• Aller eerst; dankjewel voor het aan klikken op deze topic, dat waardeer ik heel erg.

    En ten tweede: ik had een idee voor een story maar ik weet niet zeker of het gaat lukken met schrijven en of het überhaupt een leuke idee is voor een story.

    Dus ik dacht aan een story waar de hoofdpersoon een jongetje van tien jaar is en hoe verder je in deze story bent hoe ouder hij word, tot hij zijn twintigste leeftijd heeft bereikt (bijvoorbeeld). Natuurlijk ga ik ook nog dingen eraan toevoegen, spanning en drama want ik heb nu al veel ideeën hiervoor maar ik twijfel dus of dit wel een goed idee is :') maar ik ga een jaar niet zo lang makrn. Dus in zijn 12de leeftijd maak ik bijvoorbeeld maar 5 hoofdstukken en zijn 19de leeftijd 15.. hangt er van af wat er dan gebeurd in de story. Dus.. tips, advies, wat denken jullie (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Het lijkt mij persoonlijk erg moeilijk om te doen, omdat dan ook zijn mentale leeftijd moet groeien en dat misschien niet zo prettig om te lezen en zeker heel erg moeilijk om te schrijven is. Bij Harry Potter bijvoorbeeld merkte ik ook niet echt dat het personage naarmate de boeken echt begon te groeien eigenlijk, wat wel jammer is.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Het lijkt mij persoonlijk erg moeilijk om te doen, omdat dan ook zijn mentale leeftijd moet groeien en dat misschien niet zo prettig om te lezen en zeker heel erg moeilijk om te schrijven is. .


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik vind het wel interessant klinken. Misschien is het wel moeilijk, maar des te beter als het je wel lukt om zoiets te schrijven. Het is in ieder geval een poging waard in mijn optiek.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    -

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 9:31 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Doet me denken aan die film die nu in je bioscoop draait Boyhood.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    -

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 9:32 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    I dunno wat mijn computer denkt dat hij aan het doen is maar ik post het dus 3x te veel oepsie
    -

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 9:32 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Sketches schreef:
    Doet me denken aan die film die nu in je bioscoop draait Boyhood.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Het kan heel interesant zijn, maar zoals er gezegt is moet de mentale leeftijd wel kloppen. Maak een 10 jarig kind wel echt 10 en niet zo wijs als een volwassene maar ook erg kinderachtig, ondschuldig en naïf.
    Ik heb dit 'probleem' namelijk ooit gelezen en ik irriteerde me er dood aan dat de schrijfster daar geen rekening mee hield, na een paar hoofdstukken was ik dus ook gestopt.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Het lijkt me lastig. Ik weet niet precies waar je over wilt gaan schrijven, maar dan zou ik één onderwerp uitkiezen wat je uit wilt gaan werken. Dan zou je per hoofdstuk kunnen schrijven hoe hij er op die leeftijd mee omging en in wat voor spanning dat op die leeftijd met zich meebrengt.


    Hamartia

    FaultInOurStars schreef:
    Ik vind het wel interessant klinken. Misschien is het wel moeilijk, maar des te beter als het je wel lukt om zoiets te schrijven. Het is in ieder geval een poging waard in mijn optiek.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."