• Love is Love.


    We all have a choice: To live, or to exist...


    You fall in love with a person, not a gender.

    Dit topic is eerder gestart door Ashey, alle rechten gaan dan ook dan haar.


    Stel je voor; een wereld waarin mannen niet op mannen mogen vallen, en vrouwen niet op vrouwen. Waarom dan niet? Dat weet niemand. Mensen in die wereld gaan liever dood dan dat ze laten zien wie ze werkelijk zijn, omdat ze hoe dan ook toch nooit geaccepteerd zullen worden, want zij zijn anders, zij zijn "handlangers van de duivel" volgens sommige religies. Ze vallen op het zelfde geslacht. Wat maakt het uit? Als je maar gelukkig bent, toch? Nee, zo werkt het niet meer. Het is zelfs strafbaar om te houden van wie je houd. Als je al niet eens meer normaal verliefd mag zijn, waar moeten we met deze wrede wereld vol met haat dan naar toe? Wat komt er van terecht? Niks. Die mensen word hun leven zó zuur gemaakt, dat ze op een gegeven moment zelfs liever dood willen, dat is wat er gebeurd vanwege de "anti-gay wet". Het maakt de hele wereld kapot. Maar boeit het ze? Nee, zolang zij hun gang maar kunnen gaan. Maar wat nou als dat niet alleen een voorstelling is, als je echt in die wereld leeft, net zoals de jongens van One Directon en 5 Seconds of Summer? Wat moet je dan? Je geliefde zomaar opgeven? Of doorvechten tot het bittere eind, en dat je alsnog neergeknald word? Terug vechten? Nee, dat heeft allemaal geen zin. Uit elkaar ga je toch wel in zo'n wrede wereld, vol met haat. Wat doen de jongens? Misschien niet de verstandigste keus, maar ze gaan gewoon door met hun leven, samen, als stel. In de hoop dat niemand er wat van merkt. Maar wat als ze het merken, en ook zij zo tot waanzin worden gedreven, en niet eens meer over straat kunnen zonder uitgescholden te worden, en zelfs haat-mail krijgen, en niet eens meer veilig voor de haat zijn in hun eigen huis? Wat kunnen ze er nog tegen doen?

    Love doesn't know gender, only happiness.

    Love isn't perfect.
    Love is overcoming obstacles,
    Facing challenges,
    Fighting to be together.
    Holding on, and never letting go.
    Love is realizing that every hour,
    Every minute,
    Every second,
    it was worth it,
    Because you did it together.


    • Rollen •
    • Harry Edward Styles • Shinohara
    • Louis William Tomlinson • DanielInTheDen
    • Liam James Payne •
    • Zayn Javadd Malik •
    • [R] Niall James Horan • Unpredictable
    • Luke Robert Hemmings • UnpredictabIe
    • Ashton Fletcher Irwin • Ashey
    • Michael Gordon Clifford • Shuck
    • Calum Thomas Hood • Schuld
    • Quinn Beckord 'Beck' Doherty • aestivate


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Alleen Shinohara of Ashey maken nieuwe topics aan.


    Koppels:
    Niall & Quinn
    Michael & Ashton
    Calum & Luke
    Louis & Harry

    Begin:
    Het is zomervakantie, en iedereen heeft hun verdiende tijd vrij gekregen. Sommigen hebben hun koffers al gepakt en staan de trappelen om op vakantie te gaan, naar een plek waar niemand ze kent, terwijl anderen hun vakantie liever thuis vieren, waar het veilig en bekend is. Sommigen zijn allang op hun plek van bestemming en genieten met volle teugen van hun rust, terwijl anderen nog even moeten wachten en nog in de auto, het vliegtuig op zelfs op de boot zitten. Hoe dan ook, iedereen probeert er het beste van te maken in die zes weken van vrijheid, al is dat soms nog best lastig in de wereld waarin ze leven.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 0:32 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Ik bleef ongeduldig op handen en knieen wachten, terwijl toch ook bij mij de spanning toesloeg. Zo had ik veel vaker gezeten, maar niet hiervoor en zeker niet voor mijn vriendje. Voor hem was dit misschien wek spannend omdat het de eerste keer was, maar ondanks dat ik zo'n beetje alles opdit gebied al had ondergaan, vond ik dit ook erg spannend. Nog nooit had ik zoiets uit liefde gekregen. Eigenlijk alles wat Harry me gaf had toch een ander gevoel en een andere ondertoon dan wat ik voor hem had gekregen. Toch werd ik nu langzaam ongeduldig en probeerde hem wat aan te moedigen. Dat resulteerde in een kus op mijn rug en een gehum die de rilling deed voortzetten. Ik wist door weer hard op mijn lip te bijten het kreunen te vermijden, maar alles was voor niets toen hij heel langzaam en voorzichtig een lange dunne vinger naar binnen bracht. Een lange dierlijke kreun kwam uit mijn longen zetten. Zijn zachte en liefdevolle manier deed me kronkelen van genot, voor zover dat kon in het krappe bad en mijn ene kreun vloeide over in de volgende. Toen hij over mijn prostaat ging hapte ik wilde naar adem, maar vond geen lucht. Het geweldige gevoel was snel weer over, maar dat betekende niet dat ik niet van de rest van zijn handelingen enorm genoot. Het ging er bij mij echt niet in dat dit zijn eerste keer was, hij deed dit zo goed. Zelf kon ik het eigenlijk niet en zeker ook niet bij mezelf. Daar waren mijn handen en vingers gewoon te klein en te kort voor. Daar had ik echt een speeltje voor nodig, maar hij leek er perfect bij te kunnen. De warmte was nog wel het fijnste ervan. Ondanks dat het even geleden was dat mijn ingang was gebruikt, voelde dit alleen maar goed, en toen hij een tweede vinger toevoegde werden mijn kreunen alleen maar harder en probeerde ik zo te kronkelen dat zijn vingers mijn prostaat weer zouden raken. Inmiddels was er maar weinig over van mijn normale zelf. De dierlijke kreunen gingen mee op zijn tempo en ik kronkelde van genot onder zijn verrassend meesterlijke had. Toch had ik een aanmerking voor ik echt mijn menselijkheid helemaal verloor. "Ik ben echt niet zo breekbaar, lief. Je doet het geweldig, maar voorzichtig hoef je echt niet te zijn." Het kwam er met horten en stoten hees uit tussen mijn gekreun door. Hij had me echt heel totaal in zijn macht en het zou niet lang meer duren of hij jaagde me over de rand. Hij zou een paar keer mijn prostaat moeten raken en dit alles was afgelopen. Hoe graag ik voor hem het vol wilde houden, mijn lichaam reageerde gewoon te heftig op alles wat hij deed om mezelf in de hand te kunnen houden. Mijn ogen waren gesloten, mijn hoofd leunde op de badrand en al mijn kracht had ik nodig om mezelf staande te houden en niet te snel te komen. Denken ging niet meer, er droop weer kwijl uit mijn open mond en ik zou medelijden hebben met de buren vanwege mijn volume als ik niet zo compleet overspoelt werd door genot. Ik was als boter in Harry's handen en het kon me allemaal niets meer schelen, als hij me maar niet zo zou laten zitten. Dat zou ik hem echt niet vergeven. Waarschijnlijkwel, maar goed. Nu was ik trillend en kronkelend compleet onderdanig aan zijn ideeen en handelingen, zonder een eigen wil of gedachten. Daar had ik echt de kracht niet meer voor.