van die school? En zal ik Chase aanpassen, zodat er duidelijk vermeld staat dat hij goed bevriend is met Jeanne?

    Verder nog iemand die bevriend, of iets anders, van/met Chase wil zijn?


    Ja, ze kennen elkaar van die school. Is beter, volgens mij. Ik pas het ook nog wel aan. Zijn ze dan goeie vrienden of echt erg goede/beste vrienden? :P


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Is er nog behoefte aan een vrouwelijke rol, want dan kan ik die nu en/of morgen even in elkaar zetten.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Wel handig als er ook wat vrouwen bij komen


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    De rest van de docente komt morgen, ben een beetje inspiratieloos. Maar zou ik ook 2 vakken kunnen geven en ja/nee wat voor vakken? ;)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Briar schreef:
    De rest van de docente komt morgen, ben een beetje inspiratieloos. Maar zou ik ook 2 vakken kunnen geven en ja/nee wat voor vakken? ;)

    Ja dat mag. Er zijn zat docenten die meerdere vakken geven dus waarom niet op deze school. Elk vak wordt er gegeven er wordt alleen meer aandacht besteedt aan muziek.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!




    Volledige Naam: Alexandra May Schneider.

    Bijnaam: Alex of Lexi.

    Geslacht: Vrouwlijk.

    Leeftijd: Ze is vijftien jaar oud. [27 september]

    Nationaliteit: Ze heeft een Ierse en Amerikaanse afkomst.

    Innerlijk: Alex houdt zich liever op de achtergrond, en doet dit ondertussen ook nog. Ze is redelijk slim. Ze is nogal bang om haar pijn en verdriet te tonen en doet dit dan ook niet. Net zoals ze erg onzeker is. Wat haar ergens tot waanzin brengt. Ze wilt niet zo zijn. Toch laat ze hier niets van merken, tenminste dit probeert ze. Er zijn enkele mensen die haar kunnen doorzien omdat die haar door en door kennen. Alex is aardig als je dat ook voor haar bent. Zo simpel als wat. Ben je dit niet? Dan is zij dit ook niet. Punt uit. Toch zal ze eerst altijd iemand proberen te leren kennen voordat ze wat van hem of haar denkt. Natuurlijk zijn er kleine vooroordelen, maar dat doet iedereen toch? Je kunt redelijk goed kattenkwaad met haar uithalen, en lachen. Ze is een gezellige meid met het hart op de goede plaats. Kom je aan haar vrienden? Dan heb je toch wel een groot probleem. Boos krijg je haar niet snel. Ongeduldig is ze wel. Ze kan soms ook nogal wat…druk zijn. Dit is enkel als je haar kent. Want als ze je nog niet kent is ze redelijk verlegen en zegt ze niet veel, wat ze sowieso al niet altijd doet. Je kunt haar ook goed vertrouwen, en dan probeert ze je ook te helpen. Alex houdt ook wel van lezen, alleen is dit met haar dyslexie lastig is, de ene lukt haar beter dan de andere. Alex voelt zich ook redelijk snel ongemakkelijk. Ze kan er niets aan doen. En het maakt niet uit bij wie, ze zal bijna altijd op een gegeven moment.

    Uiterlijk: [FC: Nina Nesbitt] Alex heeft witblonde haren, en hier is ze erg blij mee. Deze lokken dragen slag met zich mee en lopen tot net onder haar schouders. Haar haren zijn best dik, dus duurt het kammen redelijk lang. In tegenstelling tot haar familie zijn haar ogen niet blauw. Nee, haar ogen zijn heel erg donkerbruin, waarbij sommige zelfs zeggen zwart.. Dit is erg apart, aangezien bijna haar hele familie blauwe ogen heeft en Alex niet. Alex is niet zo heel erg lang. 1 meter en 67 centimeter om precies te zijn. Dit maakt haar niet zo veel uit, ze draagt dus ook geen hakken. Sowieso niet, ze noemt die marteltuigen. Dus nee, je ziet Alex niet zo snel lopen op hakken. Alex haar huid is licht, met wangen die een beetje lichtroze/rood zijn. Haar lippen hebben van zich zelf een zacht rode kleur. Meestal draagt ze op haar wimpers mascara, en dit is het ook. Ja, lipgloss. Meer ook niet. Ook heeft ze tatoeages. Deze had ze stiekem laten zetten. Drie raven die naar haar hart gaan als het waren. Deze drie raven staan voor haar vader, moeder en beste vriendin. Ze heeft een G-sleutel achter haar oor, die je enkel ziet als ze haar haren in een hoge staart heeft of in een knot. En achter op haar schouder: I'm a warrior. Ze twijfeld nog of ze nog eentje neemt.

    Geschiedenis: Op de herfstige zevenentwintigste september van 1998 werd er in Mulligar, Ierland, een kind geboren. De ouders gaven haar de twee namen Alexandra, van haar grootmoeder, en May, van haar tante. Ze kreeg haar vaders achternaam; Schneider. Ze groeide als enigst kind op en had het altijd wel goed. Op haar zesde verhuisde ze naar Amerika. En dit vond ze verschrikkelijk. Ze werd vanaf dag 1 gepest op school door haar Ierse accent. Thuis vertelde ze hier niets over en ze hoorde het maar iedere dag aan. Naarmate Alex ouder werd hoe meer het accent weg ging. Toen ze twaalf was en net begon aan de Secondary school overleden haar ouders in een auto ongeluk. Haar oom; Peter en haar tante May hadden haar opgevangen bij hun thuis en behandelde haar net als een kind van hun, maar hier wilde ze in het begin niets van weten en was ze nog wel eens wat bitchy. Maar op dit moment accepteert ze het en heeft ze haar excuses aangeboden. Ze hield al haar gevoel bij zich zelf. Eén jaar na het ongeluk begon ze met zingen en instrumenten te bespelen. Dit kon ze erg goed en hierin legde ze al haar gevoel. Dit luchtte op. Alex en haar beste vriendin Morgan, die totaal het tegenovergestelde van haar was, zaten nu beiden in de muziek. Maar Morgan had zelf grote problemen en het veertien jarige meisje had uiteindelijk zelfmoord gepleegd omdat ze eigenlijk zo ongelukkig was. Weer iemand die weg was. Alex kon het niet geloven en had veel tijd nodig om tegen zichzelf te zeggen dat Morgan weg was. Na dit besloot Alex dat ze verder wilde in de muziek. Voor zichzelf en haar beste vriendin. En zo is ze op deze school terecht gekomen. Woorden om te spreken is ze niet goed mee, woorden om te zingen wel. Ze is op dit moment erg gelukkig hier en voelt zich hier ook thuis.

    Bespelende instrumenten: Ze zingt bespeelt de akoestische gitaar en ook de keyboard.

    Kamer nummer: Kamer 4.

    Favoriete Quote: ''These wounds won't seem to heal. This pain is just too real. There's just too much that time cannot erase.'' ~ My Immortal, Evanescence.

    Extra: Ze heeft dus dyslexie.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 19:10 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een meisje reserveren?


    take me back to the basics and the simple life