• Love is Love.


    We all have a choice: To live, or to exist...


    You fall in love with a person, not a gender.

    Dit topic is eerder gestart door Ashey, alle rechten gaan dan ook dan haar.


    Stel je voor; een wereld waarin mannen niet op mannen mogen vallen, en vrouwen niet op vrouwen. Waarom dan niet? Dat weet niemand. Mensen in die wereld gaan liever dood dan dat ze laten zien wie ze werkelijk zijn, omdat ze hoe dan ook toch nooit geaccepteerd zullen worden, want zij zijn anders, zij zijn "handlangers van de duivel" volgens sommige religies. Ze vallen op het zelfde geslacht. Wat maakt het uit? Als je maar gelukkig bent, toch? Nee, zo werkt het niet meer. Het is zelfs strafbaar om te houden van wie je houd. Als je al niet eens meer normaal verliefd mag zijn, waar moeten we met deze wrede wereld vol met haat dan naar toe? Wat komt er van terecht? Niks. Die mensen word hun leven zó zuur gemaakt, dat ze op een gegeven moment zelfs liever dood willen, dat is wat er gebeurd vanwege de "anti-gay wet". Het maakt de hele wereld kapot. Maar boeit het ze? Nee, zolang zij hun gang maar kunnen gaan. Maar wat nou als dat niet alleen een voorstelling is, als je echt in die wereld leeft, net zoals de jongens van One Directon en 5 Seconds of Summer? Wat moet je dan? Je geliefde zomaar opgeven? Of doorvechten tot het bittere eind, en dat je alsnog neergeknald word? Terug vechten? Nee, dat heeft allemaal geen zin. Uit elkaar ga je toch wel in zo'n wrede wereld, vol met haat. Wat doen de jongens? Misschien niet de verstandigste keus, maar ze gaan gewoon door met hun leven, samen, als stel. In de hoop dat niemand er wat van merkt. Maar wat als ze het merken, en ook zij zo tot waanzin worden gedreven, en niet eens meer over straat kunnen zonder uitgescholden te worden, en zelfs haat-mail krijgen, en niet eens meer veilig voor de haat zijn in hun eigen huis? Wat kunnen ze er nog tegen doen?

    Love doesn't know gender, only happiness.

    Love isn't perfect.
    Love is overcoming obstacles,
    Facing challenges,
    Fighting to be together.
    Holding on, and never letting go.
    Love is realizing that every hour,
    Every minute,
    Every second,
    it was worth it,
    Because you did it together.


    • Rollen •
    • Harry Edward Styles • Shinohara
    • Louis William Tomlinson • DanielInTheDen
    • Liam James Payne •
    • Zayn Javadd Malik •
    • [R] Niall James Horan • Unpredictable
    • Luke Robert Hemmings • UnpredictabIe
    • Ashton Fletcher Irwin • Ashey
    • Michael Gordon Clifford • Shuck
    • Calum Thomas Hood • Schuld
    • Quinn Beckord 'Beck' Doherty • aestivate


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Alleen Shinohara of Ashey maken nieuwe topics aan.


    Koppels:
    Niall & Quinn
    Michael & Ashton
    Calum & Luke
    Louis & Harry

    Begin:
    Het is zomervakantie, en iedereen heeft hun verdiende tijd vrij gekregen. Sommigen hebben hun koffers al gepakt en staan de trappelen om op vakantie te gaan, naar een plek waar niemand ze kent, terwijl anderen hun vakantie liever thuis vieren, waar het veilig en bekend is. Sommigen zijn allang op hun plek van bestemming en genieten met volle teugen van hun rust, terwijl anderen nog even moeten wachten en nog in de auto, het vliegtuig op zelfs op de boot zitten. Hoe dan ook, iedereen probeert er het beste van te maken in die zes weken van vrijheid, al is dat soms nog best lastig in de wereld waarin ze leven.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 0:32 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Harry Styles
    Het kostte me even om de jongen uit zijn droom te sleuren, ondanks dat ik hem meermaal voelde rillen om dingen die ik deed. Pas toen ik echt wilde dat hij wakker werd en daar ook pogingen toe deed werden zijn reacties op mijn woorden en aanrakingen heftiger, waardoor ik wist dat ik niet veel meer nodig zou hebben. Zacht ging ik met mijn vingertoppen over zijn binnenbeen en zo omhoog, over zijn lies heen, als dit niet werkte wist ik het ook niet meer. Een opgelucht gevoel ging door me heen toen Louis daardoor overeind schoot en ik maakte wat sussende geluidjes omdat hij duidelijk wakker geschrokken leek te zijn. Hij draaide zich mijn kant op dus verplaatste ik mijn handen naar zijn rug waar ik geruststellend over aaide, logisch dat hij zich even schaamde als hij doorkreeg wat er gebeurd was. "Het is niet erg, het is goed," mompelde ik en drukte een kusje op zijn haren. Het was heel normaal om dat soort dromen te hebben en het was gewoon pech dat ik er zo door beïnvloed werd, dat was zijn fout niet en hij hoefde er ook niet zo over te denken. Ik glimlachte licht door zijn handen op mijn borst, om een van de mijne op zijn wang te leggen. Ik voelde letterlijk elke minuscule beweging die hij maakte en met de seconde smachtte ik meer naar zijn aanrakingen die me konden verlossen, al bleek zijn schuldgevoel erger te zijn dan ik dacht door zijn woorden die aan zichzelf gericht waren. Ik legde mijn andere hand nu ook op zijn wang en keek hem bezorgd aan. "Je moet niet zo streng voor jezelf zijn, schat. Deze dingen gebeuren nou eenmaal en je bent heus niet de enige met die dromen en gedachten," verzekerde ik hem. Een zacht gehum rolde over mijn lippen door het geaai over mijn hoofd en trok een been op om die om hem heen te slaan en hem dichterbij me te trekken, zodat ik hem vastgeklemd tussen mijn beide benen had. Ik zuchtte zacht bij het gefrustreerde gevloek dat over Louis zijn lippen kwam en schudde mijn hoofd. Hij begreep echt niet dat ik er geen punt van maakte en alleen hem heel hard nodig had nu. Er viel opeens een kwartje, hij reageerde zo omdat hij zich zorgen maakte om mijn eerste keer, dat ik beter verdiende dan op een plek of moment als deze. Ik wilde iets zeggen, maar liet eerst toe dat hij zijn lippen op de mijne drukte. Voor de tweede keer vandaag vlocht ik mijn vingers door zijn haren om hem beter te kunnen zoenen. Ik kende hem langer dan vandaag en wist dat dit een van zijn manieren was om dingen te vergeten en ik probeerde hetzelfde, maar faalde compleet door de manier waarop zijn lijf tegen het mijne gedrukt zat. Na even trok ik terug en deed mijn best om hem recht aan te kijken. "Maak je alsjeblieft geen zorgen om mij, oké? Ik kan prima mijn grenzen aangeven en heb volgens mij niet gezegd dat ik met je naar bed wilde. Ja, ik wil nog steeds dolgraag dat jij mijn eerste en laatste bent, maar ik wil zelf nog niet verder gaan. Het enige wat ik van je vraag is of je me wilt helpen, kan me niet schelen op welke manier, volgens mij heb jij die hulp van mijn kant ook nodig," legde ik hem zacht uit, om met een hand van zijn wang naar beneden te glijden en die op zijn heup te leggen. Ik hoopte dat hij me een beetje kon volgen want ik begreep mezelf al amper meer.