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 11:06 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Louis wist wel hoe dit in zijn werk ging dus volgde ik gewoon en probeerde wat dingen uit. Ik merkte het snel genoeg als hij het fijn of niet vond. Toch deed ik automatisch voorzichtig met hem, niet wetende hoe ver ik kon gaan, al gaf zijn kreun toen ik de eerste vinger bij hem binnenbracht wel aan dat hij meer kon en wilde hebben. Dat ging ik hem ook geven, terwijl ik voor mezelf nog een beetje uitzocht hoe of wat. Ik wist wat ik bij mezelf fijn vond en dan kon het volgens mij geen kwaad om uit te testen of hij dat ook vond. Ik grijnsde breed bij het horen van zijn gehap naar adem, dan moest ik wel goed zitten. Daarom koos ik ervoor om al redelijk snel er een tweede vinger bij te halen en het tempo iets hoger voor hem te leggen, als ik op deze manier zijn prostaat nogmaals kon raken moest ik een hele goede reactie krijgen. Het nadeel was alleen dat ik de juiste hoek was kwijtgeraakt en die weer opnieuw moest zoeken, al hielp het wel mee dat Louis zo meebewoog dat ik vanzelf weer die hoek terug kreeg. Ik was in ieder geval blij dat hij hoorbaar genoot en ik hier toch iets beter in was dan ik zelf had gedacht. Dat was goed om te weten, dan kon het tenminste voor herhaling vatbaar zijn als hij dat wilde. Dan was ik er ook best voor in om nieuwe dingen te proberen hiermee zonder verder te gaan dan dat. Het was te voelen dat de jongen trilde op zijn armen en benen en dat ik niet veel meer hoefde te doen om hem te laten komen, dus voerde ik mijn tempo nog net iets hoger op. Plagen zou ik waarschijnlijk niet meer doen, dat was wreed met hem in deze staat en daarbij zou ik dat de volgende keer drie keer zo hard terug krijgen, dat wist ik zeker. Ik maakte een instemmend geluidje bij zijn moeizaam uitgebrachte woorden en liet mijn vingers weer sneller te werk gaan. Zo liet ik ook mijn voorzichtigheid langzaam varen en behandelde hem ruwer dan ik ooit had gedaan, aangezien ik altijd als de dood was om hem pijn te doen. Ik besloot daarom ook toch te doen wat ik eerder in gedachten had, al had ik geen idee hoe Louis of zijn lichaam erop zou reageren. Uit het niets kromde ik mijn vingers in hem waardoor ze een soort schrapende beweging maakten, waarna ik ze uit hem haalde. Ik verwachtte wel een geïrriteerde of klagende reactie dus ging ik snel door. Ik haalde nogmaals diep adem en gniffelde nerveus voor ik naar voren boog en met het puntje van mijn tong over zijn kringspier draaide. Om eerlijk te zijn wist ik niet precies wat ik deed en of het überhaupt het waard was, maar ik was nieuwsgierig naar het effect dat het op hem zou hebben, anders zou ik heel snel terugtrekken en erdergaan waar ik eerder mee bezig was. Het lag aan Louis of ik hiermee wat verder ging of compleet ophield, dit ging immers om zijn genot en niet om mijn experimentele acties. Mijn handen hield ik stevig op zijn heupen om ervoor te zorgen dat hij niet ineens in elkaar kon klappen als hij schrok of iets dergelijks. Daarbij zou het voor hem ook niet zo prettig zijn als hij zijn evenwicht verloor en ergens tegenaan kwam wat ik niet voorzien had. Anders ging ik zo gewoon rustig door met mijn tong tot ik een bevestigende of weigerende reactie kreeg.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Het was heerlijk dat Harry sneller ging dan eerst, maar nogsteeds wist hij mijn prostaat niet nog eens te raken en was hij nogsteeds heel erg voorzichtig. Hij wilde me waarschijnlijk geen pijn doen, maar ik was minder breekbaar dan hij dacht. Net na mijn moeilijk uitgebrachte woorden raakte hij hard en ruwer dan hij ooit was geweest mijn prostaat. Mijn lichaam klapte zich dubbel en ik zakte van puur genot bijna door mijn nu al trillende armen terwijl een kreun die meer op een grom van een korse leeuw leek dan op enig geluid wat een mens hoorde te kunnen maken. Ik ging zo op in het pure genot wat in golven over me heen kwam elke keer als hij mijn prostaat raakte, dat ik schrok toen hij plots zijn vingers kromde. Een vreemd soort piep kwam er uit mijn mond, die overging in een verontwaardigde grom toen hij zijn vingers uit me haalde. Hij was echt nog lang niet klaar met me. Mooi niet. Ik heeg iets uit met mijn tong een stukje uit mijn mond, afwachtend wat er ging gebeuren. Harry stelde niet teleur, maar liet me toch erg schrikken. Nog nooit was dit me gebeurt, al had ik het wel eens bij anderen gedaan. Ik beet van verrassing bijna mijn tong eraf, doordat mijn kin tegen de badrand klapte, en liet een flinke kreun gaan. Dit voelde echt bijna nog beter dan zijn bewerking van mijn prostaat. Mijn armen trilden heel erg en het gekronkel wer alleen maar erger. Ik vond het zeker niet erg om als proefkonijn voor Harry te spelen met uittesten wat hij durfde en wat nog niet. Ik was nu zo dichtbij dat wat hij nu nog flikte, ik echt zou klaarkomen bij zijn volgende actie. Zelfs als hij dit nog heel even zou doen was hij me ook kwijt. "Ow god!" kwam er uit mijn mond als laatste verstaanbare wat ik nog kon uitbrengen, en het was haast instinctief, want mijn hersens waren inmiddels pudding. Ik kon het ook niet langer meer aan om op mijn handen te steunen. Ik zakte door mijn armen en leunde op mijn onderarmen om niet met mijn hoofd op de bodem te klappen. Toch bleven luide dierlijke geluiden uit mijn keel komen met mijn ogen gesloten en mijn tong een stukje uit mijn mond. Ik was echt compleet van de kaart. Met nog een rondje van zijn tong knapte er iets in me. Een extreme hoeveelheid extase, meer dan ik ooit had gevoelt, kwam over me heen en ik gilde zijn naam uit terwijl ik harder klaarkwam dan ik in een hele lange tijd was klaargekomen... Misschien zelfs harder dan ooit. Ondanks zijn hand op mijn heup stortte ik compleet in. Mijn kont zakte op mijn voeten en mijn hoofd in het water op mijn armen. Het was dat ik moest bewegen om te ademen, anders was ik echt zo blijven liggen. Ik kieperde mezelf met veel moeite achterover, tegen Harry aan en bleef uithijgen. Mijn ogen had ik nogsteeds gesloten en mijn tong hield nogsteeds uit mijn mond. Nee, hiervan zou ik niet zo makkelijk herstellen. Al zouden we misschien wel uit een bad moeten komen waar nu zaad in dreef. Toch kon ik nu echt niet me ertoe zetten om te bewegen. Ik kon het ook echt niet. Al mijn krachten waren vervlogen en het enige wat ik nog kon was nagenieten van het extreem fijne gevoel wat mijn vriendje me had gegeven en uithijgen, want echt ademgehaald had ik niet meer gedaan sinds hij was begonnen, alleen sporadisch een hap lucht, maar meer ook niet en dat eiste zijn tol nu duidelijk.