• Wij adoreren:
    - Ashton's voeten, mega grote handen, lach, oogjes, SEKSHAAR:Y), boner in het filmpje voor het Teen Choise Awards, zijn multi-talent-zijn (hij speelt piano, gitaar, saxofoon, de drums én kan zingen!), zijn gesnurk :3, EN NOG VEEL MEER...!
    - Michael's handen en vingers!
    - Calum's lippen
    - Luke's benen en lippiercing en blonde haren en zijn ogen.
    Zo kan ik ook wel beginnen, Gabs -.- Zie boven :P




    Mede doordat Sprayberry en Cliffles te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!
    Je hebt wel door dat ze al meer dan 5 miljoen fans hebben, he. ._______.



    5SOCKS:
    Gabs // Sprayberry // 17 | Luke
    Mother of Michael's Hands Shippers // Cliffles // 17 | Mashton
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Lashtons // 12 | Lashton
    Floor // Amphrobia | Luke
    Noa // Daggers | All
    Ruth // Hemmingford // 20 | Ashton
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Princess Irwin // Naharis | Ashton
    Miriam // Mishton // 15 | Ashton
    Aline // Juanita | Ashton
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // MichaelClifford // 16 | Mashton
    Lisa // Lester | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // Ashey | Ashton
    Esmee // UnpredictabIe // 15 | Luke
    Marlijn // Hargrave // 15 | Luke
    Simone // LoveHemmings | Luke
    Marie // Mikaelsons // 14 | Luke
    Kyle // BoterBabbelaar // 17 | All
    Demi // Denys
    Laura // Lucem
    Hade // CalmxSavedMe | All
    Nancy // Athanatos // 13 | Lashton


    Sprayberry schreef:
    (...)

    Haha, I try!
    LOL, ik kan het wat jij zei wel inbeelden ;p


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Sprayberry schreef:
    (...)

    Me neither. :'D
    What?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    (...)Welke taal praat jij?


    Nederlands, lol.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Athanatos schreef:
    (...)What?


    Dat is ook geen ervaring heb. :'D


    Danmarks Dynamite.

    Boehooeeee, weer een abo verloren, wat doe ik fout?:(


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    En toen dacht ik, ik ga eens kijken bij dat topic waar de hele tijd gespamd wordt, kom ik uit op gay smut, HAHAHA. Anyways, mag ik joinen? Ik ben eigenlijk helemaal geen grote fangirl of zo, vind alleen een paar liedjes leuk, maarrr dat komt nog wel. Dus, hoi. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Sprayberry schreef:
    (...)

    Dat is ook geen ervaring heb. :'D
    Owh, ook geen zoen etc. IK dus dat ook neit eens...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Novoselic schreef:
    En toen dacht ik, ik ga eens kijken bij dat topic waar de hele tijd gespamd wordt, kom ik uit op gay smut, HAHAHA. Anyways, mag ik joinen? Ik ben eigenlijk helemaal geen grote fangirl of zo, vind alleen een paar liedjes leuk, maarrr dat komt nog wel. Dus, hoi. :')
    HEEEY, Lattaaaaaaaaaaaaaa, omfg ik zei Lotta dus lees daar << LOTTA! WHAHAH.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Novoselic schreef:
    En toen dacht ik, ik ga eens kijken bij dat topic waar de hele tijd gespamd wordt, kom ik uit op gay smut, HAHAHA. Anyways, mag ik joinen? Ik ben eigenlijk helemaal geen grote fangirl of zo, vind alleen een paar liedjes leuk, maarrr dat komt nog wel. Dus, hoi. :')
    Ja, dat was ook weer mijn fout XD


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Naharis schreef:
    (...)

    Ik niet. Ik ben een beetje geobsedeerd door het Kink-idee waarbij de mannen altijd op de vrouwen liggen. Tenzij de vrouwen de dom zijn en de mannen de sub natuurlijk.


    Daardoor geobsedeerd o_O whut.
    Hmm, waarom denk je daar aan? xd

    Athanatos schreef:
    (...)Owh, ook geen zoen etc. IK dus dat ook neit eens...


    Ik ook iet hoor xd


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Naharis schreef:
    (...)

    Nederlands, lol.
    ECHT? Ik dacht, ja idk wat ik dacht...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Novoselic schreef:
    En toen dacht ik, ik ga eens kijken bij dat topic waar de hele tijd gespamd wordt, kom ik uit op gay smut, HAHAHA. Anyways, mag ik joinen? Ik ben eigenlijk helemaal geen grote fangirl of zo, vind alleen een paar liedjes leuk, maarrr dat komt nog wel. Dus, hoi. :')


    LOTTAAAA HEEEEEYYYYY : D : D

    JIJ OOK HIER ^-^ YAY

    Novoselic schreef:
    En toen dacht ik, ik ga eens kijken bij dat topic waar de hele tijd gespamd wordt, kom ik uit op gay smut, HAHAHA. Anyways, mag ik joinen? Ik ben eigenlijk helemaal geen grote fangirl of zo, vind alleen een paar liedjes leuk, maarrr dat komt nog wel. Dus, hoi. :')


    Hii & welkom c:


    "Family don’t end in blood”

    Naharis schreef:
    (...)

    Ik ook iet hoor xd
    Het lijkt me wel redelijk normaal op die leeftijd :P


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.