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Harry probeerde mijn slechte gedrag goed te praten, maar dat maakte het eigenlijk alleen erger. Tja, dat ik deze fantasieen had, had hij denk ik ook wel kunnen gokken, maar hij had er niet zo achter hoeven komen en er al helemaal niet zo verstrikt in hoefde te raken. Kijk ik had het al ontelbare keren gedaan, op de meest vreemde en onromantische plekken, maar voor hem zou het de eerste keer zijn, en dat hoorde bijzonder te zijn. Nu was die van mij ook nou niet echt romantisch. Ik was erg jong geweest en het ging vooral erg onhandig en ongemakkelijk, met als klap op de vuurpijl dat mijn moeder binnenliep ergens halverwege. Gelukkig was het met een meisje geweest, maar alsnog. Daarna had ik de volgende morgen wel een heel lang en ongemakkelijk gesprek met haar moeten hebben. Gelukkig niet met het meisje erbij, maar goed. Dat zou nu gelukkig niet gebeuren, maar alsnog was dit niet een scenario die ik hem voor zijn eerste keer toewenste. Ik probeerde toch even alles te vergeten, inclusief mijn lompe gedrag, door mezelf en hem hopelijk ook af te leiden. Het hielp een beetje, zeker toen Harry zich er ook schijnbaar in leek te gooien. Het voelde erg goed, maar toch ging mijn snel afgeleide brein verder met wat ik in godsnaam allemaal al fout had gedaan op deze vakantie. Toen hij uiteindelijk terugtrok keek ik schuldbewust in zijn prachtige groene ogen. In stilte, met grote ogen en rode oortjes en wangen, luisterde ik naar mijn vriendje. Zijn woorden lieten mijn emoties van hot naar het gaan en het feit dat ik nu echt plat op hem gedrukt lag maakte het zeker niet minder. Ook liet het mijn hersens flink kraken, wat ze eigenlijk niet konden, maar het zorgde wel dat de zorgen verdwenen, voor nu dan. Zijn hand op mijn heup zorgde er wel voor dat zijn boodschap duidelijk was. Langzaam veranderde mijn uitdrukking van schuldig naar erg stout en speels. "Dus... Jij wil graag hulp met je probleem,,,? Liever hier of in bed?" zei ik met een scheve grijns terwijl ik me iets afzette van zijn borst om zijn probleem eens te zien. Nee, mijn droom had hem echt geen eer aan geddaan, waardoor mijn grijns nog wat breder werd. Misschien niet nu, maar hij had me wel ooit toegezegt, net nog, en met zijn lid zou dat zeker geen straf zijn... Al zou het zelfs bij mij waarschrijnlijk pijn doen. Een gevoel wat ik zeker wel een beetje had gemist. Zoizo voor zijn eerste keer mocht hij bovenop, of hij moest er echt op staan om onderop te liggen. De eerste keer zou al spannend genoeg zijn en dan zou het hem alleen maar heel veel pijn doen, wat ik ten koste van alles wilde voorkomen, Nu was het alleen nog niet zo ver. Toch zou ik wel een voorproefje krijgen, en dat was al heel wat, dus ik wilde hem echt niet teleurstellen. Mijn handen liet ik langzaam zakken richting zijn liezen, terwijl ik mijn ogen weer op de zijnen richtte. Ik wilde zijn reactie zien, elk van zijn reacties op alles wat ik deed. Ondanks dat hij niets zag waren zowel zijn ogen als zijn gezicht zo spreken dat ik toch nooit mijn ogen er vanaf kon houden. Daarbij was ik nu al lang zijn handicap weer vergeten, zoals veels te vaak gebeurde.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik had er zeker moeite mee Louis te overtuigen dat het echt zijn schuld niet was en nog geloofde hij me niet. Hij was absoluut niet de enige die er zo nu en dan last van had, ik ook, vooral omdat hij nogal de neiging had me wat op te jutten voor ik ging slapen. Heel vaak deed hij dat niet, maar als het een keer gebeurde had het me ook 's nachts flink te pakken, al wist ik niet zeker of hij dat zich realiseerde. Niet dat ik dan niet net zulle dingen terugstuurde, meestal zelfs een tikkeltje erger, alsnog had ik tot nu toe geen idee dat ik bij de kleinste opmerking zoals die van net dit kon veroorzaken. Zonder tegenstribbelen kuste ik hem terug bij zijn lippen die hij op de mijne drukte, als dit hem hielp vond ik het allang goed, daarbij had ik een soort verslaving voor zijn lippen ontwikkeld en zou ik er nooit nee tegen zeggen. Het was niet dat ze nou zo perfect waren, want sowieso in vergelijking met de mijne waren ze redelijk dun, maar met die lichte ruwheid en warmte die me liet rillen en het feit dat ze precies op de mijne pasten. Het zou ook heel goed kunnen dat het eraan lag dat het simpelweg Louis was en ik me al zo goed in zijn buurt voelde dat het zo leek, mijn gedachten waren nou eenmaal niet heel helder als hij me zoende en al helemaal niet in een staat als deze. Nadat ik terugtrok deed ik nog een laatste poging hem gerust te stellen en daardoor toch mijn zin te krijgen, anders wist ik niet wat ik moest doen. Aan de hand van de manier waarop zijn houding veranderde kon ik vertellen dat dit tot hem doorgedrongen was, hij zat gelijk een stuk meer ontspannen tegen me aan, wat ik al helemaal merkte door mijn hand die zich naar zijn heup verplaatste. Ik trok ongelovig een wenkbrauw op bij zijn woorden. "Heel graag, en zie ik eruit alsof de locatie me nog iets kan schelen? Al wil ik dat trauma die arme honden liever niet aandoen, zeg jij het maar," gniffelde ik zacht en ging nog eens met mijn hand door zijn haar dat nog redelijk droog was. Louis was tenminste niet de gek die het nodig gevonden had om onder te gaan en daardoor nu van top tot teen droop als hij eruit zou gaan. Ik voelde zijn blik op me branden waardoor ik wat verontwaardigd pruilde, aangezien ik zo niet kon zeggen of het iets goeds of slechts betekende, ik had altijd en eeuwig bevestigingen nodig om niet paranoïde te worden. De ongeduldigheid werd erdoor erger en ik begon cirkeltjes te tekenen op zijn heup om hem dat te laten merken. Een schokkerige zucht rolde over mijn lippen toen hij zijn handen langzaam naar mijn liezen bracht, hij wist wat hij deed en daar maakte ik me ook geen zorgen om, toch voelde ik de spanning door me heen gaan, en dan een andere dan die ik al had sinds hij begon met plagen. Uit automatisme haalde ik mijn hand uit zijn haar en ging met mijn vingertoppen over de gevoelige huid van de zuigzoen die hij bij mijn hals had achtergelaten. Ik beet op mijn lip voor ik met diezelfde hand de rand van het bad vastpakte voor houvast. In spanning wachtte ik af tot hij verder ging met zijn handen, als hij ook maar een millimeter verder omlaag ging kreeg hij zeker al een kreun te horen. Alle frustratie zou er de komende tijd uitkomen, voor eventuele buren hoopte ik heel erg dat we geen dunne muren hadden.