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Naar aanleiding van zijn woorden liet ik met enige tegenzin mijn voorzichtige aanpak voor wat het was en begon Louis iets minder zacht en wat ruwer te behandelen. Dat wierp meteen vruchten af toen ik hem dubbel voelde klappen en zijn luide kreun die volgde. Dat was voor mij het teken dat ik weer goed zat en begon op mijn nieuwe ruwere manier constant genadeloos zijn prostaat te raken met mijn vingers, en hard ook. Niet te hard zodat het geen pijn ging doen, maar hard genoeg om hem te laten blijven sidderen van genot. Hij leek er in ieder geval geen bezwaar op te hebben, dus ging ik net zo lang door. Het was maar goed dat ik voor mezelf zijn kreunen buiten kon sluiten en me focuste op wat ik deed, anders werd dit een soort eindeloze cirkel. Niet dat ik het niet heerlijk vond om door hem onder handen genomen te worden, maar genoeg was genoeg en mijn lichaam was al bijna ingestort van een keer komen. Ik glimlachte om de piep die hij liet horen bij het gekrom van mijn vingers, om verontschuldigend over zijn been te aaien toen het geluid verontwaardigd werd. Het was logisch dat Louis zo reageerde, al zou hij het meteen goedgemaakt krijgen. Mijn tong liet ik om zijn ingang cirkelen, ik twijfelde heel even of ik het juiste wel deed bij de schok die door hem heen ging, maar werd al snel gerustgesteld door de kreun die volgde. Aangemoedigd door die geluiden ging ik iets sneller en liet mijn tong af en toe ook in hem cirkelen. Vandaag alleen al was ik veel verder gegaan met hem dan ik ooit in een keer had gedaan, aangezien ik het type was dat hele kleine stapjes maakte op dit gebied. En dan met wat ik hem toeliet om te doen en wat ik zelf deed, tot nu toe had ik er absoluut geen spijt van. Er schoot een rilling door me heen dankzij zijn woorden en ik deed zo mogelijk nog beter mijn beter mijn best voor hem. Ik merkte dat hij door zijn armen heen zakte, dus zat Louis echt op het randje en had hij zo goed als niks meer nodig. Toch kon ik het niet laten om hem daarbij alsnog een handje te helpen door mijn tong een keer volledig bij hem te brengen, om vlug erna terug te trekken toen de jongen met een gil van mijn naam kwam en licht uit te hijgen. Ik had namelijk een beetje lucht tekort gehad door mijn handelingen om hem zo veel mogelijk te plezieren. Het duurde niet lang voor ik een uitgeputte Louis tegen me aan had liggen, ik sloeg een arm om zijn middel en veegde mijn mond af aan de rug van mijn vrije had, om een kusje op zijn voorhoofd te drukken. Zo op mijn knieën zat het niet heel gemakkelijk maar ik deed het met liefde als hij even wilde blijven liggen, wat zeker het geval was als ik zijn gehijg hoorde. Ik aaide zacht over zijn borst en wachtte heel geduldig tot Louis zijn adem weer een beetje terug had. "Hoe deed ik het?" vroeg ik hem zachtjes, nog steeds een beetje onzeker over zijn mening. Waarschijnlijk sloeg het compleet nergens op dat ik me zo voelde maar ik wikde graag bevestiging van zijn kant. Ik trok hem iets dichter tegen me aan en leunde met mijn hoofd op zijn schouder. Als hij enigszins was bijgekomen moesten we toch echt onder de douche springen, ik voelde me plakkerig en wilde heel graag alles van me af krijgen als we nog uit eten gingen. Uiteraard niet zonder hem, want ik had geen zin om hem voor de komende tijd meer dan vijf seconden los te laten. Nu kon ik tenminste bij hem hangen, dan nam ik het er ook echt van.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Nog nooit had ik zo veel genot door mijn lichaam voelen stromen dan dat ik nu voelde. Het was daarom ook nog best lastig om mezelf te bescchermen van de verdrinkingsdood, omdat ik mijn ledematen niet eens meer voelde door de hoeveelheid extase en euforie in mijn lichaam. Toch wist ik mezelf tegen hem aan te leggen. Ondanks dat mijn benen nu raar opgevouwen lagen, lag dit toch heel erg prettig. Later zou ik daar wel last van krijgen, maar nu probeerde ik in elk geval mijn ademhaling onder controle te krijgen, het kwijlen te stoppen en mijn hart niet meer op een dodelijk hoog tempo te laten slaan. Harry's armen om me heen hielpen bij het kalmeren van mijn lichaam, zonder het fantastische gevoel wat hij me had gegeven iets te verminderen. Zijn kusje deed me zacht glimlachen, al heeg ik nogsteeds vrij heftig. Alles was voor mij nogsteeds een beetje in een waas, maar zijn woorden kwamen wel binnen. Toch duurde het even voor ik in staat was mijn tong terug in mijn mond te leggen en te antwoorden zonder alleen maar puddingbrein wartaal uit te slaan. "Geweldig. Je hebt dit echt niet eerder gedaan?" heeg ik een beetje plagerig, maar vooral oprecht verrast. Hij had me verrast met hoe verbazingwekkend goed en ervaren hij had gehandelt. Het leek echt of hij wist wat hij deed. Ik aaide zeer zwakjes over zijn arm, want mijn kracht had ik nogsteeds niet terug. Dat zou echt nog wel even duren. Vroeger kon ik dit 4 keer op een dag doen, maar dat was even geleden en die gaven me gecombineerd nog verre van het gevoel van wat Harry me hier had gegeven. Ik bleef zacht over zijn arm aaien terwijl mijn hartslag en ademhaling langzaam rustiger werden. "Ik hou van je. Zo enorm veel." zei ik zachtjes voor ik een kusje op zijn dichtstbijzijnde schouder drukte. Ik meende dit echt serieus, al zei ik het veels te weinig. Nu kon het over het algemeen niet in het openbaar, maar ook als we samen waren zonder dat iemand erbij was vergat ik het vaker dan eens, net als dat hij blind was. Langzaam kreeg ik mijn kracht terug. Gelukkig bleef het geweldige gevoel steken, waarvan ik hopelijk nog lang van kon genieten. Het leek wel of zijn armen het in mijn lichaam gevangen hielden, waar je me zeker niet over hoorde klagen. Toch begon ik nu wel me wat vies en kleverig te