• he lieve schatten,
    ik heb gehoord dat Bill aan het spreken of aan het nadenken zijn over een appartement in Los Angeles of New York...
    en ik weet niet of jullie het al weten, maar in december gaan ze (alweer) naar Amerika...

    xXx


    Let me be me...

    (...)
    en bij mijn leukheid x3


    ;d. En bij mijn.. mijn niet-op-zijn-geld-uit-zijn heid.


    -

    Trouwens, ze gaan in November al naar Amerika.


    -

    Ze gaan niets kopen daar.Een fan waar ze het lieftste zouden wonen in Amerika en Tom&Bill zeiden dat ze niet in Amerika willen gaan wonen maar gewoon in Duitsland blijven.Maar omdat ze een plek moesten kiezen hebben ze die gezegt.


    Inderdaad, niet meteen alles te letterlijk nemen, en anders merk je het wel. [ En nee, dat zou ik ook niet leuk vinden. ]

    Gadver! Ik begin hen te haten gewoon omdat ze altijd maar aan Amerika denken -_-'


    We'll never be as young as we are tonight

    >.<


    If music be the food of love, play on!

    yeah ik heb dat interview ook gezien ^^ hij zei dat hij het leuk zou vinden een huisje in LA te hebben, maar voorlopig heeft hij ook nig zijn crib in Berlijn hoor so no worries


    BAM!

    uh? gaan ze in december naar amerika? eerlijk gezegd..geloof ik der niks van, tot jullie me een écht bron kunne geven zoals tokiohotel.com, dan pas geloof ik het xD
    sorry hoor, maar ik geloof het echt nie x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Sinds amerika is th ons beetje vergeten vind ik , heel europa gewoon
    en zij zelf zijn ook aan het veranderen , aleeja dat zijn ze al
    echt kut ,
    zie nieuwe tokiohotelactie op mijn profiel

    Wist ik al , van die tour. Ik hoop echt dat ze nog eens een tour maken in europa, snel dan! Echt, ze zijn denk ik al veel fans verloren, omdat ze bijna totaal geen aandacht geven aan de fans hier, en omdat ze snel een nieuwe plaat moeten uitbrengen. Snakt iedereen hier niet naar een nieuwe ?


    Some people make the world special just by being in it

    Gadver! Ik begin hen te haten gewoon omdat ze altijd maar aan Amerika denken -_-'
    Ma sgatteke toch, ge moogt hen niet haten, Nooit ö Ze zyn gewoon aan het profiteren vn hun succes in Amerika. (':
    x


    Some people make the world special just by being in it

    Whahaha,

    De nieuwe cd komt begin volgend jaar uit. pompom

    is al een topic of 4 over
    slotje