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 22:46 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Bij mijn vraag kwam er een vrij lollig antwoord uit Harry's mond, waardoor zowel hij als ik moest gniffelen. Ik liet mijn ogen nog eens over zijn prachtige lichaam glijden. Tja, nu ik dit kon bewonderen deed ik het ook heel erg graag. Toch merkte ik ook dat Harry wat ongeduldig begon te worden. Ik was niet veel geduldiger, maar nu ik dit mocht aanschouwen nam ik daar graag even tijd voor. Ondanks dat dit niet homebase zou worden, zou ik het wel proberen daarheen te sturen. Niet helemaal natuurlijk, maar een beetje proberen of we richting de plek tussen honk 3 en 4 konden komen, in plaats van stevig op honk 3 blijven staan, waar we nu al een tijd stonden. Ik liet langzaam mijn handen naar zijn liezen gaan en had inmiddels een idee in mijn hoofd, maar dan moest Harry wel meewerken... Anders zou hij me kunnen verzuipen, zonder dat hij het echt merkte. Ik zag zijn hand eerst naar de zuigzoen in zijn nek gaan, die prachtig rood-paars daar pronkte en een grijns op mijn gezicht veroorzaakte, en daarna naar de badrand gaan. Ik ging iets verzitten en plaatste mijn handen nog iets naar onder, waardoor ik zijn benen ook iets wist te verleggen, zodat ik er met wat geklungel op mijn knieen tussen kon gaan zitten. "Schat, niet schrikken en gewoon genieten. Je moet me alleen beloven dat als je de neiging krijgt mijn haren te grijpen, je me naar boven trekt en niet onder duwt. Dan maak ik het af op het bed." zei ik serieus voor ik zou beginnen. Ik had dit een keer eerder gedaan zo onderwater, maar toen was ik bijna verzopen omdat mijn hoofd dus wel onder werd gehouden. Toen had ik gebeten om los te komen, maar dat wilde ik Harry niet aandoen. Waarschijnlijk zou ik mezelf eerder verzuipen, in de hoop hem te plezieren, voordat ik ook maar eraan zou denken om hem pijn te doen. Die keer was ook anders geweest omdat het met een meid was in een zwembad, maar goed. Het was niet heel plezierig geweest... Dat gedeelte dan, want het einde in de sauna was een van de betere keren op mijn lijstje. Misschien dat ik Harry een keer mee zou nemen op een spa-dag en dat we dan ook samen naar de sauna gingen... Maar dat was allemaal veels te ver in de toekomst. Het ging nu over nu en niet over later. Nu stond ik op het punt hem de beste beurt te geven die ik ooit had gegeven, in een badkuip in een frans hotel waar de muren hopelijk dik genoeg waren om dit alles een beetje te smoren. Anders konden we altijd de douche nog aanzetten, maar dat zou mij niet helpen met ademhalen als ik dat een beetje vlug wilde doen voor ik mijn kop weer onderwater stak. Toch zat ik nu nog heel even droog, wachtend op zijn woorden. Zacht legde ik mijn handen op de zijnen en vouwde allebei zijn grote handen om de rand van de badkuip. Als hij dit nog nooit had meegemaakt zou hij het nodig hebben. Alle steun zou fijn zijn, daarbij zorgde ik er zo ook voor dat hij zijn handen nu al ergens anders klemde dan in mijn haren, zodat het hopelijk goed zou blijven gaan. Dan hoefden we niet te verplaatsen en deed ik het gewoon hier met alle liefde, passie en genegenheid die ik voor hem voelde, wat een onbeschrijfelijk grote hoeveelheid was.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik plukte zacht aan zijn haren in afwachting wat hij van plan was, want Louis kennende had hij zeker een plan. Nu waren er maar een paar gelimiteerde opties die hij had door het bad dat volgens mij niet voor twee waren bedoeld waren en omdat ik nog niet verder wilde gaan. Het kon me ook weinig schelen wat hij deed, daar was ik te ongeduldig voor en ik wist dat hij er altijd voor zorgde dat ik me sowieso heel goed voelde. Hij liet zijn handen steeds verder naar beneden ging en dat gaf aan dat ik niet lang meer hoefde te wachten. Daarom liet ik de hand die zijn haar zat afzakken van mijn hals naar de badrand, om alvast wat enige steun voor mezelf te creeën. Nieuwsgierig naar wat ging komen keek ik zijn richting op , om even compleet te verstarren toen hij nog verder omlaag ging en met enige moeite tussen mijn benen ging zitten. Langzaam probeerde ik weer te ontspannen en zuchtte ik zacht. Op momenten als deze was ik heel.gevoelig voor elke aanraking en reageerde mijn lichaam er soms iets te heftig op, daar kon ik niks aan doen en het betekende niet gelijk dat ik iets niet prettig vond. Braaf knikte ik bij zijn woorden. "Beloofd," zei ik met een onschulige glimlach en boog iets naar voren om een klein kusje op zijn lippen te drukken. Hierdoor had hij ook verraden wat hij ging doen, wat misschien maar goed was omdat ik me zo beter kon voorbereiden en hem niet onbedoeld verdronk. En ik zag het ook niet zo zitten om meer te wachten omdat we moesten verkassen, dus ging ik het voor een laten om compleet tegen hem in te gaan. Grote kans dat mijn handen toch wel afdwaalden naar zijn haar, dan moest ik alleen de neiging onderdrukken om hem inderdaad naar onderen te duwen. Ik moest wel zeggen dat Louis me op ideeën bracht als ik hem zo hetzelfde terug mocht geven, aangezien ik aannam dat hij liever had dat ik het deed dan hijzelf, het verschil zou zijn dat ik twee keuzes voor hem in gedachten had waaruit hij mocht kiezen. Al moest ik eerlijk zijn dat ik er maar weinig ervaring mee had, helemaal in tegenstelling tot hem, wat ik niet slecht bedoelde. Het kwam mij alleen maar goed uit. Ik liet hem mijn hand verplaatsen naar de rand van de badkuip die ik net zo stevig vastgreep als met mijn andere. Met mijn heupen bewoog ik iets de richting van de jongen op. "Schiet alsjeblieft op," zei ik zacht. Het was niet mijn bedoeling om bazig of dwingend over te komen, maar het werd nu wel heel moeilijk om te wachten en niks te doen, dat begreep hij vast. Ik hoopte daarom dat hij niet nog meer plannen had om tijd te rekken of iets dergelijks want dat redde ik gewoon niet en zettw ik de situatie naar mijn hand. Dat bedoelde ik dan weer vrij letterlijk. Toch ging ik er vanuit dat -dat niet ging gebeuren, ik had het gevoel dat hij zo min kon wachten als ik.