voelen. Mijn ademhaling was inmiddels weer rustig en mijn hartslag was rustig genoeg, terwijl zijn huid heerlijk warm tegen de mijne voelde. Langzaam stak ik een hand uit naar de kraan om de douche aan te zetten met lekker warm schoon water. Al snel regende het warme water op ons neer en was ik zeker genoeg om de stop uit het bad te trekken, zodat het vuile water weg kon spoelen. Ik zag in een klein nisje kleine flesjes shampoo en badschuim staan, waarvan een flesje al open was. Die had hij vast gebruikt voor zijn bubbelbad, wat nu door het putje spoelde. Ik draaide me om, zodat ik mijn benen weer uit kon strekken en Harry aan kon kijken. Het bad was klein, maar groot zat om tegenover elkaar te zitten. Ik pakte het flesje zeep en deed wat op mijn hand om daarna voorover te buigen om mijn handen op zijn borst te leggen en hem in te zepen met kleine zachte rondjes van mijn handen. Straks moesten we echt gaan staan, maar hoe langer ik dat kon uitstellen, hoe beter, want ik vertrouwde mijn benen echt nog niet.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Met enig ongemak probeerde ik mijn positie te veranderen nadat hij al even tegen me aan lag, dit was toch niet zo fijn voor mijn knieën. Het lukte me om te draaien zonder Louis los te laten, zodat ik wat comfortabeler zat met hem tussen mijn benen in. Ik hield hem stevig vast en neuriede zacht hetzelfde melodietje als toen hij sliep, om met mijn vingers licht over zijn snel rijzende en dalende borstkas te gaan. Nu had ik alle geduld om te wachten tot het wat beter met hem ging, alle fustratie was er toch uit en ik was van plan om dat nog voor een tijdje zo te houden. Nadat ik zacht mijn lippen op zijn voorhoofd had gedrukt stelde ik een wat onzekere vraag, waar ik toch graag antwoord op kreeg. Dat kostte wat tijd maar uiteindelijk gniffelde ik er om, om mijn lippen dicht bij zijn oor te brengen en dezelfde plagerige toon op te zetten als die Louis had gebruikt. "Wie zal het zeggen? Ik weet in ieder geval wel dat fantaseren enorm helpt," zei ik zacht en drukte een kusje op zijn wang. Ik schoof nog net iets verder achteruit om de steun van het bad tegen mijn rug aan te krijgen. Een liefdevolle glimlach krulde mijn mondhoeken omhoog door zijn aaien over mijn arm en zuchtte even. Soms besefte ik me weer wat ik voor geluk ik had met een jongen als hij en dat ik dankbaar mocht zijn dat we nog niet ontdekt waren, dus genoot ik echt van elk moment dat we hadden. Die glimlach werd een stuk breder door zijn woorden. "Ik hou ook van jou, Boo, meer dan je denkt," zei ik, om mijn hoofd in zijn hals te verstoppen en daar mijn lippen tegenaan te drukken. De warmte die van hem af kwam was heerlijk nu het water langzaam koud werd en die warmte ging ik niet zonder slag of stoot opgeven. Wel had ik opgemerkt dat Louis zijn ademhaling zo goed als normaal leek, waar ik blij mee was, dan hoefde ik me daar ook geen zorgen om te komen. Een verrastte piep rolde over mijn lippen toen ik plots warm water op me neer voelde kletteren. Mijn net droge haar hing al snel weer in lange natte slierten om mijn gezicht, waardoor ik een geïrriteerd geluid maakte. Met lange krullen als de mijne duurde het namelijk wel even voor het droog was, al wist ik dat dit nodig was om alle viezigheid van ons af te krijgen. Ik legde me er maar bij, al vond ik het niet zo dat ik Louis uit mijn armen verloor. In stilte luisterde ik naar wat hij allemaal aan het doen was, ik kon wel gokken wat. Ergens had ik nog een vraag voor hem op mijn tong branden, maar ik kon zo niet zeker of het gepast was om het te vragen of dat het privé was, nieuwsgierig als ij was stelde ik namelijk wel vaker hele ongepaste vragen waardoor ik in de problemen kwam. En als ik het toch niet durfde te vragen zag hij het wel dat er iets was, dat zag hij altijd. Een tevreden gehum kwam uit mijn keel bij het gevoel van zijn handen die over mijn borst gingen, zijn zachte kleine handen waren altijd fijn om op mijn huid te hebben. Als hij wilde dat we echt schoon werden moesten we zo opstaan en als hij dan nog niet zelf stevig kon staan hield ik hem met alle liefde omhoog houden.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Ik voelde Harry onder me schrikken toen ik de douche aanzette. Zacht bleef ik over zijn arm aaien in de hoop dat hij snel weer zou kalmeren. Ook kwam er een geirriteerd geluid uit Harry zijn mond, maar toch zette ik de douche echt niet uit. Normaal zou ik het doen, maar we waren nu allebei flink vies, dus het zou wel moeten voor we gingen eten. Ik kroop met veel tegenzin uit zijn armen en ging tegenover hem zitten om hem zo in te zepen. Ik pakte rustig wat zeep en begon het over zijn sterke borst uit te smeren. Het was fijn om te voelen hoe zijn spieren onder mijn handen ontspanden... Dat deden ze alleen niet genoeg, waardoor ik opkeek naar zijn gezicht. Daar zag ik aan de ene kant een tevreden glimlach, maar ook dat iets hem dwars zat. Het gebeurde wel vaker dat hij nieuwsgierig naar iets was, maar hij het niet durfde te vragen. Eigenlijk vond ik het wel schattig. Zacht werkte ik naar boven tot ik een van mijn handen op zijn wang wist te schuiven. "Wat is er, lieverd? Je weet toch dat je me altijd alles kan vragen." zei ik met een scheve glimlach voor ik een zacht kusje van zijn lippen stal. Ik kon het toch echt niet laten. Mijn handen gingen intussen verder het inzepen van zijn heerlijke lichaam. Ooit zou ik die onderhanden mogen nemen en met dat vooruitzicht maakte het me al niets uit wanneer het was. Zeker niet als ik voor de rest, al was het alleen binnenshuis, gewoon tegen hem aan kon hangen en kon kleffen met hem zonder dat hij er problemen mee had. Hij was van mij en nu had ik de tijd om dat eens flink uit te buiten... Voor zover hij dat toeliet. Ik zou echt nooit iets doen wat hij niet wilde, en zeker niet express, en als het gebeurde, of als ik zelfs al dacht dat het gebeurde, voelde ik me direct extreem schuldig. Gelukkig leek dat er nu zeker niet op, hij leek alleen erg nieuwsgierig, en ik wilde graag weten waarom. Ik was namelijk een nog veel groter nieuwsgierig aagje dan hij, maar vaak merkte je dat niet, omdat ik vaak dingen al wist van mijn 'jonge jaren'. Nu was ik wat volwassener, maar nogsteeds wel een kleuter diep van binnen. Nu gaf ik dan wel les aan groep 3, zeker thuis was ik minder volwassen dan die kinderen. Harry kon dat weten, beter dan wie dan ook... Misschien mijn moeder, die wist hoe ik als klein jongetje was, maar goed. Ik trok hem iets dichterbij, zodat we samen onder de straal zaten, maar dat ik toch met mijn dikke bips lekker tussen zijn benen genestelt zat. Zo zat ik toch een stuk beter, al zouden we zo op moeten staan. Toch was ik nogsteeds bang om door mijn benen te zakken, want die voelde ik nogsteeds alleen wat tintelen. Stomme langzaam herstellende ledematen. Nu was het wel dat ik me nogsteeds bijna net zo geweldig voelde als net nadat hij klaar was met mij afhandelen, dus naast mijn hartslag en ademhaling was ik nog niets herstelt, maar toch. Mijn handen hoefden dan niet zo sterk te zijn nu, maar het zou wel handig zijn om te kunnen staan. "Schatje, kan je zo gaan staan? Dan kan ik de rest van je ook schoonmaken." zei ik met een scheve grijns voor ik nog een kusje van zijn lippen stal en een zacht kneepje in zijn prachtige kontje kneep.