• Hoi allemaal.

    Ik hen een paar tips nodig. Voor mn knie slik ik nu visolie pillen en poeder met water. Blijkbaar zou dit helpen tegen ontstoken pees en mocht het gebruiken van vrienden.

    Vanochtend na k alles in. De pil is goed gegaan maar nu het poedertje. Hij is zo ranzig dat ik net niet over mijn nek ging. Zijn er tips zodat ik dit wel kan drinken maar niet over mn nek ga...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haha shit, wij hadden vroeger poedertjes om slijm in je keel tegen te gaan en daar ging ik ook altijd bijna van over mijn nek. Ik zou zeggen, je neus dichtknijpen als je drinkt, want dan proef je minder en misschien aanmaken met meer water? Of minder en dan gewoon heeeeel snel opdrinken/


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Neus dichtknijpen en jezelf na het slikken trakteren op iets lekkers. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eh, gewoon niet teveel bij nadenken en in een keer opdrinken, denk ik.


    The universal language of art.

    Anders voeg je er siroop aan toe, of een beetje citroensap?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Exarchopoulos schreef:
    Eh, gewoon niet teveel bij nadenken en in een keer opdrinken, denk ik.


    Queer zijn is gewoon alles

    Neus knijpen werkt niet bj mij. Daarbij is er flink wat eater nodig maar daardoor krijg last van mn buik door het snelle drinken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NiallerBoo schreef:
    Neus knijpen werkt niet bj mij. Daarbij is er flink wat eater nodig maar daardoor krijg last van mn buik door het snelle drinken


    Maak het lekker koud, dan proef je ook minder denk ik. Dus gooi er eens wat ijs in.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Geen idee hoe dat spul smaakt, maar kun je het niet met limonade of cola opdrinken of mag dat niet?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik dronk dat soort dingen vroeger altijd met sinaasappelsap, als we er hadden. Anders deed ik gewoon een centimeter water, poeder/bruistablet erin en dan kun je het in één keer binnen gooien. Daarna dronk ik gewoon nog een glas gewoon water.


    help

    Gewoon in één keer doorslikken en niet nadenken. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Novoselic schreef:
    Geen idee hoe dat spul smaakt, maar kun je het niet met limonade of cola opdrinken of mag dat niet?
    dat mag niet. En dan het vervelendste na een poosje krjg ik dr hik en proef je het steeds weer....

    Iemand ooit van die zakjes op voor bv tegen ontsteking zo smaakt het maar dan net wat erger


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb wel eens gelezen dat zulke zakjes met thee wel te doen zijn, dan krijgt je thee een beetje een citroensmaakje ofzo. ik spreek niet uit ervaring


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.