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Bij zijn belofte en zijn zachte kusje grijnsde ik erg stout en speels. Hij zou het nu echt eens voelen dat dit zo slecht niet was. Ik zocht eerst nog even een goed plekje en zorgde ervoor dat zijn handen goed om de badrand waren geklemd. Dat was wel nodig, zowel voor hem als uitlaatklep, als voor mij om niet te verzuipen. Ik zag zijn heupen wat richting mij bewegen en grinnikte zacht, maar tegelijkertijd werd ik er erg opgewonden van. "Rustig aan, lief. Ik ga je echt niet vergeten." zei ik voor ik zacht een kusje op zijn top drukte, die net boven het water uitstak. Nu begon het echte werk. Nu had ik dit veel vaker gedaan, maar Harry was wel heel groot geschapen en nu wilde ik het niet maar een beetje goed doen, ik wilde het echt goed doen. Een paar keer haalde ik diep adem voor ik een grote hap adem nam en mijn mond over zijn volledige lengte liet zakken. Plagen was nu echt niet meer aan de orde. Zelfs daarvoor waren we al te verweg, ondanks dat ik een pestkindje was op dit soort momenten. Mijn handen zette ik op zijn heupen en ging met mijn tong over het deel van zijn lengte voor ik rustig mijn hoofd op en neer begon te bewegen. Het was een questie van opbouwen. In een keer een moordtempo was meestal niet heel prettig. Al wist ik ook niet wat hij precies lekker vond, want we hadden nog nooit zoiets gedaan samen. Ik wilde het graag lang volhouden, maar sneller dan ik wilde voelde ik me wazig worden en moest omhoog om adem te halen. Ik keek hem hijgend aan terwijl ik met mijn vingers teder in hetzelfde tempo over zijn lengte bleef gaan. "Klaar voor meer?' heeg ik voor ik nog een paar kusjes op zijn lengte wist te zetten voor ik nog iets langer uitheeg. Ik wilde hem de lichaamswarmte van mijn mond niet afnemen, maar ik moest ook ademhalen. Eigenlijk wilde ik mijn prachtige, nu ook nog eens bloedgeile, vriendje zoenen, maar ik kwijlde enorm, dus dat was nou niet heel erg lekker. Daarbij was mijn hele hoofd nu kletsnat, dus dat was ook niet erg positief, maar het verborg het kwijl wel een beetje. Langzaam kreeg ik mijn ademhaling weer onder controle. Ik boog weer voorover en blies even tegen zijn eikel terwijl ik naar zijn prachtige lichaam keek. Dat was wel jammer van al dat water: Ik kon hem niet aankijken tijdens dit alles. Toch deed ik dit met alle liefde en hoopte ik gewoon erg dat hij ervan genoot. Dat horen was ook moeilijker door het water. Ja, ik deed dit liever in bad, of waar dan ook zonder water. Ik liet mijn mond weer over zijn lid zakken en begoog nu iets sneller. ook voerde ik het tempo nu langzaam op. De druk op zijn heupen verminderde ikook, in de hoop dat hij daarmee zelf zijn fijnste tempo kon aangeven, zonder mij te verzuipen. Omdat ik hem niet kon horen, wond dit mij ook allemaal niet veel meer op, maar het hield me wel op het niveau waarop ik zat, wat al heel erg ver was. Hij zou zoizo straks maar weinig hoeven doen om me over de rand te krijgen, wat hij dan ook zou doen. En anders was ik zelf ook in 3 keer trekken klaar als ik het goed deed, maar met Harry zou ik het natuurlijk wel proberen iets langer vol te houden. Hij had dit misschien niet vaker gedaan, maar dat betekende niet dat ik er niet van kon genieten en hem misschien wat kon helpen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Zijn gegrinnik bij mijn actie van ongeduld zorgde ervoor dat ik verontwaardigd snoof, ik zag er de lol dus echt niet van in. Ik zuchtte door zijn woorde, maar die zucht veranderde heel snel in gehap naar adem dankzij het kusje op mijn top. Mijn vingers kromden zich strak om de badrand heen en ik sloot mijn ogen. Dit was de eerste keer dat iemand dit bij me deed en ik had echt geen idee wat ik verder kon verwachten. In theorie wel, maar het zelf meemaken was een heel ander verhaal. Ik leunde achterover met mijn hoofd terwijl mijn hartslag en ademhaling metwen een stuk hoger en sneller waren geworden. Een redelijk luide kreun rolde over mijn lippen toen Louis me in zijn mond nam, ik dacht het water al warm was maar de warmte van zijn mond en tong was vele malen erger en liet me sidderen. Ik vroeg me serieus af hoe hij me volledig in zijn mond kon krijgen zonder ook maar half te stikken, al vervloog die gedachte heel snel zodra de jongen zijn handen op mijn heupen zette en zijn tong in actie gooide en ik meerdere kreunen liet horen. Dit voelde nu al zo verschrikkelijk goed en hij had nog amper iets gedaan. Mijn handen verkrampten zowat toen Louis zijn hoofd op en neer begon te bewegen het was dat hij zijn handen op mijn heupen had, want anders had ik ze allang met volle kracht omhoog gebracht, wat hij volgens mij wat minder ging vinden. De kreunen bleven maar komen op dit punt en ik was ver genoeg dat hij niet heel veel nodig had om me te laten komen. Daarom kwam er ook een heel klaaglijk geluid uit mijn keel bij het verlies van de warmte van zijn mond, al begreep ik het wel. Hij moest nog kunnen ademhalen. Dat zijn vingers over mijn lengte bleven gaan maakte het iets goed. Hijgend bracht ik mijn hoofd omhoog en opende mijn ogen om hem enigszins aan te kunnen kijken, wetende dat de blik in mijn ogen al antwoord genoeg moest zijn. Voorzichtig haalde ik een hannd van de rand af en streek zacht met mijn vingertoppen over zijn wang terwijl ik zacht zijn naam kreunde door zijn kusjes. "Ik zou er echt alles voor over hebben om je zo te zien,' hijgde ik, voor ik hem rustig zijn tijd liet nemen om op adem te komen, hoe graag ik ook mijn hand naar zijn haar wilde verplaatsen en hem naar beneden wilde trekken. Alsnog vlocht ik mijn hand in zijn haar toen hij verschoof, geen tijd om de rand van de badkuip weer vast te grijpen. Een heftig geril ging door mijn lijf heen door de koude lucht die hij veroorzaakte en vloekte zachtjes. Ik hield mijn ogen weer stijf dicht en beet zo hard op mijn lip dat ik bloed proefde bij het warme gevoel van zijn mond dat terugkeerde en dit keer met het tempo gelijk al een stuk hoger. De hand die de rand nog vasthield voegde zich heel snel bij de ander in zijn haar, dat gaf me toch wat meer zekerheid en het gevoel dat ik nog een beetje controle had over de situatie. Dan kwam het gelijk goed uit dat de druk van zijn handen op mijn heupen gedeeltelijk verdween, zo kon ik een beetje met hem meebewegen en de snelheid aanngeven, want die lag voor mij nog veel te laag en dat liet Louis volgens mij heel goed merken. Ik had nog zo weinig nodig en ik voelde de spanning in mijn onderbuik zich in een rap tempo opbouwen, nog een goede beweging van hem of mij en het was over.