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Kinderachtig pruilde ik even om mijn natte haar, om te zuchten en het maar met een hand uit mijn gezicht te schuiven. Dat vond ik nog niet zo erg, wat ik wel erg vond was dat mijn armen opeens wel heel leeg voelde en ik zijn warmte tegen me aan kwijt was. Al maakte het feit dat ik niet lang daarna zijn handen zacht over mijn bovenlichaam voelde het weer soort van goed. Natuurlijk had ik Louis liever dichter bij me, maar als we dan toch schoon moesten worden was het nog altijd beter als hij het voor me deed. De vraag die ik al een tijdje voor hem had leidde me wel af van wat er om me heen gebeurde en peinsde ik erover om mijn gedachten hardop uit te spreken of het toch maar voor mezelf te houden. Al nadenkend en zacht hummend om zijn aanrakingen had ik niet door dat zijn handen naar boven gingen en keek dus met grote oogjes op omdat het even duurde voor ik zijn hand op mijn wang voelde. Ik beet op mijn lip bij zijn woorden, die had ik ergens zien aankomen, volgens mij was ik een open boek voor de jongen, al wilde ik dat soms niet. Ik glimlachte zwakjes naar hem en werd licht rood. "Weet ik wel, ik vroeg me gewoon af waar je nou precies over droomde. Ik bedoel, ik weet de grote lijnen, maar je zei sommige dingen waar ik echt niet wijs uit werd." Ik haalde mijn schouders op en werd nog iets roder, al kon ik het niet laten om te glimlachen door zijn kusje. Daarom vroeg ik niet graag dingen, ik schaamde me al snel kapot erom, of het nou een vraag als deze was of een hele onschuldige. Ik wist wel dat hij ook nieuwsgierig was naar wat er in me omging, op dat vlak was hij erger dan ik, Louis had dan ook nooit enige twijfel om zijn vragen te stellen, waardoor hij vaker het antwoord kreeg waarnaar hij zocht dan ik, omdat ik het simpelweg niet vroeg. Voor nu liet ik hem me rustig inzepen tot hij anders zei of dat de rollen omgedraaid moesten worden. Het verbaasde me meer dan eens als ik met mijn handen op die of welke manier dan ook over zijn lichaam ging op hoeveel manieren hij kleiner was dan ik, als ik gewoon met hem praatte of iets dergelijks had ik altijd het gevoel alsof dat andersom was. Nou maakte zijn karakter dat ook een beetje maar toch, het klopte niet in mijn ogen, hoe vaak hij zich ook tegen me aan nestelde zoals alleen iemand die niet in de buurt kwam van je eigen lengte dat kon. Dan vroeg ik me af hoe dat eruit zag, als mensen ons twee gewoon over straat zagen lopen, hoe dat verschil tussen ons nou precies zat. Door mijn gedachten merkte ik niet eens dat hij dichter naar me toe geschoven zat, tot ik zijn woorden hoorde. Ik knikte gehoorzaam, blij met het kusje dat ik eerst kreeg, om een verrast geluidje te laten horen toen hij in mijn kont kneep. Verontwaardigd keek ik Louis aan, of deed er een poging toe, en schudde mijn hoofd voor ik wat wankel opstond. Mijn benen werkten nog niet helemaal naar behoren en het was hier redelijk glad, dus zocht ik voor de zekerheid met een hand steun bij de muur. Ik voelde nooit zo prettig als ik zo moest staan, wetende dat ik bekeken werd en zonder de bescherming van nog enigszins opgekruld zitten, dan kreeg ik de neiging om mezelf ergens mee te bedekken terwijl dat pure onzin was. Louis had me vaak genoeg naakt gezien en meer dan dat, dan zou ik ondertussen wel over die angst heen moeten zijn zou je denken. Ik was een apart geval, op meerdere vlakken trouwens, maar dat hoorde bij me en ik moest er maar mee leren leven.


    Because I love him, do I need another reason?

    • Kit » Shuck. Sorry voor mijn afwezigheid, ik was op vakantie. Ik zal morgen proberen te schrijven. •


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Louis Tomlinson
    Bij mijn vraag zag ik dezelfde uitdrukking op Harry's gezicht die hij altijd kreeg als ik hem weer eens doorzag. Zijn rode wangetjes waren heel schattig, maar het duurde niet lang voor ik veel roder bloosde dan hij, omdat ik me best schaamde voor mijn droom. Zeker omdat dat dit had veroorzaakt en omdat ik blijkbaar oom nog best duidelijk was geweest met wat er gebeurde. Het was niet dat ik spijt had van wat er net was gebeurt, maar ik had liever gehad dat het anders, wat romantischer, was gelopen. Ik gaf hem een zacht kusje om hem in elk geval gerust te stellen dat ik niet boos was. Ik kon nooit boos op hem zijn, nooit. Nadat ik terugtrok ging ik verder met hem inzepen. Een zachte zucht verliet mijn mond en ik begon aan mijn verhaal. "Nou goed. Ik mijn droom gingen we verder dan dit net... Maar dat had je denk ik wel door. Je nam de leiding en leek net als nu te weten wat je deed. Eigenlijk vond ik dat wel heel fijn en volgens mij heb je dat ook wel gemerkt." zei ik zacht. Het kwam er maar moeilijk uit, want ik voelde me er niet extreem gemakkelijk onder om dit soort fantasieen te delen, met wie dan ook. Ik ging nog zachtjes door tot ik klaar was met zijn bovenlichaam. Ik vroeg dus maar of hij wilde gaan staan en stal nog een kusje van zijn lippen, wat toch wel heel erg fijn voelde. Mijn ongemakkelijke gevoel was inmiddels een stuk minder geworden. Hij ging staan, iets ongemakkelijk, maar het ging. Zelf bleef ik nog even zitten. Zo kon ik er ook net bij. Ik ging wel weer op mijn knieen zitten, zodat ik net iets meer hoogte had. Zacht, toch grondig, begon ik zijn benen in te zepen. Die hadden wel een schrobbeurt nodig. Ik waste ook zijn achterste en kon het weer niet laten om er een kneepje in te geven. Ja, ik was een plaaggeest, zelfs zonder veel kracht