• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Galilea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Colaberenburg • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •



    Song of the night: Laïs > OneRepublic-If I Lose Myself

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 21:37 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 aug 2014 - 4:09 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Leeeeeeooo, Le-e-eeeeeoooo!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Debbaut schreef:
    Nooooooooooooooooooooooooooooorii!


    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!!


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Hoooooooiii


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Heeeeey


    16 - 09 - '17

    Haaaai (:

    Meowww, 17 pagina's gemist van dit topic :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Yeahhh, een repect gevonden voor eetbare cookie dough. :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Grr, de timmerman is werk aan het verrichteN in het tuintje naast mijn kamer. Natuurlijk is mijn gordijn opgerold, dus hij kan zo naar binnen kijken. Natuurlijk zit ik met ongekamd haar en in mijn onderbroek. En natuurlijk heb ik zin in dorito's. AWKWARD!


    -

    Galilea schreef:
    Grr, de timmerman is werk aan het verrichteN in het tuintje naast mijn kamer. Natuurlijk is mijn gordijn opgerold, dus hij kan zo naar binnen kijken. Natuurlijk zit ik met ongekamd haar en in mijn onderbroek. En natuurlijk heb ik zin in dorito's. AWKWARD!


    HAHAHAHAHAHAHAHHAA, oh god, this made my day xd


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Galilea schreef:
    Grr, de timmerman is werk aan het verrichteN in het tuintje naast mijn kamer. Natuurlijk is mijn gordijn opgerold, dus hij kan zo naar binnen kijken. Natuurlijk zit ik met ongekamd haar en in mijn onderbroek. En natuurlijk heb ik zin in dorito's. AWKWARD!


    Doe een broek aan omg xp


    16 - 09 - '17

    Galilea schreef:
    Grr, de timmerman is werk aan het verrichteN in het tuintje naast mijn kamer. Natuurlijk is mijn gordijn opgerold, dus hij kan zo naar binnen kijken. Natuurlijk zit ik met ongekamd haar en in mijn onderbroek. En natuurlijk heb ik zin in dorito's. AWKWARD!

    Ik heb mij eens zitten omkleden met de gordijnen nog open (ja ik was dat vergeten ;x) terwijl een oude man mij aan het aangapen was. O_0


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik heb mij eens zitten omkleden met de gordijnen nog open (ja ik was dat vergeten ;x) terwijl een oude man mij aan het aangapen was. O_0


    PEDO!:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    PEDO!:'D

    Dat was echt ... ontzettend awkward. Oh my god. Jullie jongens hebben geluk, jullie hebben daar veel minder last van. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Dat was echt ... ontzettend awkward. Oh my god. Jullie jongens hebben geluk, jullie hebben daar veel minder last van. (cat)


    Jup, Jup, da's waar, tenzij we volledig naakt door ons huis dansen natuurlijk.:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Jup, Jup, da's waar, tenzij we volledig naakt door ons huis dansen natuurlijk.:Y)

    Gewoon nee. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it