• Een nieuwe trend doet de ronde onder vakantiegangers: je behoefte doen in het zwembad van het hotel waarin je verblijft, ofwel 'logging'. De tot nu onbekende hype ging viraal nadat een Egyptisch hotel een brief naar zijn gasten schreef waarin het zijn beklag deed over het gevoeg van hun zwembadgaste.



    Het bestuur van het Egyptian Red Sea Holiday Village kon het niet meer aanzien: steeds meer gasten deden hun gevoeg in het zwembad, zoveel zelfs dat het geen toeval meer kon zijn. Om een einde te maken aan deze waanzin, schreven ze een brief naar hun gasten. De brief bevat enkele opmerkelijke passages.

    "We begrijpen dat ongelukjes kunnen gebeuren, maar omdat het zo vaak gebeurt, kan het geen toeval meer zijn", staat er in de brief. Het hotel dreigt in de brief ook met boetes tot 1.400 pond (1760 euro) voor wie betrapt wordt op 'logging'.

    Advocaat en expert in reisrecht, Nick Harris, noemt de trend verontrustend: "We krijgen te maken met honderden gevallen van mensen die ernstig ziek zijn geworden door logging. Sommige idioten denken dat het grappig is om hun gevoeg te doen en vervolgens te kijken hoe paniek uitbreekt onder de badgasten, alsof het een scene in de film 'Jaws' was."

    bron: hln.be
    ============================================
    Dat is gewoon smerig.o.O


    Queer zijn is gewoon alles

    Ew. Ranzig, gewoon.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    The fuck did I just read?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Iel! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pursuer schreef:
    Ew. Ranzig, gewoon.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wacht wat, o.o.
    Nu denk ik aan Italie waar ze het zwembad schoon maakte toen er een drol inzat. (Note) het had de twee dagen ervoor zwaar geonweerd en het water was gewoon vies. Toen dit was gemeld werd het wel schoon gemaakt. Maar, GAD-VER-DAMME.

    Leave schreef:
    The fuck did I just read?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Bah. Als nu iemand zegt dat ik op vakantie mag naar een hotel met zwembad, dan zie je mij toch niet meer meteen zwemmen hoor. x)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Pursuer schreef:
    Ew. Ranzig, gewoon.


    26 - 02 - '16

    Lekker, een soort van modderbad? ;D
    Goed voor je huid toch? x'D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Leave schreef:
    The fuck did I just read?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    ''Gelukkig'' ben ik deze zomer niet op vakantie geweest is mij dit ook weer bespaart.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Gadverdamme. D:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    dafuuuuqq
    nou "gelukkig" ga ik toch nooit naar hotels...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hahahaha precies die South Park-aflevering met dat waterpark...


    Searching heavens for another earth

    Je zal over een paar dagen maar in een hotel zitten...


    "I shut my eyes in order to see.'