• Ik vroeg me vandaag af wat er mis was met mijn moeder. Ze stond uren in de keuken om baklava, kruidkoek en stoofpeertjes te maken, allemaal tegelijk.
    Ineens viel alles samen, ze heeft Masterchef gekeken en besloot maar een desert a lá Masterchef te maken. Ook al is het ondertussen al 10 uur geweest.



    Het was wel erg lekker, haha.


    Your make-up is terrible

    Lekkerr :Y)


    wat was dit ookalweer

    Baklava :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Hahahaha, jouw moeder is awesome. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Zit er lekker uit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ah, dat ziet er superlekker uit. Ik vind baklava sowieso echt superlekker.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 22:59 ]


    Tijd voor koffie.

    Ghehe genius, ik heb afgelopen weekend zelf met david en philip van masterchef holland (laatste seizoen) gekookt tijdens de proef-eet in Enschede. Drie dagen lang alleen maar hun vlees van de barbecue gegeten x'D

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 sep 2014 - 23:01 ]

    Haha, lekker. ^^
    En wat je moeder deed komt me bekend voor. Ik krijg ook altijd laat 's avonds of 's nachts het meeste zin om dingen te bakken, alleen doe ik het meestal uiteindelijk niet echt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jij hebt een toffe moeder! Ziet er niet verkeerd uit!


    You are beautiful, you are love.

    Square schreef:
    Haha, lekker. ^^
    En wat je moeder deed komt me bekend voor. Ik krijg ook altijd laat 's avonds of 's nachts het meeste zin om dingen te bakken, alleen doe ik het meestal uiteindelijk niet echt. :'D


    Ik krijg dan juist inspiratie. (Zoals nu) De helft van de tijd pak ik dan ook mijn laptop erbij en ga ik op mijn bed schrijven/typen. Vaak dan door tot 2/3 uur 's nachts, tereijl ik er de volgende ochtend weet om twintig over zes uit moet. Wat niet zo slim is. Haha. ^^

    - On-topic: Het ziet er wel lekker uit! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Folklore schreef:
    Jij hebt een toffe moeder! Ziet er niet verkeerd uit!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Kruidkoek is zo lekker! Alleen weet ik niet hoe de rest smaakt..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jouw moeder mag ook wel baklava voor mij maken op alle tijdstippen van de dag. JUM.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    FonQ schreef:
    Zit er lekker uit.


    16 - 09 - '17

    Haha leuk dat je moeder dat probeerd, het ziet er ook erg goed uit.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Camaro schreef:
    Ghehe genius, ik heb afgelopen weekend zelf met david en philip van masterchef holland (laatste seizoen) gekookt tijdens de proef-eet in Enschede. Drie dagen lang alleen maar hun vlees van de barbecue gegeten x'D


    Dat is ook awesome! ;o


    Your make-up is terrible