• Er is er één jarig,
    Hoera! Hoera!
    Dat kun je wel zien dat is Ingeeeeee!


    Dat vinden wij allemaal prettig
    Ja, ja!
    En daarom zingen wij
    Blij, blij, blij, blij!


    Zij leve lang,
    Hoera! Hoera!
    Zij leeeeve laang,
    Hoera! Hoera!
    Zij leve lang,
    Hoera! Hoera!

    Lang zal ze leven!
    Lang zal ze leven!
    Lang zal ze leven in de glo-ri-a!
    In de glooooo-riiii-aaaa!
    In. De. Gloooo-riii-aaaa!


    Hieperdepiep? Hoera!
    Hieperdepiep. Hoera!
    Hieperdepiep! HOERAAAAAAAAAAAAA!


    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Inge (Square)! 18 jaar alweer, poepoe. Je bent volwassen! ^^
    Maak er een hele fijne dag van! c:






    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 11:28 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd! met je laatste uurtje (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Edward_Elric schreef:
    Gefeliciteerd! met je laatste uurtje (:


    Dat klinkt in mijn hoofd heel anders dan dat jij het bedoelt. :'D oeps, hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nog bedankt allemaal. Ik ben inmiddels al twee uur en twintig minuten niet meer jarig, maar ik had een hele leuke dag gisteren. ^^


    Maovesa schreef:
    Ingeeee, gefeliciteeeerd! Ik zit nu in mijn hoofd met dat 'persoonlijke' verjaardagsliedje: "Inge, dit is je verjaardag" :')


    Kiiiiiim, dankjeeeeee. Haha, ik moest even denken voordat ik daar een melodie bij kon vinden. Ik heb gisteren wel drie keer Happy Birthday gehoord en dat is ook blijven hangen. Wel passend, denk ik. :'D



    Edward_Elric schreef:
    Gefeliciteerd! met je laatste uurtje (:


    Ik had dezelfde gedachte als Yolanda. Noooh, laat me alsjeblieft nog wat langer leven dan dat. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Nog bedankt allemaal. Ik ben inmiddels al twee uur en twintig minuten niet meer jarig, maar ik had een hele leuke dag gisteren. ^^


    (...)

    Ik had dezelfde gedachte als Yolanda. Noooh, laat me alsjeblieft nog wat langer leven dan dat. (krul)

    Vaarwel, Inge. Moet ik alvast een "gecondoleerd"-topic openen of wacht je daarvoor liever tot na je begrafenis?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Vaarwel, Inge. Moet ik alvast een "gecondoleerd"-topic openen of wacht je daarvoor liever tot na je begrafenis?


    Zolang ik mijn eigen herdenkingstopic nog zou kunnen openen is zo'n ding waarschijnlijk nog niet nodig. Ik heb twee killer cavia's en een snurkende hond om me te verdedigen, dus voorlopig voel ik me veilig.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Zolang ik mijn eigen herdenkingstopic nog zou kunnen openen is zo'n ding waarschijnlijk nog niet nodig. Ik heb twee killer cavia's en een snurkende hond om me te verdedigen, dus voorlopig voel ik me veilig.

    Die cavia's zijn denk ik niet erg gevaarlijk, maar die hond daarentegen ... Neh, voorlopig denk ik niet dat je je daar al te veel zorgen om moet maken. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gefeliciflapstaart! *O*


    Deep inside, I've never felt alive