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Ik hoorde een klagelijk geluidje toen ik bovenkwam, maar het was duidelijk dat, dat alleen kwam omdat ik was gestopt. Het was geweldig om hem zo te zien. Zijn ogen vertelden me alles was ik moest weten. Hij was heel ver heen en zou alles doen voor meer. Zo ver was ik nog net niet, maar alleen zijn staat al maakte veel bij me los. Hij was nogsteeds zo lief als altijd. Zacht drukte ik onder het uithijgen nog een paar kussen over zijn hele lengte. Zijn lichaam reageerde er geweldig op. Hij was echt fantastisch en perfect af te lezen. Ik glimlachte bij zijn woorden. "Het is dat ik geen make-up draag, want anders was ik echt de grootste puinzooi ooit." zei ik met een scheve grijns voor ik zijn handen in mijn haar voelde. Ik twijfelde even, maar toen hij geen druk erop uitoefende relaxte ik weer en besloot verder te gaan, nadat ik iets beter ervoor was gaan zitten. Nog even blies ik zacht tegen zijn eikel, wat direct weer een flinke reactie uitlokte. Met een grijns liet ik me weer over zijn lid zakken. Velen zouden hem echt niet helemaal kunnen hebben, veel minder dan hem al niet, maar zo zag je wel dat ik dit net iets te vaak had gedaan. Een kokhalsreflex had ik eigenlijk niet meer, wat me nu wel goed uitkwam. Dat betekende ook dat als we dit op een andere plek hadden gedaan, ik moeite had gehad met ademen, maar nu kon dat toch niet. Het tempo kon ik nu al wel een stuk hoger leggen, maar ik had geen idee hoe snel hij wilde dat ik ging. Zodra ik de druk op zijn heupen verlaagde zette hij een nog veel hoger tempo in. Ik bewoog zo goed mogelijk mee, maar nu ik zelf geen steun meer had ging dat wat lastig. Zacht liet ik mijn tanden tijden een stoot van hem over zijn lengte gaan. Nee, pijn wilde ik hem niet doen, maar hem elke sensatie geven, die ik hem met mijn mond kon geven, wilde ik wel proberen. Intussen voelde ik zijn buik al onder mijn handen trillen. Hij was echt heel erg dichtbij. Daarom besloot ik ook niet te stoppe toen ik me weer wat lichter in mijn hoofd begon te voelen. Hij was zo dichtbij dat het nu gewoon wreed zou staan te stoppen. Daarbij hoefde ik het nu echt niet af te raffelen, want langer dan nog een paar stoten zou hij het niet volhouden. Zacht kneep ik even in zijn heupen als teken dat hij alles mocht laten gaan. Mijn tong liet ik inmiddels weer meewerken, al was dat wel lastig op deze snelheden. Ik voelde intussen ook echt enorm veel kwijl uit mijn mond lekken, maar dat zag je waarschijnlijk toch niet door het water. Zoenen hierna zou het zoizo niet worden. Ten eerste door het kwijl en ten tweede door het zaad in mijn mond. Hij hoefde denk ik niet zijn eigen spul te proeven... Of mijn kwijl over zijn hele gezicht te hebben. Maar dat waren allemaal zorgen voor later. Nu draaide alles erom om hem zo intens en goed mogelijk te laten klaarkomen, Zijn genot stond op 1. Later zou ik hopelijk ook wat hulp krijgen, maar zelfs dat was nu voor mij echt niet belangrijk. Dit moest voor hem een goede ervaring worden, wilden we dit ooit vaker doen, of meer, en ow wat wilde ik dit enorm graag vaker doen. Daarom verstikte ik me nu zo'n beetje, maar dat kwam vast wel weer goed.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Een geamuseerde grijns verscheen op mijn gezicht door zijn reactie op mijn opmerking. Ik had niet echt een idee wat ik me daar bij moest voorstellen, aangezien ik ook maar een vaag beeld had van hoe ik hem voor me zag, laat staan met make-up. Misschien juist daarom was het leuk om het me te proberen voor te stellen. Ik liet mijn hand afdwalen naar zijn haar toen ik hem iets voelde verschuiven en aaide er eerst geruststellend door om mijn vingers er toch doorheen te vlechten. Louis wist hopelijk wel dat ik mijn uiterste best deed om hem geen pijn te doen en als ik het al deed het per ongeluk was en hij gelijk excuses ging krijgen. Met nu mijn beide handen in zijn haren spande mijn lichaam zich weer aan door de warmte van zijn mond die ik al snel weer voelde en gromde ik zacht. Het tempo dat hij had aangenomen voelde al stukken beter gezien hoe ontzettend ver ik al was, maar ik probeerde het alsnog een latje hoger te krijgen toen hij me meer vrijheid in mijn bewegingen gaf. Van mij had hij het best mogen aangeven als hij het er niet mee eens was, dus ging ik door omdat hij niet tegenspartelde. Ik deed er niet eens een beetje mijn best meer voor om stil te blijven, als we klachten voor geluidsoverlast kregen merkten we dat snel genoeg, vooral omdat ik normaal gesproken redelijk zacht sprak en dit compleet het tegenovergestelde was van alles wat ik normaal was. Het plotse gevoel van zijn tanden over mijn lengte hielp daar helemaal niet bij. Het deed een klein beetje pijn, maar dat in combinatie van het genot dat het me gaf was het heel overweldigend en trok ik in een reflex best hard aan zijn haar. Toen ik merkte wat ik deed ontspande ik mijn handen zo snel mogelijk, niet de moeite doende om me te verontschuldigen, hij kon me nu toch niet horen. Mijn ademhaling was zwaarder dan het ooit was geweest en mijn benen trilden door het fantastische gevoel dat Louis me gaf. De kreunen die in veelvoud kwamen werden iets harder bij het kneepje in mijn heupen, wetende dat ik nog steeds een beetje nodig had, hoe graag ik ook wilde komen en dat ik af zou zijn van die eindeloze frustratie, al was dat eigenlijk de schuld van ons beiden. Zijn tong die ik weer mee voelde gaan in de beweging deed het voor me, met een luide kreun van zijn naam kwam ik in zijn mond en rolde de ene na de andere siddering door me heen. Ik voelde me geweldig en wist heel zeker dat -dat nog nooit zo heftig was geweest door zijn handelingen, wat ook kon zijn dat ik zo onervaren als wat was en er daardoor erger op reageerde. Hijgend en trillend haalde ik mijn handen uit zijn haar en haalde die kort door mijn eigen omdat die overal en nergens zat dankzij de afgelopen minuten. De manier waarop mijn hart tekeer ging kon nooit goed zijn voor een mens, al kon het me op dit moment vrij weinig schelen. "Gaat het?" wist ik er toch met enige moeite uit te krijgen, ik betwijfelde of ik verstaanbaar was door mijn snelle ademhaling. Ik vroeg het omdat ik wel degelijk door had gehad dat hij deze keer langer onder was geweest dan daarnet en toen was hij al buiten adem, dus moest ik wel checken of ik niet te er was gegaan. Zodra ik enigszins op adem was zou ik hem met alle liefde helpen, hoe wreed ik het van mezelf ook vond om Louis langer te laten wachten, ik wist hoe verschrikkelijk dat was en deed daarom mijn best om snel weer op adem te komen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Terwijl ik bezig was na mijn adempauze voelde ik plots een scherpe steek door mijn hoofd gaan toen hij hard aan mijn haren trok. Wel wist ik eigenlijk direct dat ik goed bezig was. Ook