in mijn lichaam. Nu alleen zijn lid nog, maar daar twijfelde ik toch een beetje over. "Wil je het zelf doen, of zal ik het doen?" vroeg ik zacht met mijn handen die op zijn liezen lagen. Hij wist vast wat ik bedoelde. Er zat nog best veel kwijl aan en dat zou niet lekker voelen als het opdroogde. Ik kon het weten. Ik wist nu ook dat ik zo moest opstaan en zag dat Harry er wat ongemakkelijk bij stond. Voor iemand metzo'n prachtig lichaam als hij, was hij er nog flink onzeker over. "Je bent prachtig." fluisterde ik voor ik een paar kusjes op zijn heup drukte. Daarna probeerde ik mezelf toch omhoog te werken, met steun van het lichaam van mijn vriendje. Mijn benen trilden nog erg en ik had echt de steun nodig die hij me gaf, want anders zou ik bijna direct weer door mijn benen zakken. Vroeger had ik de bar en was het nooit zo erg geweest. Nu had ik Harry, die me het geweldigste gevoel ooit had gegeven en op wie ik blind vertrouwde. Ik leunde wat tegen hem aan terwijl ik grotendeels nog met mijn handen op zijn heupen steunde. Ik hoopte gewoon dat we nu niet samen zouden instorten, want dan zouden we er een flink aantal mooie blauwe plekken bij hebben. Ik bleef hem kusjes toedrukken, nu in zijn nek en zijn borst. Het was verrassend hoeveel kleiner ik was, maar wel de volwassene in de relatie, tot op een bepaald punt. Het was allemaal een beetje vreemd in onze relatie, maar het werkte en daar ging het volgens mij om.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Rood van schaamte liet ik mijn hoofd hangen nadat ik met wat aandringen van hem toch mijn vraag stelde. Ik voelde me heel ongemakkelijk en was eigenlijk best bang voor hoe hij zou reageren. Die angst bleek voor niks te zijn toen ik zacht zijn lippen tegen de mijne voelde, ik glimlachte opgelucht in de kus en legde mijn handen op zijn wangen, die minstens net zo warm voelden als die van mij. Zelfs nadat hij had teruggetrokken hield ik mijn handen daar, omdat het gewoon te fijn was om met mijn duimen liefkozend over zijn gezicht te strelen. Terwijl zijn handen weer over mijn lichaam gingen gaf hij antwoord, wat ik eigenlijk niet had verwacht, ik had iets verwacht in de trant van dat het me niks aan ging. Zijn woorden vielen eigenlijk heel erg mee in vergelijking met wat ik had verwacht. Ik glimlachte om zijn ongemakkelijk toon en boog me naar voren om een kusje op zijn voorhoofd te drukken. "En wat nou als ik je bij deze beloof dat ooit waar te maken? Zou je -je dan minder om iets heel normaals schamen?" vroeg ik hem op een suggestieve toon. Ik vond nog steeds dat Louis niks had om zich voor te schamen, die fantasieën waren heel normaal en volgens mij was het een pluspunt als ik het met hem werkelijkheid wilde maken. Moeizaam stond ik op toen hij dat van me vroeg en rekte me uit in het proces voor ik steun zocht bij de muur. Het grootste deel van de tijd dat ik met hem in het bad had gezeten was ik half opgevouwen geweest en dat was te merken, met omstabiele benen ook nog. Genietend van zijn zachte handelingen sloot ik mijn ogen en leunde lichtjes richting de muur, mijn gewicht naar een voet verplaatsend. Zo bleef ik rustig staan tot hij voor de tweede keer in mijn achterste kneep en mijn ogen open vlogen, om verontwaardigd met mijn wijsvinger in zijn wang te prikken. Bij zijn vraag haalde ik onverschillig mijn schouders op, dat maakte nu dan ook niet veel meer uit, hij ging rustig zijn gang maar. En het was niet alsof ik geen vertrouwen in Louis had, ik wist dat hij niks zou doen waar ik niet comfortabel mee was, als hij het niet doorhad dat hij zou stoppen met een paar woorden van mijn kant. Mijn wangen werden gelijk weer vuurrood door zijn compliment en ik beet om mijn lip om mijn idiote grijns te verbergen, ik kon niet tegen complimenten, en al helemaal niet als ze van deze jongen kwamen. Het was dat hij nu vlak voor me zat, maar als het een appje of sms was geweest had ik hoogstwaarschijnlijk een giechel laten horen, om mijn handen over mijn mond te slaan en de eerstkomende minuten niet te stoppen met grijnzen. Na zijn kusjes op mijn heup probeerde ik hem zo goed mogelijk overeind te helpen en sloeg mijn vrije arm om zijn middel toen hij eenmaal stond, ik wilde het niet hebben dat hij vielen zich bezeerde. Ik streek met mijn vingertoppen over zijn onderrug en daarmee langzaam naar onderen te gaan en mijn wraak te nemen door dit keer zelf een kneepje in zijn kont geven en daarna triomfantelijk mijn lippen kort op de zijne te drukken. Ik was niet het type dat dit vaak deed, maar wel heel bezitterig kon reageren als ik het idee had dat iemand met hem probeerde te flirten, al moest ik dat heel subtiel doen om niet op te vallen, aangezien Louis het niet zo snel door had als mensen het bij hem deden. Een hand op zijn bovenbeen was meestal genoeg wat dat betrof. Ik zuchtte gelukzalig bij zijn kusjes in mijn hals en op mijn borst, het voelde zo goed en veilig met hem dat ik vaak de tijd vergat, wat in mijn geval al niet handig was omdat ik meer moeite moest doen dan anderen om überhaupt achter de tijd te komen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Ik ging verder met Harry inzepen met zijn woorden nogsteeds in mijn achterhoofd. Ik kon eigenlijk nog maar moeilijk geloven dat hij het echt had gezegd. Als hij ooit op dit vlak de leiding zou nemen zou ik zeer aangenaam verrast zijn. Ik was namelijk nu de dominante en dat lag me egenlijk niet helemaal. Tuurlijk was elke aandacht van hem, en vroeger van wie dan ook, heel fijn op dit vlak, maar toch had ik liever dat iemand anders de touwtjes in handen nam. Daarom vond ik het maar al te fijn dat hij daarnet iets uit zijn schulp was gekomen. Dat had alles nog wel specialer gemaakt dan dat het anders zou zijn geweest. Ik grijnsde bij zijn reactie op mijn kneepje in zijn heerlijke kont. Ik kon nu wel een onschuldige uitdrukking opzetten, maar dat maakte echt niets meer uit. Ik drukte een kusje op zijn wijsvinger en vroeg toen of ik ook zijn lid mocht schoonmaken, of liever niet. Roen hij zijn schouders ophaalde begon ik zacht aan het verwijderen van mijn kwijl en de resten van het gore water. Intussen merkte ik wel dat hij zich weer eens onzeker voelde, wat echt niet hoefde. Bij mijn complimentje reageerde hij zo extreem schattig dat ik een vertederend geluidje niet binnen kon houden. Hij was zo schattig, altijd wel, maar nu zeker. Net toen ik klaar was drukte ik een paar