• De kruismoordenaar


    Erik Van Loovere is rechercheur van de Antwerpse politie, hij is 51 jaar en hij wordt ook wel bestempeld als superflik. Hij heeft al verschillende belangrijke moordzaken opgelost en heeft al veel onderscheidingen gekregen. Hij is getrouwd met Nina DeVreese maar heeft geen kinderen omdat zijn vrouw geen baby kan krijgen, dit zorgt soms voor frustraties.
    Hij werkt in een team van vijf andere mensen en zijn partner is Michel Bouwier.
    Op een dag komt er een melding van een moord in een hotel, Erik en zijn team komen ter plaatsen en treffen een gruwel aan; in de kamer ligt het vol bloed en het slachtoffer hangt gekneveld aan zijn bed. Doodsoorzaak: Een snijwonde in de vorm van een kruis.
    Hij springt direct op de zaak en gaat op onderzoek. Maar de dader heeft geen sporen nagelaten. Wie zou het gedaan hebben? Erik gaat zoeken tussen de familie en in het verleden van het slachtoffer, maar vindt niks. Uiteindelijk wordt er nog een moord gepleegd met dezelfde modus operandi, ook in een hotel. Wat later wordt er nog iemand vermoord in een hotel. Erik gaat achter een brute seriemoordenaar aan en hij krijgt druk van hogerop want door de moorden blijven toeristen weg uit Antwerpen. En dan wordt zijn vrouw ontvoerd, kwam Erik te dichtbij? De tijd dringt voor zijn vrouw.

    ~Wat denken jullie, leuk, niet leuk?
    ~Graag opbouwende kritiek, aan dingen als ''slecht'' of ''boring'' heb ik niks.

    Laat je stem horen!

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 14:14 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    1) Het doet me denken aan Flikken, haha, maar ik ben dol op zulke verhalen, dus waarschuw me als je begint.
    2) Antwerpen of Brussel. Hangt ook van de "setting" af (als er bijvoorbeeld personages Frans spreken, lijkt Brussel me het beste ;p).
    3) Nope.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ~Wat denken jullie, leuk, niet leuk? Leuk!
    ~In welke stad moet het verhaal zich afspelen? Gent, Antwerpen of brussel? Qua stad maakt het me niet zoveel uit, je moet kiezen wat je zelf het best erbij vindt passen.
    ~Weet iemand een leuke titel? Eh, Plaats Delict? Of een ander iets dat uit de zaak komt.
    ~Graag opbouwende kritiek, aan dingen als ''slecht'' of ''boring'' heb ik niks. Ik heb eigenlijk verder niet zoveel tips.


    26 - 02 - '16

    Novoselic schreef:
    1) Het doet me denken aan Flikken, haha, maar ik ben dol op zulke verhalen, dus waarschuw me als je begint.
    2) Antwerpen of Brussel. Hangt ook van de "setting" af (als er bijvoorbeeld personages Frans spreken, lijkt Brussel me het beste ;p).
    3) Nope.


    1)Ik ben gewoon dol op politiedrama's.:'D Doe ik!^^
    Bedankt!

    Doge schreef:
    ~Wat denken jullie, leuk, niet leuk? Leuk!
    ~In welke stad moet het verhaal zich afspelen? Gent, Antwerpen of brussel? Qua stad maakt het me niet zoveel uit, je moet kiezen wat je zelf het best erbij vindt passen.
    ~Weet iemand een leuke titel? Eh, Plaats Delict? Of een ander iets dat uit de zaak komt.
    ~Graag opbouwende kritiek, aan dingen als ''slecht'' of ''boring'' heb ik niks. Ik heb eigenlijk verder niet zoveel tips.


    Bedankt, idd, dat moet ik zelf weten maar ik wil ook weten wat de lezers ervan vinden.(:
    Goed idee!
    Bedankt!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 20:16 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat denken jullie, leuk, niet leuk? Leuk!
    In welke stad moet het verhaal zich afspelen? Gent, Antwerpen of brussel?De stad met de meeste toeristen aangezien die ook van belang zijn in je verhaal.
    Weet iemand een leuke titel? De Kruismoordenaar, Superflik(aangezien het de bijnaam van je personage is) of Hoe dichterbij, hoe gevaarlijker.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    Wat denken jullie, leuk, niet leuk? Leuk!
    In welke stad moet het verhaal zich afspelen? Gent, Antwerpen of brussel?De stad met de meeste toeristen aangezien die ook van belang zijn in je verhaal.
    Weet iemand een leuke titel? De Kruismoordenaar, Superflik(aangezien het de bijnaam van je personage is) of Hoe dichterbij, hoe gevaarlijker.


    2)Daar heb je een punt!
    3) ''Hoe dichterbij, hoe gevaarlijker'' heeft wel iets.
    Bedankt!


    Queer zijn is gewoon alles

    1) Ik vind het spannend klinken, lijkt me leuk dus laat het even weten als je begint!
    2) Ik zou voor de stad kiezen waar je het meeste van weet, als je schrijft over een stad die je eigenlijk nauwelijks kent merken lezers dat vaak snel.
    3) Geen idee, maar ik zal er even over nadenken.


    The universal language of art.

    Exarchopoulos schreef:
    1) Ik vind het spannend klinken, lijkt me leuk dus laat het even weten als je begint!
    2) Ik zou voor de stad kiezen waar je het meeste van weet, als je schrijft over een stad die je eigenlijk nauwelijks kent merken lezers dat vaak snel.
    3) Geen idee, maar ik zal er even over nadenken.


    1)Dat zal ik doen!(:
    2)Hmm, daar heb je een punt!
    3)Thanks!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Novoselic schreef:
    1) Het doet me denken aan Flikken, haha, maar ik ben dol op zulke verhalen, dus waarschuw me als je begint.
    2) Antwerpen of Brussel. Hangt ook van de "setting" af (als er bijvoorbeeld personages Frans spreken, lijkt Brussel me het beste ;p).
    3) Nope.

    Ik zal je waarschuwen!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Waarschuw mij ook maar.


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    Waarschuw mij ook maar.


    Dat zal ik ook zeker doen!(;


    Queer zijn is gewoon alles

    De titel: De kruismoordenaar
    De stad: Antwerpen


    Queer zijn is gewoon alles

    Aah! Dit klinkt awesome! Wil je me waarschuwen? (flower)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Debbaut schreef:
    De titel: De kruismoordenaar
    De stad: Antwerpen


    Wat leuk dat je voor die titel hebt gekozen.

    Wil jij mij ook waarschuwen?


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Wat leuk dat je voor die titel hebt gekozen.

    Wil jij mij ook waarschuwen?


    Ik den dat die titel er het beste bij past.
    Dus bedankt voor de tip!(:

    Ik zal jullie allebij waarschuwen!^^


    Queer zijn is gewoon alles