kwam er een kreun uit mijn mond tegen zijn lid. Daardoor verloor ik nog meer van mijn adem, maar stopte niet. Ik kneep even zacht in zijn heupen en liet erna mijn tong langs zijn lengte gaan tijdens zijn gestoot. Dat leek het toch wel dat, dat hem over de rand trok. Ik had al wat gekreun gehoord, wat al heel hard had moeten zijn omdat het flink werd gedempt door het klotsende water, maar toen hij sidderend klaarkwam, achterin mijn keel, kon ik hem heel duidelijk verstaan. Langzaam kwam ik omhoog toen hij mijn haar losliet en zoog het laatste uit zijn top, voor ik mezelf voorover op zijn borst liet klappen. Ik slikte nog een paar keer voor ik hard hijgend bleef liggen met gesloten ogen. Mijn longen smeekten om zuurstof die ze nu eindelijk weer konden opnemen. Ik hoorde zijn hart en ademhaling extreem zwaar gaan, maar dat van mij, vooral mijn ademhaling, ging niets langzamer. Zijn hijgende vraag wilde ik beantwoorden, maar mijn longen sputterden al tegen bij de gedachte aan praten. Ik bleef dus nog even liggen uithijgen voor ik naar zijn gezicht keek en eindelijk ook de kracht vond om mijn mond een beetje af te vegen ban al het kwijl wat er nog in draden uit hing. "Ja hoor. Maak je geen zorgen." heeg ik zachtjes voor ik nog even tegen hem aan bleef hangen. Straks kon hij zijn voorstel doen, maar ik voelde me nu best zwakjes, ondanks dat ik nogsteeds opgewonden was. Ik wilde gewoon even uithijgen en uitkwijlen. Ik was nu wel van een ding zeker: Ondanks dat hij onervaren was, kon hij best veel hebben. Mijn tong hing nog een klein beetje uit mijn mond om uit te hijgen, waardoor er nogsteeds enorm veel kwijl uit mijn mond kwam stromen. Langzaam kwam ik op adem en keek naar Harry. "Gaat het een beetje, lief?" vroeg ik nog een beetje zwaar ademend. Ik streelde zacht over zijn borst met een hand en veegde het laatste kwijl weg van mijn mond. Van een beurt geven ging ik nu eenmaal kwijlen als een Sint Bernard. Ik drukte nog een zacht kusje op zijn borst, die ook kwijlig was. Lekker dan. Hij zat onder mijn kwijl, en niet alleen zijn machtige lid. Straks zouden we toch echt nog even samen moeten douchen, al was het maar om mijn kwijl van ons allebij af te wassen. Ik kon hem moeilijk kwijlig naar een restaurant laten gaan met mijn kwijl ergens opgedroogd op zijn lichaam. Dat wilde ik hem echt niet aandoen. Ik aaide met een zwak handje door zijn haren die weer wild begonnen te krullen en alle kanten op stonden. Mijn ledematen waren altijd degenen die het als eerst begaven en als laatst herstelt waren als ik weer te weinig zuurstof binnenkreeg. Dat gebeurde wel vaker tijdens sex, ofwel alsik iets gaf, maar meestal als iemand mij net goed wist te bespelen. Toch was ik nogsteeds enorm benieuwd naar Harry's plannen. Die benieuwdheid begon nu weer steeds sterker te worden terwijl ik al was bijgekomen van mijn onderwateravontuurtje. Nu was het wachten op hem. Ondanks dat ik wel wat ongeduldig begon te worden, wachtte ik in stilte. De eerste keer was nooit iets om te overhaasten.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Een gedempte piep rolde over mijn lippen van overgevoeligheid bij zijn lippen die mijn top een laatste maal beroerden voor hij minstens even uitgeput als ik op mijn borst kwam liggen. Mijn lichaam werkte absoluuut niet mee net wat ik wilde, anders had ik wel een arm om hem heen geslagen en kalmerend over zijn rug geaaid. Ik had serieuze moeite om normaal te blijven functioneren door mijn ademhaling, hartslag en het pure genot dat door mijn aderen ging. Toch wist ik een bezorgde vraag aan Louis te stellen, bang dat ik hem toch pijn had gedaan of dat hij zich niet goed voelde door het zuurstofgebrek. Ik opende mijn ogen langzaam en liet mijn hand vanaf het water naar zijn onderrug glijden om hem zo tegen me aan te blijven houden, al zat er absoluut nog geen kracht in mijn armen. Stukje bij beetje kwam mijn lijf tot rust, het zag er van de buitenkant waarschijnlijk niet zo uit, maar ik voelde me minder zwak en compleet uitgeschakeld. Zijn antwoord liet nog even op zich wachten, ondanks dat ik hem voelde verschuiven, wat mij zei dat hij een poging deed om me aan te kijken. Ik knikte gerustgesteld bij het antwoord dat ik uiteindelijk kreeg en boog iets naar voren om hem een kusje op zijn doorweekte haar te geven. Hij leek misschien even kapot als ik, volgens mij herstelde hij er sneller van. Alhoewel, dat kon ook komen omdst hij kapot was van geen zuurstof hebben en daarvan makkelijk kon herstellen en ik van het genot en de euforie, maar dat herstelde niet zo makkelijk als ik nu nog gevoeliger was voor elk van zijn aanrakingen dan eerst. "Het gaat prima, beter dan prima eigenlijk," zei ik tegen hem met een zacht lachje en zuchtte tevreden door het geaai over mijn borst. Ik merkte dat Louis nog een beetje kwijlde ondanks dat ik het hem constant voelde afvegen, heel veel merkte ik er niet van dus ik maakte me er ook geen zorgen over. Daarbij konden we straks altijd nog onder de douche springen mocht het nodig zijn. Ik humde zachtjes bij zijn hand door mijn haar, dat ook al weer bijna droog was, dat was ook het moment dat ik doorkreeg dat wij beiden al redelijk gekalmeerd waren. Dus duwde ik hem voorzichtig van me af en ging met moeite op mijn knieën zitten. Lang wilde ik hem niet meer laten wachten. Ik tikte hem iets onder zijn kin mijn mijn wijsvinger. "Rechtop zitten," zei ik streng, hij wist ik ook wel dat ik met rechtop niet alleen rechte rug bedoelde maar ook dat hij iets omhog op zijn knieën moest gaan zitten, anders kon ik hem mijn bedoeling niet laten zien. "Oké, je hebt twee keuzes en onthoud dat ik met beide weinig tot geen ervaring heb, in ieder geval niet bij iemand anders. Het eerste is een herhaling van net en het tweede.." Ik liet mijn hand tussen zijn benen door gaan en cirkelde lichtjes en suggestief met.mijn middelvinger over zijn kringspier, om breed en triomfantelijk te grijnzen. God, wat zou ik zijn reactie graag zien, vooral omdat ik nooit zo simpel was met andere en nieuwe dingen proberen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Het was fijn om tegen Harry aan bij te komen. Het was ook in elk geval geruststellend om te horen dat ik het niet totaal had verkloot en hij ervan leek te hebben genoten. Dat was in elk geval een flinke opluchting. Ik bleef rustig uithijgen en veegde een aantal keer mijn kwijl weg. We zaten er echt helemaal onder, maar dat kwam later hopelijk wel goed. We konden strals vast ook even douchen voor we uit eten gingen. Het was nog niet zo laat, gelukkig. Ik aaide even door