kusjes op zijn heup. Zijn huid was heerlijk warm, maar ik realiseerde me ook dat ik moest gaan staan, terwijl mijn benen nog van pudding leken te zijn. Toch wist ik mezelf omhoog te werken en hield me tegen mijn net schone vriendje aan omhoog. Zijn arm om me heen voelde heerlijk warm, al mocht hij me wel eerst helpen schoonworden, want zo ging ik niet tegen hem aan hangen. Dan was mijn werk voor niets geweest. Toch wist Harry me wel weer te bespelen, want toen hij in mijn nog erg gevoelige kont kneep sprong ik met een luide piep op en zakte bijna door mijn benen bij het neerkomen. Het was dat zijn andere arm me nog stevig vast had, anders lag ik nu weer in het bad. Toch was ik wel blij met zijn kus, die me alles liet vergeten en wat me vooral liet genieten van zijn dominante en enigsinds bezitterige kant. Soms was het wel vervelend, vooral als ik gewoon met iemand sprak en hij dacht dat er geflirt werd. Dan kreeg ik een hand op mijn been en moest hem echt met stiekeme liefkozingen hem weer geruststellen dat het niets was en hij zich geen zorgen hoefde te maken. Ik drukte een paar kusjes op zijn hals en borst voor ik met mijn voorhoofd tegen zijn sleutelbeen leunde. "Wil je mij schrobben, Hazza? Ik wil je namelijk niet graag vies maken." vroeg ik zacht, terwijl ik genoot van het warme water en Harry's aanwezigheid. Ik vond dit echt heel fijn, maar nu voelde ik me nog viezer omdat Harry weer lekker schoon was. Straks zou ik zijn krullen nog wassen als hij wilde. Toch wilde ik liever eerst zelfs schoon zijn, zodat ik tegen hem aan kon hangen. Dat was namelijk makkelijker en ook een stuk warmer en fijner. Ik hield er gewoon van om in zijn armen te hangen en bij hem te zijn. Dat liet me altijd veilig en vertrouwd voelen, klein, maar niet onbelangrijk of nutteloos, geliefd door een, maar zonder een drang naar meer. Hij was gewoon perfect en niemand ging mij iets anders wijsmaken. Zelfs hij niet. Ik voelde mijn benen langzaam hun kracht terug krijgen, waardoor ik mezelf met wat moeite op mijn tenen zette en hem een kusje op zijn neus drukte. Ik wilde hem graag aanhalen, voor zover dat kon, en hier in Parijs kon het, dus ik nam het er zeker van, en als hij erval leek te genieten ging ik zeker nog eventjes door. Tot ongeveer net over het lijntje van irritant, zoals altijd.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Soms was het heel vervelend dat wat hij ook deed, hoe irritant het ook was, hij er altijd onderuit kon komen door een kusje waar dan ook op mijn lichaam te drukken. Zo'n ontzettend zwak had ik voor Louis. Daar kon ik me nog wel eens zorgen om maken, want de afgelopen tijd was ik heel afhankelijk van de jongen geworden en gevoelig voor alles wat hij zei of deed en als er een punt zou moeten komen, wat ik uiteraard niet hoopte, dat ik hem niet meer in de buurt zou hebben, was ik bang dat ik mentaal en waarschijnlijk fysiek in ging storten. Ik wilde hier eigenlijk niet aan denken, maar was wel een effectieve afleiding van zijn handen die mijn lengte voorzichtig schoonmaakten, als ik me daar op ging focusen ging dit heel anders lopen. Al bloosde ik een dieprode kleur door zijn woorden, wat overging in verontwaardigd gepruil door zijn vertederde reactie. "Ik ben niet schattig," klaagde ik terwijl Louis kusjes op mijn heup drukte, om hem vervolgens omhoog te helpen en omhoog te houden door middel van mijn arm om hem heen. Het liefst hield ik hem nu heel dicht tegen me aan, maar als ik schoon wilde blijven deed ik dat niet, dus hield ik een zo klein mogelijke afstand tussen ons in zodat ik toch een beetje mijn zin had. Wel vond ik dit een perfecte gelegenheid voor een omschuldige wraakactie. Ik schoot zacht in de lach door zijn gepiep en sprongetje, om mijn excuses aan te bieden door middel van een kusje. Ik was nog steeds een beetje verbluft in wat voor een staat ik hem in had achtergelaten, dat ik zo'n effect op hem had. Dat voelde zeker goed en daarom had ik mijn voorstel over zijn droom ook gedaan, als ik hem op die manier goed kon laten voelen wilde ik dat maar al te graag. Die dominante kant van me kwam niet vaak opzetten, tot ik het gevoel dat iemand Louis van me af wilde nemen. Mijn probleem was dat ik het moest doen met woorden en de manier waarop ze werden uitgesproken, ik zag de bijbehorende uitdrukkingen niet en vatte dingen daarom al snel verkeerd op. Ik merkte het niet als het grappend of plagerig bedoeld was, dus kwam mijn jaloerse en bezitterige kant omhoog. Dan kreeg ik altijd wel een geruststelling van zijn kant, het zat me nooit echt lekker. Ik vroeg me af of hij in omgekeerde situaties daar ook zo over dacht, al nam ik aan van wel. Negen van de tien had ik het toch niet door als iemand bij mij een poging deed tot flirten, al die stille subtiele dingen merkte ik gewoon niet op omdat het niet hoorbaar was. Ik aaide zacht door zijn haren toen hij met zijn hoofd tegen mijn sleutelbeen aanleunde en knikte bij zijn woorden. "Tuurlijk, schat," antwoordde ik hem, voor ik kort wat aftastte op zoek naar het kleine flesje zeep, die ik redelijk snel vond. Ik liet hem los om er wat van op mijn handen te doen en zette het weer terug. Ik legde mijn handen op zijn schouders en begon vanaf daar naar beneden te werken. Het was vreemd om te weten welke tatoeages hij had en waar ze precies zaten, maar dat ik ze nooit persoonlijk had kunnen zien. Ik kon zo aanwijzen welke waar zat, en bij sommige had ik de betekenis erbij gekregen dankzij mijn nieuwsgierigheid. Volgens mij had ik een duidelijk beeld van ze in mijn hoofd, aangezien ik altijd op de detail wilde weten hoe dingen eruit zagen, maar zeker weten kon ik het niet. Voorzichtig maar hard genoeg dat ik het vuil van hem af kreeg ging ik zo verder van zijn armen naar zijn borst toe. Toen ik hem op zijn tenen voelde gaan staan boog me ik me wat naar voren om het hem gemakkelijker te maken en glimlachte ik bij zijn lippen op mijn neus. "Iets lager mag je dat ook wel doen, hoor," zei ik plagerig alvorens ik mijn lippen op de zijne drukte zonder te stoppen met hem schoonmaken. Dat was een leugen, Louis mocht dan doen waar hij wilde en je hoorde me geen enkele keer klagen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Het was fijn om zo samen te zijn en het lichtelijke geplaag over en weer hoorde daar eigenlijk gewoon een beetje bij. Hij was mijn mannetje en ondanks dat ik niet echt een dominant persoon was, was ik zeker