zijn wilde krullen terwijl ik inmiddels flink uitgerust was. Mijn dedenmaten waren nog best wat slapjes, maar als ik dit kon doen was het goed zat. Mijn hand had net zijn borst weer berijkt toen ik hem me van zich af voelde duwen. Ik maakte een beledigd geluidje. Dat ging zomaar niet. Ik wilde direct terugkrijpen, maar toen ik zijn lichaam zag veranderen van houding deed ik dat toch maar niet. Ik bleef braaf op mijn knieen zitten en wachtte ongedudig, maar stilletjes, af wat hij in godsnaam van plan was. Het ging niet snel, maar toen zijn vinger mijn kin optilde voelde ik zijn vinger branden tegen mijn natte huid. Zijn strenge woorden zorgden er even voor dat ik een wenkbrauw optrok, maar al snel rechtte ik mijn rug en richtte ook mijn lichaam wat op, zodat ik nu op mijn knieen en onderbenen steunde in plaats van erop zat. Haast vanzelf spreidde ik ook mijn benen iets om hem net iets meer werkruimte te geven. Ik volgde elk van zijn bewegingen met pricisie en een grote nieuwsgierigheid terwijl ik langzaam kippenvel kreeg omdat ik nu pas voelde hoe koud het buiten het warme water was. Alleen mijn halve bovenbenen en mijn onderbenen lagen onderwater en dat was niet genoeg om me warm te houden. Bij zijn woorden werd ik alleen nog maar nieuwsgieriger. Toen zijn handen mijn benen raakten kwam er een zachte kreun uit mijn mond. Ik rilde nog eens, maar zodra zijn vinger mijn kringspier raakte hapte ik naar adem en had moeite mijn benen voor hem open te houden. Dit had ik nooit van hem verwacht. Dat andere ook niet, maar goed. Hij had door een aanraking me compleet weer op de rand gejaagd. Ik beet hard op mijn lip om niet direct de kamer te vullen met dierlijke geluiden. Mijn handen liet ik naar zijn haren gaan, om mezelf iets van houvast te geven. "Hazza toch. Hoe verwacht je mij daartussen te kunnen kiezen?" Mijn stem was heel zacht en extreem hees geworden. Zacht aaide ik door zijn krullen. "Maar voor dat laatste heb je me denk ik liever op handen en knieen hebben." kwam even zacht en hees uit mijn mond. Nee, mijn kreunen waren erg luid en heesmakend, maar elk woord wat nu uit mijn keel zou komen, zou een stuk zachter zijn en vooral heel hees. Ik liet een hand wat omlaag zakken om zijn gezicht te strelen. Inmiddels proefde ik bloed van mijn lip en werrd ik wel heel ongeduldig, want dit was gewoon pesten. Hij was dan nog niet zo zeker van zijn zaak, maar hij was degene die mij vanaf het eerste begi beter had kunnen doorzien dan wie dan ook, zelfs dan ikzelf en beter dan mijn moeder. "Je doet het vast geweldig, wat je ook doet, maar schiet alsjeblieft op." bracht ik half geirriteerd en half smekend uit terwijl ik door zijn haar en over zijn wang bleef strelen. Hopend dat hij snel verlichting zou geven.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik glimlachte lichtjes bij zijn beledigde geluidje en elk ander moment had ik hem maar al te graag weer terug in mijn armen genomen, maar dit keer niet als hij wilde dat ik hem hielp. De jongen had dat ook al snel door want ik voelde hem niet meer bewegen terwijl ik met wat hulp en steun van de badrand op mijn knieën kwam te zitten. In sommige delen van mijn lichaam was ik nog wat zwak, en dan met name in mijn benen, die nog wat licht natrilden. Dat werd een hel als ik straks moest opstaan. Ik wist dat Louis nieuwsgierig moest zijn, ik had hem immers niks gezegd wat ik ging doen en had hij geen idee wat ik in petto voor hem had. Vertellen deed ik ook nog niet, hij had praktisch alles op dit gebied al meegemaakt en het zou hem echt niet moeten verbazen. Zacht legde ik een vinger onder zijn kin en tikte die omhoog voor ik hem duidelijk toesprak. Ik begreep hoe dit op hem over moest komen, zo handelde ik namelijk nooit, in ieder geval niet op zo'n toon. Erg zeker was ik er niet van, ik wist niet of het aan me te merken was maar ik was echt ontzettend nerveus hierdoor. Ik was bang dat ik iets verkeerd deed of dat ik niet goed genoeg was, al deed ik mijn uiterste best om die nervositeit te verbergen en over te komen alsof ik wist wat ik deed. Met een hand wreef ik over zijn zij toen ik merkte dat hij het, logisch, wat kouder ha boven het water, in een falende poging om hem wat warmer te houden. Langzaam bracht ik mijn vrije hand tussen zijn benen en grijnsde door de zachte kreun die ik van hem te horen kreeg, dan moest ik toch ergens wat goed doen. Dat bleek nogmaals toen ik hem echt liet merken wat zijn tweede optie was en gniffelde ik zacht, om iets omhoog te komen en een kusje op zijn lippen te drukken, kon me niet schelen of er nog ergens kwijl zat, ik zat toch al onder en ik wilde mijn vriendje gewoon een kus geven. Plagend bleef ik met mijn vinger draaien en keek hem onschuldig. Hiermee had ik, of juist hij, weer het geluk dat ik aardig grote handen had en daarbij ook lange vingers, waardoor ik in principe prima geschikt was ervoor, maar die keus had ik bij hem gelegd. Ik haalde mijn schouders op bij zijn woorden, verbergend dat er een rilling over mijn ruggengraat liep door de heesheid in zijn stem. Begrijpend knikte ik bij hetgene wat Louis eraan toevoegde en beet even nadenkend op mijn lip, aan de ene kant wilde ik het enigszins bij het bekende houden maar aan de ander wilde ik hem laten zien wat ik kon en waartoe ik in staat was. En als ik hem echt op handen en knieën moest krijgen ging dat niet zo simpel in het bad, daar hadden we volgens mij de ruimte niet voor. Door de manier waarop zijn lichaam aanspande was het goed te merken dat zijn ongeduld toenam, ik wilde echt wel graag iets voor hem doen, maar ik had hier een klein duwtje in de goede richtig nodig. Ik mompelde een verontschuldiging bij zijn woorden voor ik mijn lippen naar zijn oor bracht. "Jij mag het zeggen, Lou, ik ben helemaal de jouwe. Maakt me niet uit wat je wil, ik doe het voor je," zei ik zacht, om mijn lippen kort tegen zijn nek te drukken. Met die woorden legde ik zijn lot in zijn eigen handen, ik voelde me er niet prettig bij om voor hem te kiezen en ik vond het ook fijner om door hem geleid te worden, Louis wist van dit soort dingen meer dan ik en hij was ook de enige van wie ik het wilde leren.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Harry's kusje was fijn om me weer een beetje af te leiden van zijn vingers, maar niet veel. Die maakten me met elk rondje meer en meer opgewonden en steeds meer opgewonden. Het begon heel moeilijk te worden om mezelf nog enigsinds stil te houden en aan zijn gezicht te zien was hij nog niet klaar met me. Ik smeekte hem nog een keer en sloot toen mijn ogen in de hoop mezelf beter in de hand te kunnen houden, wat averechts werkte en me alleen maar gevoeliger maakte. Zijn verontschuldiging wuifde ik weg door zacht voor zijn haren te aaiden. Zo voelde ik ook dat hij omhoog kwam. Een rilling rolde door mijn hele lichaam van opwinding toen zijn adem tegen mijn oor sloeg. Ik hapte een paar keer naar adem en liet toen toch een eerste dierlijke kreun ontsnappen bij zijn lippen in mijn nek. Hij legde nu alles in mijn handen, terwijl ik dat niet aan durfde te nemen, omdat ik niet wist hoever ik kon gaan. Mijn hersens deden het maar heel lastig met alle afleidingen die Harry me gaf. Toch wist ik mijn keuze te maken. Zacht liet ik mijn handen uit zijn haar naar zijn borsst glijden en drukte hem een stukje achteruit. "Het past net, denk ik. Wacht even, liefje." Ik schoof hem op zo'n plek dat ik dacht dat het paste en draaide me daarna om. Nu ik nog niet mijn handen had neergezet kon ik zijn handen nemen en ze op mijn heupen leggen. Zacht kneep ik even in zijn handen voor ik ze losliet en mijn handen netjes op de bodem van het bad in het water zette. Ik keek nog even grijnzend achterom naar mijn vriendje en mijn benen weer iets spreidde. Het was heel krap en ik leunde met mijn kin op de badrand, maar het paste net en zo hoefden we niet eerst te verplaatsen. Dat ging ik niet volhouden nog overleven, Ik zou zoizo uitglijden over de tegels en Harry meenemen. Dat laastste was vooral mijn grootste vrees. Gelukkig ging het net. "Heb je nog iets nodig, denk je?" vroeg ik zacht en hees, net als de andere keren dat ik sinds de wissel had gesproken. Ik wist niet of hij iets van glijmiddel ofzo wilde hebben. Zonder ging het ook prima, daarvoor was die ingang te veel gebruikt. Toch sloot die nog prima en leek in het begin altijd nog strak, maar schijn bedroog in mijn geval erg veel. Net als mijn kleine onschuldige en kinderlijke uiterlijk. Onschuldig was ik namelijk zeker niet als je erachter kwam wat ik allemaal al had gedaan in mijn leven. Ik bewoog toch enigsinds nerveus en ongeduldig met mijn achterste. Dit was me maar weinig gebeurt... Een keer nog maar van een ander. Daarbij zou dit de eerste keer zijn dat Harry me echt onderhanden zou nemen, de eerste keer dat hij iemand onderhanden zou nemen. Ik voelde me zowel vereerd als gespannen. Mijn lichaam loog niet, zeker niet op dit vlak en ik wilde niet dat hij zich onzeker zou voelen als de eerste keer lastig, onhandig of niet heel goed zou gaan. Toch had hij tot op dit punt mijn lichaam zo magisch weten te bespelen, zelfs met dit plotse idee leek hij veel meer van dit alles te weten dan hij mij voorhield. Ik wilde graag weten wat hij in huis had en natuurlijk zou ik hem helpen als ik dat kon en hij het nodig had... Al had ik het gevoel van niet. Toch mocht hij wel beginnen, want anders kon ik er ook een aantal flink scherpe woorden uitgooien door irritatie van ongeduld. Ik drukte mijn kont nog iets verder naar achter, zonder zijn lichaam te raken, om hem aan te moedigen te handelen, voor ik weet terug in mijn positie ging om hem ruimte daartoe te geven.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het geaai door mijn haar liet me opgelucht zuchten, hij nam me dan in ieder geval niet heel erg kwalijk, daar ging het om. Door mijn twijfels over wat ik precies moest doen kwam ik in dezelfde positie als Louis te zitten zodat ik heel zacht mijn voorstel in zijn oor kon fluisteren. Ik grijnsde bij zijn reactie en drukte teder een kusje in zijn nek, waar ik ook een hele leuke reactie van kreeg. Het was goed om te weten dat ik dit effect op hem kon hebben en de enige was die de kans kreeg om hem zo te laten voelen, in mijn ogen was dat heel wat. De jongen had ook stukken meer ervaring dan ik en voelde het voor mij veiliger om hem dan de leiding te geven, aangezien ik wel wat wist, maar dat was negen van de tien keer een ongeveer, net zoals dat ik ongeveer wist wat hij fijn vond. Braaf ging ik wat achteruit zitten toen hij me wat duwde, om mijn handen terug te trekken en die in elkaar te vouwen op mijn schoot. Al luisterend probeerde ik mee te krijgen wat hij deed maar ik werd er niet helemaal wijs uit, tot ik zijn warme handen om de mijne voelde en zijn bewegingen volgde, waardoor ze op zijn heupen kwamen te liggen. Ik glimlachte even bij het kneepje in mijn handen voor hij ze losliet en ik met mijn vingertoppen zijn rondingen volgde terwijl ik wachtte tot hij stevig genoeg stond en ik echt iets kon gaan doen. Kort beet ik op mijn lip toen ik hem zijn benen verder voelde spreidden en schudde mijn hoofd bij zijn zachte vraag. Het water zou het meeste werk doen en anders zou ik nog op zoek gaan naar iets om te helpen, al had ik geen idee waar aangezien het enige deel dat ik van de hotelkamer kende de muur en het bad was. Ik haalde even diep adem bij zijn ongeduldige beweging en boog me voorover om kusjes op zijn ruggengraat te drukken naar beneden, nog steeds zo zenuwachtig als wat. Een zacht gehum sloeg tegen zijn huid toen hij zich iets naar achter drukte, als teken dat ik echt mijn best deed. Ik haalde mijn lippen van zijn huid af en bracht daarna heel voorzichtig, alsof Louis breekbaar was, een vinger bij hem naar binnen. Voor mij voelde dit heel vreemd omdat ik zelden deed, en dan was et echt niet bij een ander. Toch probeerde ik er het beste van te maken en bewoog mijn vinger enigszins rustig in hem rond om hem nog iets uit te rekken voor ik iets anders deed. Dat nam niet weg dat ik niet alvast de hoek van zijn prostaat kon vinden, wat handig kon zijn als ik vond dat ik verder met hem kon gaan, al mocht hij ook zelf zijn tempo aangeven als hij dat wilde. Het was voor hem vast ook wel even geleden, dan was dit voor ons beide wat onwennig. Na even dacht ik dat ik wel een tweede vinger kon toevoegen en deed dat met de grootste zorg, een verkeerd geluid van zijn kant en ik hield gelijk op. Het tempo voerde ik ook langzaam op en zo zou ik doorgaan tot hij meer van me wilde, of dat nou de snelheid of een extra vinger was. Hier was het echt heel duidelijk dat ik een groentje was en amper een idee had van wat ik deed, hoe erg ik ook mijn best deed hem datzelfde genot te geven als hij mij had gegeven. Plots grijnsde ik breed door een idee dat op was komen zetten, dat zou iets zijn dat Louis echt nooit van me zou verwachten, al zou ik dat pas in werking zetten als hij goed op gang was en de kracht niet eens meer had om te denken, en gezien ik al gemerkt en gevoeld had hoe ver hij was ging dat niet veel kosten.


    Because I love him, do I need another reason?