wel een jaloers type en had vaker dan eens mensen dodelijke blikken toegestuurt die met hem probeerden te flirten. Daar kon ik echt niet tegen. Ondanks dat we dit geheim moesten houden, was het toch voor mij erg lastig om niet erg bezitterig te zijn. Hij was mijn man, niet die van iemand anders. Dat had wel eens tot risicovolle situaties geleid, maar gelukkig was het nooit uit de hand gelopen. Ik wilde hem gewoon nooit meer kwijt en als dat ooit zou gebeuren zou ik letterlijk en figuurlijk in de goot belanden. Eigenlijk wilde ik er niet eens aan denken, maar dat scenario was voor mij wel duidelijk. Zonder Harry's liefde en aandacht was het voor mij namelijk echt niet mogelijk om normaal te functioneren, laat staan te werken. Ik hing nu gewoon comfortabel tegen hem aan met mijn voorhoofd en genoot van dit simpele moment. Een zacht gehum kwam uit mijn mond bij zijn geaai door mijn haren. Ik voelde me echt heel fijn nu. Zacht vroeg ik hem of hij me wilde schoonschrobben. Harry was zoals altijd lief en behulpzaam, al vond ik het minder dat hij me losliet. Toch wist ik dat het moest, maar toen hij ze weer terugzette met het koude goedje erop rilde ik even. Zijn handen voelden heerlijk over mijn huid, ondanks ze kouder waren dan normaal door het sop. Niet veel later ging ik op mijn tenen staan en drukte een kusje op zijn neus. Tja, binnen mochten we zo klef zijn als we wilden. Bij zijn woorden grijnsde ik en genoot van zijn warme lippen op die van mij. Hij was zo geweldig. Zijn handen lieten me zweven. Toch trok ik zacht na even terug. "Zo, zo. Een woordje van mij dat ik het fijn vind als je de touwtjes in handen neemt en direct wil je een ronde twee. Toe maar, Hazza." zei ik speels plagerig voor ik een kusje in zijn nek drukte. Ik snapte echt wel wat hij zei en bedoelde, maar ik kon het toch echt niet laten om dit uit te spreken. Daarbij was ik echt heel erg blij dat hij meer de leiding durfde te nemen, want hij was soms nog erg onzeker en terughoudend. Soms vroeg ik me wel eens af hoe het zou zijn als hij zijn ongeluk niet had gehad, maar daar wilde ik eigenlijk niet aan denken, omdat ik bang was dat hij anders niets van me had moeten weten als hij me had kunnen zien. Nu genoot ik gewoon heel erg van zijn liefdevolle handelingen en lichaamswarmte. Alles voelde gewoon perfect op dit moment. We waren samen en dat was nu echt het belangrijkste. "Heb je iets nets bij je?" vroeg ik zacht. Ik had voor de eerste avond bij een best chic restaurant gereserveert. Niet te chic, want we bleven een basisschoolleraar en een student, maar chic genoeg om het chic te noemen en er netjes voor gekleed te gaan. Voor mij mocht hij echt mee in zijn joggingbroek, want hij zat er zelfs geweldig uit op een lazy sunday, maar zelf had ik wel wat nets mee, want ik zag eruit als een zwerver zodra ik mijn joggingsbroek aantrok. Ik vlocht mijn vingers zacht door zijn natte haarstengen, die straks weer in zachte pluizige krullen zouden veranderen. De krullen die me altijd samen met zijn prachtige groene ogen wisten op te vrolijken. Zacht drukte ik nog een aantal kussen op zijn gezicht. Ik zou gewoon rustig blijven staan tot hij klaar was en we straks samen lekker nog even in bed konden gaan liggen voor we ons klaar gingen maken voor het avondeten. Als laatste drukte ik mijn lippen weer op die van hem en liet ze daar liggen. Nee, we hadden zeker geen haast en dit voelde ook veels te fijn om te gaan haasten.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik ging nog eens met mijn hand door zijn haar en glimlachte om zijn gehum, om in te gaan op zijn vraag, het flesje zeep te pakken en wat van het spul op mijn handen te doen. Het was maar niks dat ik Louis daarvoor los moest laten, al maakte dat ik nu ongegeneerd met mijn handen over zijn lichaam heen mocht daar veel van goed. Hij rilde even maar ontspande snel weer onder mijn handpalmen, als ik zo door bleef wrijven werd het vanzelf ook weer warm. Ik ging over zijn schouders naar zijn armen en vervolgens naar zijn borst toe. Een glimlach speelde rond mijn lippen door het kusje op mijn neus, al was het niet helemaal genoeg voor en daarom sprak ik dat ook uit en drukte mijn lippen op de zijne. De jongen had er merkbaar geen problemen mee, ondanks dat hij na even toch terugtrok, dus boog ik me nog naar voren om alsnog een kusje te stelen. Bij zijn woorden sloeg ik hem speels tegen zijn arm. "Dat jij het nou zo opvat is niet mijn probleem. En als je een grote mond krijgt kan je het gelijk vergeten," zei ik streng maar met een plagerige ondertoon, om een vinger onder zijn kin te leggen ter herinnering. Rustig legde ik mijn handen weer terug op zijn borst en ging verder met Louis schoon maken. Voor mijn gevoel was die na even schoon en trok ik hem wat dichter naar me toe zodat ik zijn rug kon doen. Met draaiende bewegingen werkte ik zo richting zijn kont, waar ik extra voorzichtig handelde door zijn gevoeligheid op dit moment. Ik drukte een zacht kusje op zijn voorhoofd bij zijn voorhoofd. "Dat ligt er een beetje aan wat je onder 'net' verstaat, maar volgens mij wel," mompelde ik, om zijn heupen in te wrijven en te hummen bij zijn vingers door mijn haar. De kusjes die Louis me op mijn gezicht gaf lieten me gniffelen, wat gedempt werd toen hij de kus naar mijn lippen verplaatste. Met mijn handen nog op zijn heupen kuste ik hem liefdevol terug, maar moest het te snel afkappen omdat ik niet klaar met hem was. Ik liet me langzaam door mijn knieën zakken in het bad zodat ik beter bij zijn benen kon. Dat was beter dan ongemakkelijk ver voorover buigen om precies hetzelfde te doen. De manier waarop ik voor hem zat kon dan wel een hele andere indruk geven, ik bedoelde echt alles behalve dat. "Nog moe?" vroeg ik hem zacht terwijl mijn handen bezig waren met zijn benen inzepen. Ik kon het niet laten om bij zijn bovenbenen toch plagerig heel licht met mijn vingertoppen over zijn huid te gaan, net zoals bij zijn liezen. Toch was ik al snel klaar en moest ik opstaan, met behulp van zijn lichaam en de muur de muur. Nu viel het me ook op dat het verdacht stil was geworden in de andere kamer. Dat kon twee dingen betekenen, of de honden sliepen, wat me onwaarschijnlijk leek, of ze hadden iets gesloopt en probeerden onschuldig te doen. Of ze konden natuurlijk ook nog een trauma dankzij ons hebben opgelopen en wilden niet meer bewegen.


    Because I love him, do I need another reason?